pocsó: Az a baj, hogy abból a 37-ből nem sokat tudsz felhasználni. Majd meglátod. Ráadásul felület-kezelni kellene őket, de nem tudhatod, hogy melyikek használhatók. Sokat nem nyertél sajnos, pedig az ötleted nem volt rossz.

Mit írtam én le ide 6 éve?

Azóta rendesen emelkedtek sajnos az árak...

Előzmény:


TZ :: 2011. márc 24. 16:42 ::





pocsó: Helyes!
Én mondtam Zsolti bácsi, hogy hosszú lesz a vége...De ezt TZ is alátámaszthatja.

Előzmény:


Rubi :: 2011. márc 24. 13:07 ::




TZ: Sikerült az első kerékről leszednem a küllőket. Igyekeztem mindet megmenteni és így sikerült 37db-t normálisan leszednem. 3db lett a flexel selejtezve.
Amúgy első gondolatom nekem is a flex volt csak mikor kiszámoltam, hogy egy keréknek a küllő ára 6000 ft-ra jönne ki, gyorsan a módosítottam a koncepciót. K-va drága egy kerék ha mindent új anyagokból akarsz összehozni!! kb 40 ruppó!!!

Előzmény:


pocsó :: 2011. márc 24. 11:01 ::




bazsimoci: Saválló küllő, meg 19"-os HD felni, közben meg nem osztod meg velünk a releváns információkat. Szívjunk csak tovább a gagyi krómmal meg a tojás felnikkel. Na mondhatom szép.

Előzmény:


UK :: 2011. márc 24. 6:48 ::




TZ: Az a helyzet, hogy már mentettem meg így küllőket, igaz nem Uralét...Az én Uralomban pedig saválló küllők vannak, és nem került többe, mintha krómoztattam volna a hitvány gyári küllőket...

Előzmény:


bazsimoci :: 2011. márc 24. 6:05 ::




zeger: Igen, én is a flex-et választottam annak idején egy hasonló esetben. Kb negyedóra után rájöttem, hogy nincs értelme mással vacakolni. Annyi tanácsot adhatok, hogy az X-ek közepét kell megcélozni.

A produkció után az persze csalódás volt, hogy csak egy picit jobb állapotú küllő garnitúráért vagyonokat kellett leperkálonom. De ez ilyen sajnos... nincs mit tenni.

Előzmény:


TZ :: 2011. márc 23. 22:11 ::




bazsimoci: Ennyi pecsmegülés. A vége úgy is a sarokköszörű! Meglátod!

Előzmény:


zeger :: 2011. márc 23. 21:27 ::




pocsó: Erős 6x20-as laposvasdarab végébe flexxel a küllő lapméretének megfelelő hornyot köszörültem és azzal forgatva az anyát az előbb leírt módszer után ki kell jönnie. Ha nem akkor meg úgyse kár a küllőkért...

Előzmény:


bazsimoci :: 2011. márc 23. 18:02 ::





pocsó: Türelem némi gázolajjal ecsetelés és hagyni pár npig pihenni majd gázlámpával óvatosan melegítve szé kell jönnie. Hanem akkor marad az ecetes rézolló vagyis a felx

Előzmény:


Wadember :: 2011. márc 23. 1:48 ::




pocsó: sarokvágó vagy svédfogó

Előzmény:


zeger :: 2011. márc 22. 23:44 ::




Uraim!
Rozsdás küllők leszereléséhez kérek ötleteket. Problémám: 7-s kulccsal nem tudom meglazítani a küllőket, mivel átfordul. (Az igaz, hogy már jól összeért a küllő és a küllőanya.) A 6-s meg már nem megy rá. Ha valaki leírna egy technológiát ilyen esetekre nagyon megköszönném!



pocsó :: 2011. márc 22. 23:05 ::