
|
 |
|
 |
|

|

|

|
|
Sziasztok,
a képtáramban látható és Dániában egy istállóban talált darab mennyire lehet eredeti szerintetek? Nekem az indexek, de még az ülés is gyanús, nem beszélve a festésről.
Mennyit érhet szerintetek, mennyiért lenne érdemes rá licitálni?
Képtárban a többi kép is elérhető
Köszönöm válaszotok előre is.
|
|

|
|
 |
rarobika
:: 2016. máj 11. 20:16
::
:: |

|

|

|

|
|
érsekatya: Nem egyszerű kérdést tettél fel.
Ezeknél az öreg uraloknál sokszor az a baj, hogy már szét vannak hajtva, vagy kókány módon vannak javítva. Mikor a motoromat megvettem, teljesen felújítottként volt meghírdetve. A tulaj szerint 4000 volt benne, mármint a felújítás óta. Azóta kb 5000-et mentem vele és a blokkot, váltót, difit, kerekeket teljesen fel kellet újítani. Viszont ismerek olyat, aki egy öregtől vásárolt egy M63-at és rengeteget motorozott, apróbb szereléseken túl nem nagyon kellet hozzányúlni.
Arra vigyáz, hogy a felűjított szó alatt sokan mást és mást értenek. pl. Utólag kiderült, hogy a felújított blokkomnál a fűtengely volt csak megcsinálva (a régi dugókkal és hengerrel lett összeépítve) a hengerfejhez meg hozzá sem nyúltak. Lekopogom, mióta hallgatok a tapasztaltabb kollégákra és lehetőleg jó minőségű alkatrészekre cserélem a széthajtottakat, sok bajom nincs a motorral. Hónapos állás után is 3-4 rúgás után indul és motorozható. Igaz nem sokat megyek vele de 100-150 km-es távra bármikor elmerek indulni vele. Többre azért nem mert nem kényelmes.
Ami az uralnál nagyon nehéz, a jó minőségű alkatszészt beszerezni. Sokszor amit árulnak a gyárban selejtezett cuccok. pl. vettem vezérműfogaskereket és kiderült rosszabb mint amit ki akarok cserélni. (8-as volt szerencsétlenben.)
A lényeg, próbálj minnél kevesebbet szerelt példányhoz hozzájutni, vagy tisztázd mit és milyen alkatrészekkel javítottak.
|
|

|
|
 |
pocsó
:: 2015. okt 7. 23:31
::
:: |

|

|

|

|
|
CsanádCJ750:
Szia!
Tudod az a baj, találtam én neki nagyon szép Wolfot is, 2006-ost, akkor még 1 év forgalmival, 850-ben már odaadta volna a tulaja, első gazdás, garázsban tartott, tényleg szép volt, egy folt nem volt rajta, 16700 km-el ami szerintem nem is sok, (az enyémben már több van a kettő év alatt, pedig csak 7600 km-el vettem ha jól emlékszem) mindenhogy látszódott szerette a vasat, de megszorult munkahelye ugrott, anyu félrebaszott, külön költözés majd követelte fizesse ki a közös kecóból...
Sajnáltam is a mókust, mert ahogy beszélt a motorról könnyes volt a szeme, erre ez a barom (mert haverom, meg második szomszéd is én ott is lehülyéztem hogy ilyen motort másikat az egész országban nem talál) hogy az meg sok érte, mert én is csak 410 ezerért vettem meg az enyémet( forgalomból kivonva halálos baleset miatt, hagyatéki végzéssel a polgári perig zárolva, közben az eljáró közjegyző meghalt, illetékességből a világ végére átbaszva minden anyaga...stb. Én egy egész hónapot rohangáltam szó szerint a papírokért mire mindenem meglett, /csak a rendszámért kétszer mentem le Áporkáról-Szentesre mire a jagellók odaadták a forgalmival/ Balázs tudja, mennyit szoptam még így is vele...)
De ez a majom haverom nemrégen egy összetákolt fost akart megvenni, valahol még itt is a link levittem nekem is gyanús volt a motor, de itt is mindenki lebeszélt róla, (hát azért ti már láttatok egy-kettő kóklert eddig) most meg ezt, hogy a tag neki megesküdött, hogy egy +százasból műszakival mindennel gurul az úton vele...
Én erre mondtam, hogy akkor a kalapom megeszem ha egy ilyen "noname" gép forgalmival minden papírral egy százas, nekem hagyatékból magyar első tulajjal,(az örököstől vettem meg az én gyönyörűségemet) újra forgalomba helyezve, KPM bemutatással(Szszntmiklós)többe volt a papírozása a felújítás kipofozgatás nélkül...
Erre ő miért hazudna nekünk a tulaj???
Mire én mert meg akar attól szabadulni ami a kutyának sem kell...
Jó gyerek de néha egy faszkalap...
|
|

|
|
 |
lackezpapa
:: 2015. jún 29. 11:06
::
:: |

|
|
|
 |
|
 |
|
|