|
|
|
|
|
|
|
|
|
Üdv!
Egy lengyel oldalon találtam egy eladó M62-es Uralt. Mellékelve volt egy Youtube videó is, amit megnézve a következő ötlet villant be: mivel a gép elég jó állapotúnak tűnik, mi lenne, ha lábon jönnék vele haza és az egészet videóval dokumentálva készítenék egy kisfilmet?
Tudom megvan a rizikója, de felhívtam Jokert aki minden elvetemült ötletemben rögtön társ és nem zárkózott el azonnal- még meg kell beszélnünk a részleteket...
Azért is dobtam fel ezt a témát itt is, mert kíváncsi lennék az ötletekre, tanácsokra és esetleges résztvevőket is verbuválnék, mert ez egy nem mindennapi kaland lenne!
Itt a videó:
https://www.youtube.com/watch?v=Yg8E2LBC_3E&t=74s
|
|
|
|
|
bazsimoci
:: 2017. jún 17. 10:13
::
:: |
|
|
|
|
|
Rubi: Szia Rubi!
Jól írtad, az újabb típuson mint az enyém,nem állandó, hanem kapcsolható az oldalkocsi hajtás, olyankor össze van zárva fixre a két kerék. Ez csak nehéz terepen indokolt, olyankor kieszi magát mindenhonnan, ahol a hasa nem ül fel, viszont kanyarodni nem igazán lehet, ill. nem ajánlatos...
A legtöbb Dnepr-Ural állandó hajtásnál sajnos nincs difizár de létezik egy két ilyen különleges kombinált kivitel is K-750-ben.
Ahogy Rubi írta, állandó hajtással sokkal jobbak a menettulajdonságok, nem marad le az oldalkocsi.
Személy szerint én is vadászok egy új Uralhoz való bolygóműves difit (nagyon kis szériaszámban gyártották és sajnos nem rendelhető kereskedőtől), mert a mostani erősebb blokkommal hirtelen-nagyobb gázadásnál elránt jobbra a fogat a holt súly-lemaradó oldalkocsi miatt.
Üdv!
|
|
|
|
|
Csa-bi
:: 2017. ápr 18. 20:25
::
:: |
|
|
|
|
|
Motorember: Szia. Ég és föld a különbség.
A régieken /Dnepr/ állandó kapcsolatú differáló hajtás van /esetleg a differálás kiiktatható.
Az új Ural típusokon tudomásom szerint kiiktatható a kapcsolat, de ha bekapcsolják az nem differál le. /Ha tévednék, majd kiigazítanak/
Motorozhatóságban számomra sokkal jobb, ha hajtott, mivel kanyarokban stabilabb.
Nem volt 2 forint, de nekem megérte.
|
|
|
|
|
Rubi
:: 2017. ápr 17. 23:36
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
|