ural












Belép
Regisztráció
Keresés:




Ural.HU » Fórum » Külvilág, Csevegő » Megbízhatóság

« »




orifab: Diósgyőrben lakom,a Táncsics-térnél.Extra?!-Hm na igen!Akadt bőven érdekesség.2 és fél éve vettem a gépet,papír okés-ami a lényeg,viszont erősen átalakítva(chopper)
Majd tavaly sikerült szert tenni egy szép felújított darabra-papír nélkül.Azóta arról szól a játék h a kettőből kihozzak vmi értelmes alakú tárgyat
Jelenleg a blokkal vesződünk.A többit majd személyesen.Majd írd meg,h neked mikor jó,aztán meg megiszunk vmit
ui:ja meg hozd a többieket is!

Előzmény: orifab Válasz: orifab Az egész párbeszéd: 11db hozzászólás


xPetyax :: 2007. nov 21. 20:30 :: ::





t peti: Nofene... És Miskolconmerre figyelsz... ha érdeklődhetek? Na és a vasnak van valami "extra" problémái, vagy csak egyszerű kitoltamnagypapagarázsábólésmosttélenfelújítod?

Előzmény: t peti Válasz: xPetyax Az egész párbeszéd: 11db hozzászólás


orifab :: 2007. nov 19. 20:22 :: ::




orifab:Ha kész lesz végre a vasam(M-63)én szívesen csatlakoznék ehhez a körhöz,mivel én is miskolci vok.

Előzmény: orifab Válasz: orifab Az egész párbeszéd: 11db hozzászólás


t peti :: 2007. nov 17. 15:01 :: ::




Csütörtökön tölöm le a gépet, és ha össze tudunk futni, bevághatunk egy sört is együtt...akár lehetne ez kezdete egy Pesti mintára, egyidőben tartandó összeröffenésre Miskolcon, amit folytatni lehetne hónaponta.... Tudom hogy késő szólok, de ma kaptam csak infót... A csütörtök pedig csütörtök, dátum egyezezik.... És már régebben is érdeklődtem, hogy lenne-e miskolci "közönség"

Válasz: t peti Az egész párbeszéd: 11db hozzászólás


orifab :: 2007. szept 26. 19:59 :: ::




kuilio: Szia! Ha nézegeted még az oldalt, akkor subizz... ma kaptam egy információt, hogy a Miskolci Egyetemen Tudós nap lesz pénteken, és lesz egy veterán motor kiállítás is, amelyre felkértek engem is, h pöfögjek oda a gépel... Csütörtök este viszem, és szombaton hozom el... Várhatóan mi is lenézünk majd, akár találkozhatunk is, ha megfelel...

Nade ha másvalaki is arra jár, és kívácsiságát oltandó szívesen látnak mindenki... (Tudós est egész péntek éjszaka tart... ha jól tudom)

Előzmény: kuilio Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


orifab :: 2007. szept 26. 19:49 :: ::




orifab:

Üdv!

Én emg az eygetemen tengődöm miskolcon. Ha esetleg úgy adja időd, jó lenne, ha le tdunánk folytatni valmerre egy kis eszmecserét.
Addig is jó motorozást

Előzmény: orifab Válasz: orifab Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


kuilio :: 2007. jún 3. 10:58 :: ::




kulio:
Szia!
Nekem egy K750 van, és én is Miskolcon kolbászolgatok a géppel. Azt kell mondjam, mint az előttemszóló, hogy igazából csak olaj meg benzin kell bele.
Na meg a dinamót ha van egy mód rá, cseréld le.

Nekem veterán a masina, ezért olan megoldást keresek, amivel nem kell megfaragni a bokkot a cseréhez, addigis ott a tartalék akksi ha hosszabb útra megyek (mert egy feltöltött aksival úgy 1-2 órát motorozok lámpa nélkül)

Na de a megbízhatóság:
Amikor megvettem a vasat, átnéztem, és rövid kanyarokat elkezdtem tenni vele a környéken 10-20 km messzeségben. Namost folyamatosan elkezdtek kijönni kisebb hibák, amiket megoldottam, vagy megjegyeztem. De légy nyugodt, hazavisz egy hengerrel is... röhögve...
Aztán 4-500 km után nagy felújítás, és darabokraszedtem a vasat. (Bármilyen motort vettem eddig, mindig az első párszáz km-ben jötek ki a bajok.)
Na ezután nagygenerál, motorfúrás, szimeringcserék ahol folytak, csapágycsere, tömítések helyett pedig mindenhova FBS,... pl.: a K750 egyik nagy hibálya, hogy a váltó felé a főtengelyen csak filctömítés van, kiesztergáltam, és tettem bele szimeringet.

