|
|
|
|
|
|
Baktelós, kompresszoros, boxer. Leningrádi gyártmány, üzemképes. Id.: 14914
|
Id.: 14915
|
|
|
BMW kipuf. hollander, a K-650 hengerfejen. Hát véletlenül nem megegyezik a menet??? Id.: 16419
|
Régtől fogva akartam egy ilyet, nagyon tetszik. Id.: 16420
|
Szívritmus szabályozó beültetése egy múmiába, avagy korszerű dugattyú a haver K-750-ébe. Id.: 16563
|
|
Invar betétes, eltolt csapszeges, kis súrlódású, bevonatos palástú, meg minden... Id.: 16564
|
A gyári illesztése: 0,03 mm, mi egy kicsit lazábbra vettük... Id.: 16565
|
Hogyan készítsün kényszerléghűtésű K-750 blokkot? Id.: 16785
|
|
Az átalakító készlet. Id.: 16786
|
|
Szelepek készülnek egy Dneprbe Id.: 17241
|
|
Természetesen Vörös Proletár egyetemes esztergán... Id.: 17242
|
Egy az utolsó szakik közül....... Sajnos. A háttérben a felnövekvő 'szakember' nemzedék képviselői láthatóak, henyélés közben. Id.: 17243
|
A legújabb szerzemény Id.: 17704
|
|
Békebeli fülzsírban+olajos papírban Id.: 17705
|
Körbefotózom Id.: 17706
|
Ez alá nem írok semmit Id.: 17707
|
|
Ledugózva Id.: 17708
|
Spec nyírfa Id.: 17709
|
|
Még nem volt feltöltve olajjal. Id.: 17710
|
Kibontottam a papírból Id.: 17711
|
Még bronzkosaras, 7 golyós. Id.: 17712
|
|
Szovjet karakterek. Id.: 17713
|
Persze szétszedtem, pár koppintás a fakalapáccsal és, szépen szétcsúszott. Látszik hogy még nem volt barmolva. Az 1-2 fogaskerekeken sárga jelölés van, hogy mit jelölhet? Id.: 17720
|
Aminek örülök: a sok OTK pecsét, majd minden alkatrészen. Id.: 17721
|
|
Id.: 17722
|
Papírtömítés van a futógyűrű és a cs.á. között. Id.: 17723
|
Egyedileg válogatott csapágy, belegravírozott számmal. Id.: 17724
|
|
3x0,1 mm hézagolás, az olajszóró tárcsa felől. Id.: 17725
|
A katonai átvétel csillag és rombusz alakú beütője... Id.: 17726
|
Ez utóbbit nem sikerült valami jól lefotózni. Id.: 17727
|
|
Meg egy valamilyen, általam ismeretlen fajta... Id.: 17728
|
A fészkek besüllyesztésének peremét lemunkáltam, hogy a gázok könnyebben tudjanak jönni-menni. 15-20 LE többletet várok ettől... Id.: 18195
|
Közelebbről. A szemüveg kell, mert nagyon szórja az apró szemű vasat...A vezetők sarkait is le fogom törni, a csatornákból már kipucoltam a gyári cundereket. Id.: 18196
|
|
A hengerek meg vannak fúrva, üvegporos-vizes mosást kaptak, és itt vannak hozzájuk a fűlzsíros 78,4-es dugók, és a színhelyes csapszegek. Id.: 18197
|
Még 3 bordás, köszörült palástú, CCCP. Id.: 18198
|
Itt meg keresztanyámmal tapossuk a káposztát... Id.: 18199
|
|
2013 nyarán ezzel csapattunk a sógorommal. Id.: 18226
|
A hírhedt K-302 karbi felújjítás igaz története. A környékünkön vettek egy Dneprt, persze rosszul indult és ment. Megbíztak a karbik rendbetételével, nehezen szántam rá magam... Id.: 18395
|
Persze a főfúvóka bele volt gyógyulva, és persze a kiszedési próbálkozásnál legyalázták a hornyot benne. Utálom ha már az összes szomszéd benne volt előttem egy gépbe. Id.: 18396
|
|
Csak ennyire voltak oxidosak, de a kedvenc, fúvóka kiszedő csavarhúzómmal kijöttek. Id.: 18397
|
