Szevasztok!
Ezt lattatok mar? Nem beszelek oroszul vagy ukranul, de meg lehet erteni a videot, a srac aksi nelkuli gyujtast fabrikalt a Dnepr-re. A dumalos reszekbe beletekertem, a vege fele erdemes megnezni a rozsdas vasdarabbol kivagott gyujtas jeladot, es hogy milyen szepen jar a motor.
https://www.youtube.com/watch?v=m_zNqivTBCk&t=2s Van meg par orosz youtuber akik erdekes dolgokat csinalnak uralbol meg dneperbol..
Szolgálati közlemény: Ha esetleg a korábbi tagokat itt nem éritek el, de mégis szükség lenne némi információra, akkor erre érdemes keresni: https://www.facebook.com/groups/364163491061119/
Sz.J.: A bal oldalon az első blokktartó tengelynél.Tudod nekem oda megy az oldaltámasz,azt a szögletes vasat öleli át,és most ahogy tettem vissza az egész lötyögött,gondolom elengedte Iván nagyszerű vizsgamunkája..
Na akkor ha lesz időm szétkapom,aztán oda lesz pontozva,csak féltem ha toldás van,nehogy szétnyiljon..ezeknél már semmit se tudni..köszi a segitséget.
volli: Hello! Gyorsba olyat tudok javasolni, hogy a youtube-on van egy Moto sancho nevű felhasználó, neki sok videoja van. Azt hiszem szelepvezető csere is van.
Üdv!Tudna nekem valami videót ajánlani,vagy csak szakmai tanácsot hogyan álljak neki az Ural hengerfejben lévő szelepvezetők kicserélésének.Gondolom ki kell melegíteni,de nem szeretnék nagykalapáccsal nekiesni?
Sz.J.: Ja, és nincs ott toldás, a vázcső ott egy darabból van. Én nem használnám simán, így is gyakran ledörzsöli a blokk rögzítés végét, így meg az íves csőpalástra nem tud felfeküdni.
Üdv az uraknak.
Még egy kérdésem lenne,egy ural m62es vázzal kapcsolatban.az első tengelynél ami a blokkot tartja,van a vázon egy szögletes vas,amin átdugom a tengelyt.az mozog,tehát nincsen heggesztve,vagy elengedte a heggesztés..A váz ott gyárilag mincsen toldva ugye ez alatt?átmenetileg attól használható igy a motor?Köszönöm ha segít valaki.szép napot
Sz.J.: A legnagyobb teljesítményhez, szóló használatra a K-650 vezérműtengelye kell, átalakítva elektronikus gyújtáshoz, mivel az még eredetileg kézi volt. Nagyszelepes hengerfej, nagy kompresszió, mostani dugó, vagy az íves tetejű, nagy karbi.
vervilag: Van még magas és alacsony henger is, a 76-os és 85-ös benzinhez, ill. az export modellekhez. Aztán a 6 voltosak eredeti hengerfejeiben a szelepek egyformák, a későbbiekben a szívó nagyobb. A porlasztó torkok is 24 vagy 28 mm-esek. 3-féle dugattyú magasság és fej kialakítás van, a gyári dokumentumok szerint a mostani szögletes letörésű a legjobb, bár a legnagyobb kompressziót az íves tetejű adja.
Sz.J.: Szevasz! Köszönöm. Azt kérdezném még, hogy a 650-es blokkok közötti teljesítmény különbséget csak a vezérműtengely eltérés okozza, vagy más is? (pl. szelep méret, stb) Úgy tudom, K-650,MT-9, MT-10,11, 16 32 lovas, a 10-36 csak ami 36 lovas.