ural












Belép
Regisztráció
Keresés:




Ural.HU » Fórum » Vásárlás, szervízelés » Gumi, felni, kerekek

« »




UK: nafene... mondjuk nekem is kellett vagdalni sarokcsiszolóval ezerrel... kb a 3/4-e jött ki... én megkíséreltem lekrómoztatni őket, aztán mondták hogy: a-a nem vállalják. Szóval csak ezért merészeltem mondani. Különben meg, mindenki azt csinál amit akar

Előzmény: UK Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


Balázs_ :: 2011. márc 25. 20:44 :: ::





Sz.J.: az hol van? Csajágaröcsögétől nem messze?

Előzmény: Sz.J. Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


Balázs_ :: 2011. márc 25. 20:43 :: ::




TZ: A tartalék küllő szerintem is nagyon fontos. 10-15 db-t mindenféleképpen venni fogok, de még akkor is csak 2000 ft-ról beszélgetünk a 12 ropi helyett.

Előzmény: TZ Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


pocsó :: 2011. márc 25. 12:01 :: ::




Sz.J.: Ez aztán így jó drága motor lesz, ha a Wekerléről nem mondjuk a Dob utcába viszi, vagy a Soroksári útra, hanem Nyíregyházán túlra. A sok hülye Uralos meg nem érti miért ilyen drága egy motor felújítása.

Előzmény: Sz.J. Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


UK :: 2011. márc 25. 7:29 :: ::




Balázs_: Te ezt nem érted. Pocsó megcsiszolja a küllőket és csak azt viszi el fémtisztán, ami jó. Nem ilyen slendrián módon odaadja az összeset mindenféle előkészítő munkálat nélkül, hogy savazzák le. Én már azon sem lennék meglepődve, ha az "összerohadt" kerekei olyan állapotban lettek volna, amiről más csak álmodozik. 40 küllőből 37 jó. Mi meg szét akartuk vágatni gyorsvágóval (magyarul: flex).

Előzmény: Balázs_ Válasz: Balázs_ Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


UK :: 2011. márc 25. 7:27 :: ::




pocsó: Baktagalván kft, Baktalórántháza. Kb. 2000 Ft az összes küllő és küllőanya horganyzása.

Előzmény: pocsó Válasz: Balázs_ UK Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


Sz.J. :: 2011. márc 24. 20:56 :: ::




pocsó: aham, menet jó, horgany nem. Majd beledobálják neked a kádba, aztán a 37 küllődből lesz 30, aminek a hengerelt menete eltűnik a savban. Végülis.... örülj neki, hogy csak küllőt kell venned! Én vettem új felnit is festve és krómoztattam.
Ja, a másik, hogy nem szoktak vállalni küllőket.

Előzmény: pocsó Válasz: UK Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


Balázs_ :: 2011. márc 24. 20:52 :: ::




pocsó: Én azt hittem, hogy össze voltak rohadva. Legalábbis ilyesmit írtál. Nyilván mi is összerohadt küllőket flexelgetünk csak. Nem olyanokat, ahol 40-ből 37 esetén menet jó, csavar jó, csavaranya jó és egyenes a küllőszár.

Lehet, hogy itt volt valami félreértés. Az elhasználódott küllők nem szoktak hibátlanok lenni. Ahogy a vadi újak sem azok.

De nem kárálok, inkább örülök neki, hogy ekkora szerencséd van. Páratlan eset egyébként!

Viszont egy dolgot kihagytál a felsorolásból, és azzal még mindig lehet gondod: A küllők hosszát is nehéz összesakkozni, ha már használtak voltak és méretre lettek igazítva egy tojás felnin és egy tojás agyon. Mindenképpen legyen nálad tartalék is a fűzéskor!

Persze, lehet, hogy ezzel kapcsolatban is túl szkeptikus vagyok.

Előzmény: pocsó Válasz: pocsó Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


TZ :: 2011. márc 24. 18:26 :: ::





TZ: Miért nem lehet majd újra felhasználni? Menet jó, csavar jó, csavaranya jó és egyenes a küllőszár. Megcsiszolom, horganyoztatom, lakkozom és felteszem.