Na most azóta csak a dinamó, amire panaszkodom, és hogy egyszer elkapott vele az eső, és a gyújtásálító bowden mellett szépen befolyt a víz a gyújtáselosztóhoz, aztán elment az egyik szikrám... hiába... búvárkodásra nem készültem fel...

Előzmény: kulio Válasz: kuilio Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


orifab :: 2007. jún 3. 3:25 :: ::




Üdv!

Nem tudom, mik szoktak lenne a fő problémák az uralokkal.
Sajna nem bővelkedem oylan ismerősökben, akiknek lenne iylen motorja. GYújtás, motorikus hiba, és azon belül mi. Ha veszek mennyire kell felkészülni rá, hogy eygszer csak otthagy az árokparton.
Jawaval is voltak műszaki gondok, de ha kellett fél hengerrel is hazahozott.

Válasz: orifab Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


kulio :: 2007. jún 1. 23:32 :: ::





kulio: Ne hallgass senkire, ha meg van rendesen csinálva csak benzin kell bele meg néha olaj.
Én gyújtást meg szelephézagot utoljára akkor állítottam, amikor összeraktam a blokkot. Azóta kb 5000 km-et mentem. Na jó ennek főleg az az oka, hogy nincs időm elvégezni a kötelező szervizeket, de hát ez van, így is remekül üzemel a gép.
Ha használós motornak akarod, akkor viszont jobban teszed, ha generátoros blokkot szerzel, mert a dinamó hagy némi kívánnivalót maga után.
Arra viszont készülj fel, hogy 200 km egyhuzamban nem túl kényelmes...

Előzmény: kulio Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


Krisztián :: 2007. máj 31. 22:42 :: ::




Rubi: Mit ne mondjak. Igazavan Rubinak.
Én egy felújított M63-at vettem de az elmúlt egy évben volt mit szerelgetni rajta. (Gyújtáskapcsoló csere, hengerfej felújítás, benzincsap, stb) De ennek ellenére nagyon megszerettem. Ha 50 - 50 százalékban motorozik és szereli az ember elég megbízható jószág. Most ott tartok, hogy elkezdtem egy tartalék blokk felújítását. (Álmomban nemgondoltam, hogy így le tud venni a lábamról és a maradék szabadidőmet képes leszek szereléssel tölteni, de ez így kerek.
)

Előzmény: Rubi Válasz: joco49 Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


pocsó :: 2007. máj 31. 21:40 :: ::




kulio: Szerintem akkor felejtős a téma Ebből vagy második asszony lesz /hanem első/ vagy semmi..

Előzmény: kulio Válasz: pocsó Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


Rubi :: 2007. máj 31. 18:19 :: ::




Üdv!

Iagzság szerint nekem az a lényeg, hogy felvigyen pestre, meg vissza miskolcról biztonsában. Hétvégente járok melózni olyan 200 km-e távon belül, és azért szeretnék egy olan mocit venni, ami azért megbízható, na meg nem zabálja le a gatyámat.
Sokáig volt moszkvicsunk, meg skodánk, és furcsa módon, azok ennyi iődősen ívgan dalolva mentek, nem kellett állandóan gyújtást állítani, megfigyelni, hogy őkelmének miylen kedve van. Ment és kész. Ha megállt egy két kábelt megigazgattál, és nem lettél nyakig olaj mégsem.
Ellenben a jawa, ha megőrülsz sem lehet megcsinálni a gyújtás részét. Na jó, volt, hogy 6-700 km-t mentem vele gyújtásgond nélkül, de akkor meg egyszerűen megszorult :S de hogy mitől, miért és hogyan :s és mikro ezt 2. szorra játssza el, akkor az már sokk.
Nem kókány munka, megbízható autószerelő és esztergályos csinálta.

