Sz.J.: Tettem fel képeket erről a dugóról is, a megragadt használtról is a csapszeg miatt, meg a nyersről is. Az egygyűrűsnek az alján még találtam egy ИMЗ feliratot, és egy 01237 sorozatszám szerű valamit, le is fényképeztem

Előzmény:


wsievers :: 2014. márc 18. 14:50 ::





wsievers: Lehet hogy felfúrták 18-ról 21-re?

Előzmény:


Sz.J. :: 2014. márc 17. 16:25 ::




wsievers: Tedd már be a képtáradba, hagy tanuljunk!

Előzmény:


Sz.J. :: 2014. márc 17. 16:24 ::




vcsabi:

Szia, nem nem a vateráról vettem. Ez egy pajtában hevert évekig, onnan lett előhúzva.
Köszönöm a segítséget mindenkitől, megnézzem mit ad így a dolog.

Majd ahogy készül dokumentálom és a végén tolok fel egy rövid képsorozatot az egészről. Mondjuk nem tudom mikor lesz kész, mert idő az nem sok van rá,de minden csavarral közelebb.

Előzmény:


Goliat24 :: 2014. márc 17. 9:48 ::




wsievers: Ilyet még nem láttam, hogy 21-es csapszeg, és 1 olajlehúzó. Nem valami kisipari?

Előzmény:


Sz.J. :: 2014. márc 16. 20:47 ::




Sz.J.: Nem. 21-es, de maga a dugó központfuratos, és mintha köszörült lenne a külselye. имз10, P1 és 78.13 beütés van rajta, meg a csapszegtől felfelé 2 kitámasztás a dugattyútető felé.

Előzmény:


wsievers :: 2014. márc 16. 14:58 ::




wsievers: A K-750 hengeren volt ilyen csavar, az IMZ-n nem.
Az 1 olajlehúzó gyűrűsnek 18-es a csapszege?

Előzmény:


Sz.J. :: 2014. márc 15. 19:44 ::




vcsabi:
Akkor nekem szerencsém volt...egy csavarom se volt berohadva, csodálkoztam is erősen.
Más!
Az M-72 kön nem volt olajnyomás ellenőrző csavar a bal hengerben? Szereztem most 2 hengert , az egyik alapméretes, a másik első javítóra fúrt. Van hozzá 3 dugó is(2 használt 1 vadonat új). De ezeken csak 1 olajlehúzó van, meg iszonyatosan vékonyfalú csapszegjei vannak. + 2 valamilyen nyers dugót is, meg egy marék átalakított Volkswagen? szelepet, 650 eshez talán(rövidebb mint a 750-é)?

Előzmény:


wsievers :: 2014. márc 14. 22:07 ::





wsievers: igen a többség nem így jön szét ha beletört a 10 csavar akkor gáz-oxigén, kis meleg talán akkor meg adja magát.

Előzmény:


vcsabi :: 2014. márc 14. 21:59 ::




Üdv! Ki kell húzni belőle a kis csapot, ami a csavarok felőli oldalon van a lengőkarban. Valami lehúzót találj ki hozzá, én egy csőszűkítővel egy alátéttel és a saját csavarjával húztam ki. Utána meg egyszerűen ki kell forgatni a vázból.



wsievers :: 2014. márc 14. 15:11 ::