Előzmény: TZ Válasz: Sz.J. Balázs_ TZ Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


pocsó :: 2011. márc 24. 17:39 :: ::




pocsó: Az a baj, hogy abból a 37-ből nem sokat tudsz felhasználni. Majd meglátod. Ráadásul felület-kezelni kellene őket, de nem tudhatod, hogy melyikek használhatók. Sokat nem nyertél sajnos, pedig az ötleted nem volt rossz.

Mit írtam én le ide 6 éve?

Azóta rendesen emelkedtek sajnos az árak...

Előzmény: pocsó Válasz: pocsó Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


TZ :: 2011. márc 24. 16:42 :: ::




pocsó: Helyes!
Én mondtam Zsolti bácsi, hogy hosszú lesz a vége...De ezt TZ is alátámaszthatja.

Előzmény: pocsó Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


Rubi :: 2011. márc 24. 13:07 :: ::




TZ: Sikerült az első kerékről leszednem a küllőket. Igyekeztem mindet megmenteni és így sikerült 37db-t normálisan leszednem. 3db lett a flexel selejtezve.
Amúgy első gondolatom nekem is a flex volt csak mikor kiszámoltam, hogy egy keréknek a küllő ára 6000 ft-ra jönne ki, gyorsan a módosítottam a koncepciót. K-va drága egy kerék ha mindent új anyagokból akarsz összehozni!! kb 40 ruppó!!!

Előzmény: TZ Válasz: TZ Rubi Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


pocsó :: 2011. márc 24. 11:01 :: ::




bazsimoci: Saválló küllő, meg 19"-os HD felni, közben meg nem osztod meg velünk a releváns információkat. Szívjunk csak tovább a gagyi krómmal meg a tojás felnikkel. Na mondhatom szép.

Előzmény: bazsimoci Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


UK :: 2011. márc 24. 6:48 :: ::




TZ: Hát igen. Ezért írtam, hogy "ilyesmit" az "ilyet" helyett. Persze lehet, hogy elég lenne letölteni a lotto nyerőszámokat.

Előzmény: TZ Az egész párbeszéd: 9db hozzászólás


UK :: 2011. márc 24. 6:46 :: ::




TZ: Az a helyzet, hogy már mentettem meg így küllőket, igaz nem Uralét...Az én Uralomban pedig saválló küllők vannak, és nem került többe, mintha krómoztattam volna a hitvány gyári küllőket...

Előzmény: TZ Válasz: UK Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


bazsimoci :: 2011. márc 24. 6:05 :: ::




UK: Azt képzeld el, hogy mekkora szívás lenne: 2032-ből visszahozni 2011-be, egy 1950-2000-ig tartó sport-almanachot. Mondhatnánk, hogy „ez a méreg, nem a cián”.

Előzmény: UK Válasz: UK Az egész párbeszéd: 9db hozzászólás


TZ :: 2011. márc 23. 22:16 :: ::





zeger: Igen, én is a flex-et választottam annak idején egy hasonló esetben. Kb negyedóra után rájöttem, hogy nincs értelme mással vacakolni. Annyi tanácsot adhatok, hogy az X-ek közepét kell megcélozni.

A produkció után az persze csalódás volt, hogy csak egy picit jobb állapotú küllő garnitúráért vagyonokat kellett leperkálonom. De ez ilyen sajnos... nincs mit tenni.

Előzmény: zeger Válasz: pocsó bazsimoci Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


TZ :: 2011. márc 23. 22:11 :: ::




bazsimoci: Ennyi pecsmegülés. A vége úgy is a sarokköszörű! Meglátod!

Előzmény: bazsimoci Válasz: TZ Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


zeger :: 2011. márc 23. 21:27 :: ::




pocsó: Erős 6x20-as laposvasdarab végébe flexxel a küllő lapméretének megfelelő hornyot köszörültem és azzal forgatva az anyát az előbb leírt módszer után ki kell jönnie. Ha nem akkor meg úgyse kár a küllőkért...

Előzmény: pocsó Válasz: zeger Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


bazsimoci :: 2011. márc 23. 18:02 :: ::




pocsó: Türelem némi gázolajjal ecsetelés és hagyni pár npig pihenni majd gázlámpával óvatosan melegítve szé kell jönnie. Hanem akkor marad az ecetes rézolló vagyis a felx

Előzmény: pocsó Az egész párbeszéd: 22db hozzászólás


Wadember :: 2011. márc 23. 1:48 :: ::
« »