Szerintem nem oylan nagy elvárás, hogy egy jármű, ha karbantartom, akkor elvigyen oda, ahova kell. És ne kelljen 10 szer többet költenem rá, mint a csajomra

Válasz: Krisztián Rubi Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


kulio :: 2007. máj 31. 16:12 :: ::




kulio: mint minden régi technológia annyira megbizható amennyire sürün szét szeded karban tartod.
haverom K-750M-jél egy huzamban mentünk 1700km túrát küldföldön és semmi gond(tavaly).
most hétvégén meg szarakodott a dinamó szénkefe része és inkább vissza került a garázsba.
Szóval minden tavasszal szétszeded a kopó részeket és átnézed, akkor nem lehet olyan nagy gond, persze attól is függ mennyit használod.
De én inkább a yamahámmal megyek külföldre ő meg a bmwvéjével

Előzmény: kulio


lusi :: 2007. máj 31. 11:51 :: ::




Üdv!

Eddig JAWA-z tam, de a mai napon betelt a pohár végleg.
Elegem lett a 2-üteműekből, na meg abból, hogy állandóan ugyan azoka bajok jöttek elő, és akár mit csinált vele az ember, nem lehetett megjavítani, mondván ez gyári hiba. Na meg az uralok jobban tetszenek.
Mennyire megbízhatóak ezek a motorok? ha jól karbantartottak, akor el lehet-e velük indulni, vagy ez is cak ilyen 20 km-es körzetbe ajánlott? Illetve az érdekelne még, hogy menyit esznek ezek a masinák

Válasz: lusi


kulio :: 2007. máj 30. 21:31 :: ::




hgwells: Szia. Bár nem 40-50 km hanem Nyíregyháza, de az egyik legtöbb infóval rendelkező emberrel tudsz ott találkozni. Név szerint Deél Józsival. Ha beszélsz vele szerintem szívesen megmutatja a gépét. /oldalas k750-es/. Telefonszámát a boltok menűpont alatt megtalálod

Előzmény: hgwells


Rubi :: 2006. nov 25. 13:28 :: ::




Nem tudtok valakit Debrecen kb 40-50 km-es vonzáskörzetében akinek van Uralja és hajlandó megmutatni üzem közben is ?

Válasz: Rubi


hgwells :: 2006. nov 24. 13:10 :: ::





hgwells: Szia! Ezen az URL-en találsz egy naplót. Érdemes elolvasni. A srác pont egy uralsolo -val kapcsolataos tapasztalatait írja le.

http://uralsolo.freeblog.hu/

Előzmény: hgwells Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


pocsó :: 2006. nov 9. 9:05 :: ::




hgwells: attól is függ, hogy hol veszed az új vasat. Bizonyos helyeken csinálnak egy 0 km-es generált (csavarok meghúzása, stb.), máshol csak átadják, és neked kell meghúzni a csavarokat... A generátor japánra való azonnali cseréjét szokták még ajánlani néhol, mert a ruszki helyenként szar, és nagy százalékban hamar tönkremegy. Az lenne a tuti, ha a kereskedő úgy adná át a motort, hogy nyugodtan mernék vele motorozni, de sajnos ez a márka nem a minőségbiztosításáról híres. :-)

Előzmény: hgwells Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


kecel :: 2006. nov 9. 8:33 :: ::




Sziasztok !
Ezen a fórumon még uj vagyok.
Kacsingatok egy uj ural szolo vásárlása felé , de mindenki próbál elijeszteni.
Már elmultam 40 éves igy van némi motoros multam...
Azt szeretném kérdezni , hogy mi az a feltétlen javitani való (ha van) amit egy uj motoron meg kell csinálni , hogy "normális" legyen ?
Az ember hall olyanokat is , hogy szét kell szedni és normálisan összerakni stb stb...

Válasz: pocsó kecel Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


hgwells :: 2006. nov 7. 19:43 :: ::




dcsepel: ha veszel egy 40 éves Porschét gyári eredeti felujítatlan állapotban, vagy összegányolva, valószínűleg nagyon megbízhatatlan lesz. Fel kell újítani motorikusan normálisan, és akkor nem fog cserben hagyni. Ugyanez igaz az összes többi gépre is, pl. az Uralokra is. :-) Azért mondtam Porschét, mert az Ural is unikum a motorosok között... :-D
A lényeg, hogy nagyon rendbe kell rakni, és nem lesz vele gond.

Előzmény: dcsepel Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


kecel :: 2006. ápr 21. 19:07 :: ::
« »