ural












Belép
Regisztráció
Keresés:




Ural.HU » Fórum » Külvilág, Csevegő » Csevegő (V1-ből)

« »




Szevasztok!
Ezt lattatok mar? Nem beszelek oroszul vagy ukranul, de meg lehet erteni a videot, a srac aksi nelkuli gyujtast fabrikalt a Dnepr-re. A dumalos reszekbe beletekertem, a vege fele erdemes megnezni a rozsdas vasdarabbol kivagott gyujtas jeladot, es hogy milyen szepen jar a motor.
https://www.youtube.com/watch?v=m_zNqivTBCk&t=2s
Van meg par orosz youtuber akik erdekes dolgokat csinalnak uralbol meg dneperbol..

Válasz: ricsi Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


ricsi :: 2019. febr 6. 21:07 :: ::





Rubi: facebooke: Ural, Dnepr, Izs.hu

Előzmény: Rubi


Rubi :: 2019. jan 11. 22:45 :: ::




Szolgálati közlemény: Ha esetleg a korábbi tagokat itt nem éritek el, de mégis szükség lenne némi információra, akkor erre érdemes keresni: https://www.facebook.com/groups/364163491061119/

Válasz: Rubi


Rubi :: 2019. jan 11. 22:43 :: ::




Sz.J.: Tök jó, hogy nincs egy ember, aki a múzeumi motornak időnként felfújná a gumiját.

Előzmény: Sz.J.


UK :: 2018. nov 13. 15:08 :: ::




Szovjet rekord motorok. http://avtobike.com/starinnyie-mototsiklyi/rekordnyie-mototsiklyi-bmw-chast-2.html

Válasz: UK


Sz.J. :: 2018. okt 28. 22:23 :: ::




Sz.J.: A bal oldalon az első blokktartó tengelynél.Tudod nekem oda megy az oldaltámasz,azt a szögletes vasat öleli át,és most ahogy tettem vissza az egész lötyögött,gondolom elengedte Iván nagyszerű vizsgamunkája..
Na akkor ha lesz időm szétkapom,aztán oda lesz pontozva,csak féltem ha toldás van,nehogy szétnyiljon..ezeknél már semmit se tudni..köszi a segitséget.

Előzmény: Sz.J. Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


Józsiii :: 2018. jún 9. 1:37 :: ::




vervilag: Köszi szépen,megtaláltam!

Előzmény: vervilag Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


volli :: 2018. jún 8. 15:01 :: ::




volli: Hello! Gyorsba olyat tudok javasolni, hogy a youtube-on van egy Moto sancho nevű felhasználó, neki sok videoja van. Azt hiszem szelepvezető csere is van.

Előzmény: volli Válasz: volli Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


vervilag :: 2018. jún 8. 13:05 :: ::





Üdv!Tudna nekem valami videót ajánlani,vagy csak szakmai tanácsot hogyan álljak neki az Ural hengerfejben lévő szelepvezetők kicserélésének.Gondolom ki kell melegíteni,de nem szeretnék nagykalapáccsal nekiesni?

Válasz: vervilag Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


volli :: 2018. jún 8. 8:42 :: ::




Sz.J.: Ja, és nincs ott toldás, a vázcső ott egy darabból van. Én nem használnám simán, így is gyakran ledörzsöli a blokk rögzítés végét, így meg az íves csőpalástra nem tud felfeküdni.

Előzmény: Sz.J. Válasz: Józsiii Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


Sz.J. :: 2018. jún 7. 21:27 :: ::




Józsiii: Csak a jobb oldali mozoghat, de ott lennie kell egy gömbnek is rajta, az az o.k. egyik rögzítési pontja. A balon mindig oda van hegesztve.

Előzmény: Józsiii Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


Sz.J. :: 2018. jún 7. 21:25 :: ::




Üdv az uraknak.
Még egy kérdésem lenne,egy ural m62es vázzal kapcsolatban.az első tengelynél ami a blokkot tartja,van a vázon egy szögletes vas,amin átdugom a tengelyt.az mozog,tehát nincsen heggesztve,vagy elengedte a heggesztés..A váz ott gyárilag mincsen toldva ugye ez alatt?átmenetileg attól használható igy a motor?Köszönöm ha segít valaki.szép napot

Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


Józsiii :: 2018. jún 7. 8:08 :: ::




Értem.



Motorember :: 2018. jan 30. 15:06 :: ::




Motorember: Csak néha nézek be mostanában...

Előzmény: Motorember


Rubi :: 2018. jan 29. 21:45 :: ::




Sz.J.: OK, köszönöm!

Előzmény: Sz.J. Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


vervilag :: 2018. jan 29. 20:52 :: ::




Sz.J.: http://moto4you.ru/content/view/52/31/

Előzmény: Sz.J. Válasz: vervilag Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


Sz.J. :: 2018. jan 29. 19:35 :: ::





Sz.J.: A legnagyobb teljesítményhez, szóló használatra a K-650 vezérműtengelye kell, átalakítva elektronikus gyújtáshoz, mivel az még eredetileg kézi volt. Nagyszelepes hengerfej, nagy kompresszió, mostani dugó, vagy az íves tetejű, nagy karbi.

Előzmény: Sz.J. Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


Sz.J. :: 2018. jan 29. 19:01 :: ::




vervilag: Van még magas és alacsony henger is, a 76-os és 85-ös benzinhez, ill. az export modellekhez. Aztán a 6 voltosak eredeti hengerfejeiben a szelepek egyformák, a későbbiekben a szívó nagyobb. A porlasztó torkok is 24 vagy 28 mm-esek. 3-féle dugattyú magasság és fej kialakítás van, a gyári dokumentumok szerint a mostani szögletes letörésű a legjobb, bár a legnagyobb kompressziót az íves tetejű adja.

Előzmény: vervilag Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


Sz.J. :: 2018. jan 29. 18:54 :: ::




Sz.J.: Szevasz! Köszönöm. Azt kérdezném még, hogy a 650-es blokkok közötti teljesítmény különbséget csak a vezérműtengely eltérés okozza, vagy más is? (pl. szelep méret, stb) Úgy tudom, K-650,MT-9, MT-10,11, 16 32 lovas, a 10-36 csak ami 36 lovas.

Előzmény: Sz.J. Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


vervilag :: 2018. jan 29. 18:11 :: ::




Sziasztok. Hová lett Rubi nevű felhasználó?

Válasz: Rubi


Motorember :: 2018. jan 28. 20:54 :: ::
« »