ural












Belép
Regisztráció
Keresés:




Ural.HU » Fórum » Külvilág, Csevegő » Ötletek, javaslatok, segítségek (V1-ből)

« »




Sz.J.: Nem. 21-es, de maga a dugó központfuratos, és mintha köszörült lenne a külselye. имз10, P1 és 78.13 beütés van rajta, meg a csapszegtől felfelé 2 kitámasztás a dugattyútető felé.

Előzmény: Sz.J. Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


wsievers :: 2014. márc 16. 14:58 :: ::





wsievers: A K-750 hengeren volt ilyen csavar, az IMZ-n nem.
Az 1 olajlehúzó gyűrűsnek 18-es a csapszege?

Előzmény: wsievers Válasz: wsievers Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


Sz.J. :: 2014. márc 15. 19:44 :: ::




vcsabi:
Akkor nekem szerencsém volt...egy csavarom se volt berohadva, csodálkoztam is erősen.
Más!
Az M-72 kön nem volt olajnyomás ellenőrző csavar a bal hengerben? Szereztem most 2 hengert , az egyik alapméretes, a másik első javítóra fúrt. Van hozzá 3 dugó is(2 használt 1 vadonat új). De ezeken csak 1 olajlehúzó van, meg iszonyatosan vékonyfalú csapszegjei vannak. + 2 valamilyen nyers dugót is, meg egy marék átalakított Volkswagen? szelepet, 650 eshez talán(rövidebb mint a 750-é)?

Előzmény: vcsabi Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


wsievers :: 2014. márc 14. 22:07 :: ::




wsievers: igen a többség nem így jön szét ha beletört a 10 csavar akkor gáz-oxigén, kis meleg talán akkor meg adja magát.

Előzmény: wsievers Válasz: Goliat24 wsievers Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


vcsabi :: 2014. márc 14. 21:59 :: ::




Goliat24: Szia. Csak nem a "tűzoltó" motorját vetted meg a vateráról?

Előzmény: Goliat24


Sz.J. :: 2014. márc 14. 18:58 :: ::




Így talán egyszerűbb, mint szóban:








wsievers :: 2014. márc 14. 15:29 :: ::




Üdv! Ki kell húzni belőle a kis csapot, ami a csavarok felőli oldalon van a lengőkarban. Valami lehúzót találj ki hozzá, én egy csőszűkítővel egy alátéttel és a saját csavarjával húztam ki. Utána meg egyszerűen ki kell forgatni a vázból.

Válasz: vcsabi Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


wsievers :: 2014. márc 14. 15:11 :: ::




Szervusztok

nem régiben hozzájutottam, egy Dnepr K750-hez, táblája szerint 1960-as kiadás, egyben volt, be is lehetett röffenteni. Feltett szándékom a felújítás (nem ez az első gép amit felújítok, de ez az első Dnepr). Gyakorlatilag már miszlikbe szedtem, a problémám ott van, hogy a hátsó lengővillát a jó égnek sem tudom kivenni, a csavarokat kitekertem mindkét oldalról egy-egy alátétet és egy gumit kibányásztam, a bal oldalon lévő 2db szorításra hivatott két csavart kihajtottam és egyszerűen nem bírom kivenni, pedig a lengővilla mozog szépen. Valaki tudna tanácsot adni, hogyan tovább? Esetleg volna egy robbantott ábrátok?
Előre is köszönöm a segítséget.

Válasz: Sz.J.


Goliat24 :: 2014. márc 14. 13:46 :: ::





Rubi: köszi

Előzmény: Rubi Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


plzltn :: 2013. okt 24. 8:52 :: ::




plzltn: A régi M72-nek mintha különböző lett volna picit a hátsó fedelet nyitó karja. (ezen a képeken nem látom, milyen)
Egyébként meg tök mindegy, mert egyforma. (max. 2 furatot kell arább furni esetleg)

Előzmény: plzltn Válasz: plzltn Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


Rubi :: 2013. okt 23. 23:17 :: ::




Rubi: Köszi (sejtettem...). Számít , hogy mely típusához? El akarja adni, ha egyáltalán forgalomképes ebben az állapotában.

Előzmény: Rubi Válasz: Rubi Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


plzltn :: 2013. okt 23. 19:32 :: ::




plzltn: Uralhoz

Előzmény: plzltn Válasz: plzltn Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


Rubi :: 2013. okt 23. 12:41 :: ::




Sziasztok!
kollégám lelte a képtárba látható oldalkocsi (alkatrészt?). Kérdezi, mihez tartozik?

van még a képtárban több kép is róla...


van még a képtárban több kép is róla...

Persze tippem miatt kérdezem épp itt. Eredetinek tűnik a fényezés, amiből így a sárga alapozó, fekete szín + csík azonosítható.

Válasz: Rubi Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


plzltn :: 2013. okt 23. 8:15 :: ::




Sziasztok! Ural Wolfra az önindítót takaró fedélre lenne szükségem, tud valaki eladót?
Köszi. L.



lackezpapa :: 2013. szept 30. 18:04 :: ::




Frici: www.kolayaska.pl/biblioteka.html
valahol itt nézzél körül van rengeteg típus. majdnem a végén van.

Előzmény: Frici Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


vcsabi :: 2013. máj 20. 8:06 :: ::




vcsabi: Szerbusz az nem volna baj ,hogy nem magyar mer nem fontos magyarnak lennie csak kellenének a műszaki adatai mert nem egyeznek a K750 esével. Tudsz esetleg valamit? Előre is kösz

Előzmény: vcsabi Válasz: vcsabi Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


Frici :: 2013. máj 19. 21:31 :: ::





zoló07: na erre nem is gondoltam. ötletes.

Előzmény: zoló07 Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


vcsabi :: 2013. máj 15. 23:56 :: ::




Frici: Mondd azt, hogy K750

Előzmény: Frici Válasz: vcsabi Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


zoló07 :: 2013. máj 15. 11:51 :: ::




Frici: magyart nem lehet szerezni, mert nálunk nem forgalmazták. csak idegen nyelvűt találsz a neten, azt pedig lehet hogy némi fordításon kell átesnie. Ha azt elfogadják! egyébként úgy sem értenek hozzá azt sem tudják mit látnak. de ez kevés. egyébként van valami papírja? ha ukrán volt és nincs benne alvázszám az is baj,

Előzmény: Frici Válasz: Frici Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


vcsabi :: 2013. máj 14. 23:03 :: ::




Sziasztok Szükségem lenne egy kis segítségre. Van egy MV vagy MB 750 es motorom difizáras oldalkocsi hajtásos rövid vázas. Motorom blokja hasonlít a k750 esére de a henger hűtőbordái nem egészen olyanok a váltója még a külső kilincses ural váltó. Teljes katonai menetfelszereléssel. Le szeretném minősíttetni. De sajnos nincs semmi szak leírásom hozzá ami műszaki leírást találtam róla a neten nem tudom elmenteni meg kinyomtatni. Bármilyen nemű segítséget nagyon szépen köszönök előre is

Válasz: zoló07 vcsabi Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


Frici :: 2013. máj 14. 19:59 :: ::
« »