ural












Belép
Regisztráció
Keresés:




Ural.HU » Fórum » Szerelés » Elektromosság » Üdvözlet! Olyan bajom van, hogy a jobb oldali...

« »




crapgame: Igazán nincs mit, szívesen, te találtad meg a hibát!

Előzmény: crapgame


Csa-bi :: 2016. aug 15. 8:55 :: ::





Csa-bi:
Köszönöm a segítséget!!

Előzmény: Csa-bi Válasz: Csa-bi


crapgame :: 2016. aug 12. 17:18 :: ::




Csa-bi: Szia!
Nos, megoldódott a nagy talány. Mindent visszaállítottam az eredeti állapotába és működik. A megoldás: az 1 hete vásárolt két gyertyapipa rossz. Hihetetlen de így van. A kábelbe belecsavarodó izé nem ért bele a pipa belsejébe (mire ezt megtaláltam...)
És az egyik gyertya is hibás volt. Most 2-3 rúgás és indul. (Most!)

Előzmény: Csa-bi


crapgame :: 2016. aug 12. 17:17 :: ::




crapgame: Ajánlatos a nagyobb teljesítményű trafó, tegyél be pl.6V-os Trabant vagy bogárét,legutoljára az orosz eredetit! Az Mz kis trafó("fürge tekercs") nagy fordulatú, kétütemű motorhoz van tervezve. Persze megy az Mz-vel az Ural is de gyengébb a gyújtószikra, mint a nagyobbaknál. Féloldalas gyújtásgondnál ellenőrizd le a gyújtáselosztó fedélben a szeneket, meg hogy ne legyen repedés, a gyújtókábelvégek rendesen érintkezzenek, ill.a rotort!

Előzmény: crapgame Válasz: crapgame


Csa-bi :: 2016. aug 10. 8:30 :: ::




Csa-bi:
Átadom neki Nyipró k750. Akitől vettem az rendesen átépítette, sajnos nem igazán hasonlít az eredetire, így a villamossági része sem. Simson gyújtáskapcsoló, lámpában csak drótkupac, stb. ezért szenvedek vele folyton. Töltöttem fel képet róla. Tudsz ajánlani valami alternatívát?

Előzmény: Csa-bi Válasz: Csa-bi


crapgame :: 2016. aug 9. 23:15 :: ::




crapgame: Hoppááá,megvagytok, üdv az öregnek!
Keress nyugodtan ha kell, de most néztem csak a trafódat, ami egy MZ.... Melyik Ural típusod van tulajdonképpen, mert az MZ nem igazán passzol egyikhez sem, konstrukció de teljesítmény vonatkozásában sem...!?

Üdv!

Előzmény: crapgame Válasz: crapgame


Csa-bi :: 2016. aug 9. 21:33 :: ::




Csa-bi:
He-he Szerintem faterommal együtt vonultál akkor, ugyan az a nevem mint neki Sz. Tamás, C csoportos volt. Én is gyalogos vagyok.
Ha nem boldogulok a kábelrengeteggel akkor felcsörgetlek, feleslegesen nem akarlak zargatni, de bízom benne, hogy sikerül megoldani, nem lehet annyira bonyolult.
Köszi mégegyszer!

Előzmény: Csa-bi Válasz: Csa-bi


crapgame :: 2016. aug 9. 21:20 :: ::




crapgame: Hahóóó, ilyen kicsi a világ!??
Igen, a cégnél vagyok de 2012 óta... a búvárkodással párhuzamosan sofőrködöm is a búvárszeren meg még 2-esen is vagyok beosztott...
Viszont én téged még nem tudlak hová tenni, ha gondolod csörögj meg napközben; 06703826164!
A 15-ös a plusz, az 1-es a megszakító. Fordított kötéssel is beindul de úgy kb. 400V-al gyengébb lesz a szikra.

Előzmény: crapgame Válasz: crapgame


Csa-bi :: 2016. aug 9. 21:05 :: ::





Csa-bi:
Köszi a tippeket, holnap ha tudom átnézek mindent mert kezd kicsit idegesíteni. PP302 a fesz-szabályozó, az új gyújtó meg ilyen.
A gyújtón van 1 és 15 jelölés. A 15-ösre meg az akkuból a feszültség ugye? Elnézést ha baromságokat kérdezek, holnap mélyebben beleásom magam a témába. (Lehet, hogy egy cégnél dolgozunk (ha búvár vagy még ))

Előzmény: Csa-bi Válasz: Csa-bi


crapgame :: 2016. aug 9. 20:27 :: ::




crapgame: Az Uralok, mint a legtöbb motor negatív testelésűek,nehogy megcseréld a polaritást mert a fesszabályzód jó eséllyel le fog füstölni!A biztosítékokat(már ha van) nézd át, ha ki van égve cseréld ki! Nem tudomn milyen fesszabályzód van, nincs előttem most az orosz (én mindig Jawa Pal Magnetont használtam) A nagy "B" általában Battery azaz akku plusz, aztán van az orosz "zászlós B vagy Bálsój" betű (elnézést az oroszul tudóktól)ez a dinamón ugyanaz(pozitív kefetartó, töltéslámpa), valamint a dupla "UU", ez pedig a gerjesztés.
A gyújtótrafónál is ellenőrizd, hogy van e gyújtás utáni plusz, valamint, hogy beégés és oxidmentes legyen a megszakító, ill. annak hézagát is.

Előzmény: crapgame Válasz: crapgame


Csa-bi :: 2016. aug 9. 20:05 :: ::




crapgame:

Valamit nagyon jól csinálhattam, mert két vezetéket kicseréltem és a világítás is elment. (Ennek a gépnek tényleg lelke van...) Nincs más hátra, az egészet át kell kábelezni. Rémlik valami olyasmi, hogy ezek a motorok fordított testelésűek. ez egy kicsit zavaró, akkor az akku +ja megy a testre? Az is feltűnt hogy a feszültségszabájozó "b"-je a dinamó "ja"-ra van kötve.

Előzmény: crapgame Válasz: Csa-bi


crapgame :: 2016. aug 9. 18:26 :: ::




Csa-bi: Üdv!
Nekem is ez jutott eszembe, beszereztem egy másikat és sokkal jobb a helyzet. Már nincs szikra sehol se...
He-he...

Előzmény: Csa-bi Válasz: crapgame


crapgame :: 2016. aug 9. 16:14 :: ::




crapgame: Szia!
Elképzelhető, hogy trafógond lesz, tekercszárlat esetén sok esetben sárga a szikra a kék helyett, mert ilyenkor csak úgynevezett, elektromos töltés nélküli fénykisülést ad ki a trafó.

Üdv!

Előzmény: crapgame Válasz: crapgame


Csa-bi :: 2016. aug 8. 17:54 :: ::




Üdvözlet!

Olyan bajom van, hogy a jobb oldali szikra sokkal gyengébb. Szinte sárga. Most cseréltem gyújtáskábelt, pipát, akku új, nem változott semmi. Találkozott már valaki ilyennel?

Köszönet

Válasz: Csa-bi


crapgame :: 2016. aug 5. 23:44 :: ::
« »