Juhász László:
Szia ahogy én tudom erősen típusfüggő a szerelhetőségük, bár a bázisalap 1943-óta általában azonos De előtte mindenképpen nézz körbe nehogy feleslegesen költs erre a projektre
Sziasztok!
Van valamilyen lehetőség, hogy a Motorshow-ba bekerüljön néhány cikkem? (Már Mixernek és Rubinak átküldtem néhány szösszenetet) Kérlek jelezzetek vissza ennek módjáról.
Maci: Nem akarom fikázni az Operát. Szeretem az ilyen partizán megoldásokat. Tulajdonképpen én is Linuxos vagyok elméletben, csak nincs időm, energiám feltelepíteni. (Csak a testvéremnek kell többet vacakolni a partizánok miatt, hogy ne csak Explorerrel működjön az oldalunk.) Szerintem is az Uralból épített motoroknak az előretolt lábtartó egy igen gyenge pontjuk.
TZ: De legalább nem kell a hengert, karbit, stb. összehangolni egy másikkal! Nem verem oda a hengert a járdaszegélyhez, a légellenállási tényezőkről meg nem is beszélve... Ja, és ha egyszer előretolt lábtartót akarok, semmi sem lesz útban! Az Operát meg nyugodtan szóld le, nem én fejlesztettem...
Maci: Ez a legkevesebb. Természetesen, majd csinálok külön szekciót az Izseknek és Dnepreknek, eredeti és épített változatoknak. Jó kis IzsÁllat ez csak soványka szegény az Uralokhoz képest. (Utolsó kép ). Nem adsz neki táplálék kiegészítőket? (Itt a link: http://ural.hu/motorshow.php?id=HZ_IZS ) Ja, bocs az Operáért. A főoldal elcsesződéséért mi voltunk a hunyók. Használd csak egészséggel!
etiop(Krisztián):A dinamót elvileg át lehet tekerni 12-voltra, csak meg kell adni a max.terhelő áramot a tekercselőnek.(Uralnál én 10-amperről tudok, így jön ki a 60wattos teljesítmény.)De ekkor természetesen 12-voltos feszültség-szabályozót kell használni.Aminél nem árt ha szintén 60wattos (vagy picit nagyobb)teljesítményre készült, a "legerjesztő" ellenállás miatt.Ha lesz időm felteszek egy elektronikus szabályzó kapcsolást.