Sz.J.: A legnagyobb teljesítményhez, szóló használatra a K-650 vezérműtengelye kell, átalakítva elektronikus gyújtáshoz, mivel az még eredetileg kézi volt. Nagyszelepes hengerfej, nagy kompresszió, mostani dugó, vagy az íves tetejű, nagy karbi.

Előzmény:


Sz.J. :: 2018. jan 29. 19:01 ::





vervilag: Van még magas és alacsony henger is, a 76-os és 85-ös benzinhez, ill. az export modellekhez. Aztán a 6 voltosak eredeti hengerfejeiben a szelepek egyformák, a későbbiekben a szívó nagyobb. A porlasztó torkok is 24 vagy 28 mm-esek. 3-féle dugattyú magasság és fej kialakítás van, a gyári dokumentumok szerint a mostani szögletes letörésű a legjobb, bár a legnagyobb kompressziót az íves tetejű adja.

Előzmény:


Sz.J. :: 2018. jan 29. 18:54 ::




Sz.J.: Szevasz! Köszönöm. Azt kérdezném még, hogy a 650-es blokkok közötti teljesítmény különbséget csak a vezérműtengely eltérés okozza, vagy más is? (pl. szelep méret, stb) Úgy tudom, K-650,MT-9, MT-10,11, 16 32 lovas, a 10-36 csak ami 36 lovas.

Előzmény:


vervilag :: 2018. jan 29. 18:11 ::




vervilag: Van több változat is. http://oppozit.ru/article82729.html

Előzmény:


Sz.J. :: 2018. jan 27. 18:38 ::




Szevasztok! Dnepr 650-es modellek esetén van különbség a vezérműtengelyek között? Úgy, hogy az a motor teljesítményét befolyásolja? Gondolom a K-650, MT-9 kézi vagy röpsúlyos előgyújtásos verzióinál más-más a tengely vége. De mondjuk egy MT-10 és MT-11 között van különbség?



vervilag :: 2018. jan 27. 5:28 ::