Két különböző fajta úszó volt bennük. Persze egyik sem belevaló. A rugók több darabból összerakva, 1 tolattyú csavar hiányzik, fúvókák (belevalók) meggyötörve, a tűkön a határoló véletlenül sem egyforma helyen van. Id.: 18398
|
A maradék zutty az ultrahangos tisztítóba... Id.: 18399
|
|
Egy nap ázás, és pár rezegtetés után Id.: 18400
|
Persze fel kellett szabályozni. Id.: 18401
|
Természetesen az elején mondtam a gazdának szerezzen 2 db JAWA hőszigetelő bakelitet (az is jó méret). Szerintetek szerzett? Mondtam hogy a neten 708 Ft/db+posta. Annyit nem ad érte...majd a barátja ad neki. Kíváncsi vagyok! Id.: 18402
|
|
Összerakás, szintbeállításhoz. Ennek véletlenül pont jó. Id.: 18403
|
Ez elsőre alacsony volt. Egy M3 anya súlya emeli feljebb a szintet. Id.: 18404
|
Most már egyforma. Ezek után elvittem a tulajnak. De a tolattyút, tűt, fedelet nem, hogy ne tudja feltenni a motorra. Hőszigetelő bakelit persze még most sincs, itt egyenlőre megállt a tudomány, várom hogy mi lesz. Felrakni, beállítani én akarom, hogy az eddigi munkám ne menjen tönkre.. Id.: 18405
|
|
Re. Vasárnap felraktam a porlasztókat. A hőszigetelőket én adtam, mert amit a haverok adtak abból csak 1-et lehetett feltenni. Paszta-tömítés-paszta-bakelit-paszta-tömítés-karbi a sorrend. Id.: 18411
|
Visszajelző lámpák pótlásának igaz története. Mivel nem tudok hozzájutni már eredeti, gyujtáskapcsoló izzókhoz, elhatároztam hogy magam csinálok. Id.: 18433
|
Az eredeti elektromos jellemzőket, megmértem, és ugyan olyan ma is kapható izzókat vettem. Egy kis gallér forrasztás, és peremezés után tökéletes lett. Így néz ki beszerelve. Id.: 18434
|
|
Érdekes hogy a két izzónak, gyárilag nem egyforma, teljesítményünek kell lennie. Valahol dereng, hogy a dinamóknál a gerjesztést is befolyásolja a helyes töltésvisszajelző lpa. Id.: 18435
|
Ezekkel a hulladékokkal kellet volna csodát tennem. Miután beállítottam hidegen kb. a karbikat, a bowdent, tettem be két jó gyertyát, és két egyforma pipát raktam fel, megtisztítottam a megszakítót, első rúgásra beindult a szerkezet. Bemelegítettem, beállítottam, felvettem a tiszteletdíjamat, leléptem. Hétfőn eladták a motort Nyíregyházára. Ennyi. Id.: 18452
|
Olajtekenyő jav. igaz története, röviden. Az eredeti finommenetet kiszaggatták, majd megpróbálták normállal javítani, de félre is fúrták. M18x1,5-el még ki lehetett javítani, de csak 0,7 mm volt az átmérő különbség a rossz menet, és az újhoz szüks. lyuk között. Ráadásul félre is volt fúrva az olajtömítés síkjához képest, így kézzel kellett kidörzsárazni. A ferdeség miatt lett O gyűrűs tömítésű is, aminek van egy fészke is a menet elején. Id.: 18514
|
|
Tettem bele egy 12x6-os bútormágnest is, szoros illesztéssel. Így látja majd a többi alkatrész belülről... Id.: 18515
|
Óraműves lemezjáték. Oldalkocsis motor, Jupiter logóval. Itt még nem működik. Id.: 18785
|
Id.: 18786
|
|
Id.: 18787
|
A motorja kivéve, szerencsére csak az alján lévő lemez hajlott el, és hozzá nyomódott egy fogaskerékhez. Kiegyengetés után, újra működik. Id.: 18788
|
Sildes karima rövid lámpafejre. Id.: 18791
|
|
A Chang-Jiangokon is ilyen van... Id.: 18792
|
|
|
|
|
|
|
|