Levescsont: Helló, én megyek 10-12-én családdal, gyerekekkel. Így most a moci pihenni fog, kocsival gurulunk. Csa-bi és Bazsimoci is jön tudtommal, ők kemények és mocival jönnek. :-)
Levescsont: szia!
Oda nem, sajnos. De 12-én lesz Esztergomtól nem messze, Szlovákiában egy katonai találkozó. Oda megyünk páran.
Viszont Te néha Urallal jössz Szigetszentmiklósra...szeptember 30?!
Csinálhatnánk egy uralos sarkot!
UK: Hello! Tudomásom szerint maradt a hengerfej. Ez a blokk a "békalámpás" stílusú nagyszelepes hengerfejet és az ahhoz való himbákat használja. Vezérlési adatom sajna nincs. Van egy korábbi kiadású blokkom, ami M-67 "korabeli" Azon a régebbi nagyszelepes hengerfejek vannak.
vervilag: Sziasztok! Bocs hogy nem válaszoltam, lebetegedtem.Gratula a mocihoz, remèlem egyben is láti fogjuk.Nèztem a dugót, ès úgy gondolnám hogy a h- fej nek is hasonlóan kelle a szèlètől ívesnek lenni nem mint a szèriánál ott lèpcső van. A púpos dugó jó kompresszió növelő.Van olyan bmw dugó ami nagyon durván domború,de szerintem nem szabad tulzásba vinni mert robbanás után a visszaáramló gázt a henger falára tolja le.A tièd illetve a lapos a fasza csak az ègèstèr formáját kellene jóval közelebb vinni dugohoz.Mivel a szelepszög állása adott ès mèg a szelepekkel max mèretre megyünk így ezt nem tudjuk megoldani a gyárival.Ezèrt lesz a következő projekt egy olyan h - fej ahol a szelep majdnem függőleges a dugo tetejèhez kèpest.
Levescsont: Hello! Ezt a két fotót találtam hirtelen. Enyhén domború a teteje. Eltolt csapszeges konstrukció, mint a 750-es dugattyúk. Kompresszió 8,5. Igen meg van az egész motor. Egyedül az oldalkocsi és a két kipufogó hiányzik.