ural












Belép
Regisztráció
Keresés:




Ural.HU » Fórum » Külvilág, Csevegő » Ötletek, javaslatok, segítségek (V1-ből) » Üdv! Ki kell húzni belőle a kis csapot, ami a...

« »




wsievers: Semmit nem jelent. A 78-as dugó felülete: 4775,94 mm2, első javító méretű 78,2-esé: 4800,4634 mm2
A különbség: 24,5234 mm2. Az az kb. 0,6%, és akkor felfelé csalok. Szerinted a két henger dinamikusan, volumetrikusan, stb "egyenlő" járása ennyitől felborul?
A hőmérséklet, kompresszió viszony, szívócső stb. egyformaságáról nem is beszélve.

Előzmény: wsievers


Sz.J. :: 2014. márc 18. 21:50 :: ::





vcsabi: Most egy ugyanilyen egy olajlehúzógyűrűs első javítóméretes dugattyút keresek, hogy hozzá tudjam fúrni a másik hengert. Vagy nagyon sok az 1 tized különbség? Nem szivesen tennék fel nem egyforma méretű hengereket.

Előzmény: vcsabi Válasz: Sz.J.


wsievers :: 2014. márc 18. 16:47 :: ::




vcsabi: A DCS feliratos az a nyers dugó. Nem gyűjtöm amúgy, csak jött a többi cuccal együtt. Én csak az alapméretes jobbos henger miatt hoztam el az egész cuccot.

Előzmény: vcsabi


wsievers :: 2014. márc 18. 16:40 :: ::




wsievers: D cs feliratú az magyar öntésű. nekem is volt, ha mindenáron gyűjtöd a régi dugókat akkor tudok hozzá adni régi gyűrűket.

Előzmény: wsievers Válasz: wsievers


vcsabi :: 2014. márc 18. 16:26 :: ::




Sz.J.: Tettem fel képeket erről a dugóról is, a megragadt használtról is a csapszeg miatt, meg a nyersről is. Az egygyűrűsnek az alján még találtam egy ИMЗ feliratot, és egy 01237 sorozatszám szerű valamit, le is fényképeztem

Előzmény: Sz.J. Válasz: vcsabi


wsievers :: 2014. márc 18. 14:50 :: ::




wsievers: Lehet hogy felfúrták 18-ról 21-re?

Előzmény: wsievers Válasz: wsievers


Sz.J. :: 2014. márc 17. 16:25 :: ::




wsievers: Tedd már be a képtáradba, hagy tanuljunk!

Előzmény: wsievers


Sz.J. :: 2014. márc 17. 16:24 :: ::




vcsabi:

Szia, nem nem a vateráról vettem. Ez egy pajtában hevert évekig, onnan lett előhúzva.
Köszönöm a segítséget mindenkitől, megnézzem mit ad így a dolog.

Majd ahogy készül dokumentálom és a végén tolok fel egy rövid képsorozatot az egészről. Mondjuk nem tudom mikor lesz kész, mert idő az nem sok van rá,de minden csavarral közelebb.

Előzmény: vcsabi


Goliat24 :: 2014. márc 17. 9:48 :: ::





wsievers: Ilyet még nem láttam, hogy 21-es csapszeg, és 1 olajlehúzó. Nem valami kisipari?

Előzmény: wsievers


Sz.J. :: 2014. márc 16. 20:47 :: ::




Sz.J.: Nem. 21-es, de maga a dugó központfuratos, és mintha köszörült lenne a külselye. имз10, P1 és 78.13 beütés van rajta, meg a csapszegtől felfelé 2 kitámasztás a dugattyútető felé.

Előzmény: Sz.J. Válasz: Sz.J.


wsievers :: 2014. márc 16. 14:58 :: ::




wsievers: A K-750 hengeren volt ilyen csavar, az IMZ-n nem.
Az 1 olajlehúzó gyűrűsnek 18-es a csapszege?

Előzmény: wsievers Válasz: wsievers


Sz.J. :: 2014. márc 15. 19:44 :: ::




vcsabi:
Akkor nekem szerencsém volt...egy csavarom se volt berohadva, csodálkoztam is erősen.
Más!
Az M-72 kön nem volt olajnyomás ellenőrző csavar a bal hengerben? Szereztem most 2 hengert , az egyik alapméretes, a másik első javítóra fúrt. Van hozzá 3 dugó is(2 használt 1 vadonat új). De ezeken csak 1 olajlehúzó van, meg iszonyatosan vékonyfalú csapszegjei vannak. + 2 valamilyen nyers dugót is, meg egy marék átalakított Volkswagen? szelepet, 650 eshez talán(rövidebb mint a 750-é)?

Előzmény: vcsabi Válasz: Sz.J.


wsievers :: 2014. márc 14. 22:07 :: ::




wsievers: igen a többség nem így jön szét ha beletört a 10 csavar akkor gáz-oxigén, kis meleg talán akkor meg adja magát.

Előzmény: wsievers Válasz: Goliat24 wsievers


vcsabi :: 2014. márc 14. 21:59 :: ::




Üdv! Ki kell húzni belőle a kis csapot, ami a csavarok felőli oldalon van a lengőkarban. Valami lehúzót találj ki hozzá, én egy csőszűkítővel egy alátéttel és a saját csavarjával húztam ki. Utána meg egyszerűen ki kell forgatni a vázból.

Válasz: vcsabi


wsievers :: 2014. márc 14. 15:11 :: ::
« »