|
|
|
|
|
|
|
|
|
kulio:
Szia!
Nekem egy K750 van, és én is Miskolcon kolbászolgatok a géppel. Azt kell mondjam, mint az előttemszóló, hogy igazából csak olaj meg benzin kell bele.
Na meg a dinamót ha van egy mód rá, cseréld le.
Nekem veterán a masina, ezért olan megoldást keresek, amivel nem kell megfaragni a bokkot a cseréhez, addigis ott a tartalék akksi ha hosszabb útra megyek (mert egy feltöltött aksival úgy 1-2 órát motorozok lámpa nélkül)
Na de a megbízhatóság:
Amikor megvettem a vasat, átnéztem, és rövid kanyarokat elkezdtem tenni vele a környéken 10-20 km messzeségben. Namost folyamatosan elkezdtek kijönni kisebb hibák, amiket megoldottam, vagy megjegyeztem. De légy nyugodt, hazavisz egy hengerrel is... röhögve...
Aztán 4-500 km után nagy felújítás, és darabokraszedtem a vasat. (Bármilyen motort vettem eddig, mindig az első párszáz km-ben jötek ki a bajok.)
Na ezután nagygenerál, motorfúrás, szimeringcserék ahol folytak, csapágycsere, tömítések helyett pedig mindenhova FBS,... pl.: a K750 egyik nagy hibálya, hogy a váltó felé a főtengelyen csak filctömítés van, kiesztergáltam, és tettem bele szimeringet.
Na most azóta csak a dinamó, amire panaszkodom, és hogy egyszer elkapott vele az eső, és a gyújtásálító bowden mellett szépen befolyt a víz a gyújtáselosztóhoz, aztán elment az egyik szikrám... hiába... búvárkodásra nem készültem fel...
|
|
|
|
|
orifab
:: 2007. jún 3. 3:25
::
:: |
|
|
|
|
|
Üdv!
Iagzság szerint nekem az a lényeg, hogy felvigyen pestre, meg vissza miskolcról biztonsában. Hétvégente járok melózni olyan 200 km-e távon belül, és azért szeretnék egy olan mocit venni, ami azért megbízható, na meg nem zabálja le a gatyámat.
Sokáig volt moszkvicsunk, meg skodánk, és furcsa módon, azok ennyi iődősen ívgan dalolva mentek, nem kellett állandóan gyújtást állítani, megfigyelni, hogy őkelmének miylen kedve van. Ment és kész. Ha megállt egy két kábelt megigazgattál, és nem lettél nyakig olaj mégsem.
Ellenben a jawa, ha megőrülsz sem lehet megcsinálni a gyújtás részét. Na jó, volt, hogy 6-700 km-t mentem vele gyújtásgond nélkül, de akkor meg egyszerűen megszorult :S de hogy mitől, miért és hogyan :s és mikro ezt 2. szorra játssza el, akkor az már sokk.
Nem kókány munka, megbízható autószerelő és esztergályos csinálta.
Szerintem nem oylan nagy elvárás, hogy egy jármű, ha karbantartom, akkor elvigyen oda, ahova kell. És ne kelljen 10 szer többet költenem rá, mint a csajomra
|
|
|
|
|
kulio
:: 2007. máj 31. 16:12
::
:: |
|
|
|
|
|
Sziasztok !
Ezen a fórumon még uj vagyok.
Kacsingatok egy uj ural szolo vásárlása felé , de mindenki próbál elijeszteni.
Már elmultam 40 éves igy van némi motoros multam...
Azt szeretném kérdezni , hogy mi az a feltétlen javitani való (ha van) amit egy uj motoron meg kell csinálni , hogy "normális" legyen ?
Az ember hall olyanokat is , hogy szét kell szedni és normálisan összerakni stb stb...
|
|
|
|
|
hgwells
:: 2006. nov 7. 19:43
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
|