ural












Belép
Regisztráció
Keresés:




Ural.HU » Fórum » Külvilág, Csevegő » Megbízhatóság » Üdv! Iagzság szerint nekem az a lényeg, hogy...

« »




pocsó: Először is tisztelettel köszöntök,minden jelenlegi és leendő,URALOST.Én egy M63 as boldog tulajdonosa vagyok.Motorom a képtárba megnézhető (joco49).Nagy álmom telyesült ezzel a motorral.Csere utján sikerült megszerezni,mivel a rokkant nyugdíjból nemigen jött volna össze a lé.Két restaurált motort, egy nagykerekü warburgot,és még néhány veterán cuccot adtam érte.A motor telyes generál (új dugó,hónolás,hengerfej)továbbá fényezés,krom stb.Ezt követte a muzeális minősitő,új műszaki,és az OT rendszám.(Budapest)Nagy meló volt ,de megérte!Én már 60 éves vagyok,de nyugodtan tegezhettek,mert aki veteránozik az örök ifjú.Itt szeretném megköszönni Sándor Attilának,hogy ilyen sokat segitett,még telefonon kereszül is rengeteg dolgot tanultam.A motor most már egybe van,csak agyujtás és a karbi nem akar jólenni.Sajnos itt Pécs környékén,nem igazán találok szakit,aki vágja ezt a témát.(Ha ismertek valakit írjatok).Még nem adtam fel,mert a remély hal meg utolyára!Köszönöm a sorsnak,hogy ilyen sok jó emberrel,hozott össze,és persze az URAL hu nak.Kívánok mindenkinek,akit megcsípett ez a bolondlégy,hogy legyen sok öröme ebben a nem hétköznapi elfoglaltságban.Ha van valakinek ötlete a beállitassal kapcsolatban,kérném jelezze. joco49@citromail.hu (20 5544257)

Előzmény: pocsó


joco49 :: 2008. nov 11. 18:36 :: ::





kulio: Ne hallgass senkire, ha meg van rendesen csinálva csak benzin kell bele meg néha olaj.
Én gyújtást meg szelephézagot utoljára akkor állítottam, amikor összeraktam a blokkot. Azóta kb 5000 km-et mentem. Na jó ennek főleg az az oka, hogy nincs időm elvégezni a kötelező szervizeket, de hát ez van, így is remekül üzemel a gép.
Ha használós motornak akarod, akkor viszont jobban teszed, ha generátoros blokkot szerzel, mert a dinamó hagy némi kívánnivalót maga után.
Arra viszont készülj fel, hogy 200 km egyhuzamban nem túl kényelmes...

Előzmény: kulio


Krisztián :: 2007. máj 31. 22:42 :: ::




Rubi: Mit ne mondjak. Igazavan Rubinak.
Én egy felújított M63-at vettem de az elmúlt egy évben volt mit szerelgetni rajta. (Gyújtáskapcsoló csere, hengerfej felújítás, benzincsap, stb) De ennek ellenére nagyon megszerettem. Ha 50 - 50 százalékban motorozik és szereli az ember elég megbízható jószág. Most ott tartok, hogy elkezdtem egy tartalék blokk felújítását. (Álmomban nemgondoltam, hogy így le tud venni a lábamról és a maradék szabadidőmet képes leszek szereléssel tölteni, de ez így kerek.
)

Előzmény: Rubi Válasz: joco49


pocsó :: 2007. máj 31. 21:40 :: ::




kulio: Szerintem akkor felejtős a téma Ebből vagy második asszony lesz /hanem első/ vagy semmi..

Előzmény: kulio Válasz: pocsó


Rubi :: 2007. máj 31. 18:19 :: ::




Üdv!

Iagzság szerint nekem az a lényeg, hogy felvigyen pestre, meg vissza miskolcról biztonsában. Hétvégente járok melózni olyan 200 km-e távon belül, és azért szeretnék egy olan mocit venni, ami azért megbízható, na meg nem zabálja le a gatyámat.
Sokáig volt moszkvicsunk, meg skodánk, és furcsa módon, azok ennyi iődősen ívgan dalolva mentek, nem kellett állandóan gyújtást állítani, megfigyelni, hogy őkelmének miylen kedve van. Ment és kész. Ha megállt egy két kábelt megigazgattál, és nem lettél nyakig olaj mégsem.
Ellenben a jawa, ha megőrülsz sem lehet megcsinálni a gyújtás részét. Na jó, volt, hogy 6-700 km-t mentem vele gyújtásgond nélkül, de akkor meg egyszerűen megszorult :S de hogy mitől, miért és hogyan :s és mikro ezt 2. szorra játssza el, akkor az már sokk.
Nem kókány munka, megbízható autószerelő és esztergályos csinálta.

Szerintem nem oylan nagy elvárás, hogy egy jármű, ha karbantartom, akkor elvigyen oda, ahova kell. És ne kelljen 10 szer többet költenem rá, mint a csajomra

Válasz: Krisztián Rubi


kulio :: 2007. máj 31. 16:12 :: ::
« »