ural












Belép
Regisztráció
Keresés:




Ural.HU » Fórum » Szerelés » Oldaltámasz

« »




zeger: Ha már a sörözés szóba került, jövő héten csütörtökön nyélbe is üthetnénk az eseményt?

Mixer

Előzmény: zeger Válasz: zeger Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


Mixer :: 2007. márc 24. 18:24 :: ::





Csa-bi: Gondoltam, hogy személyeskedésnek vetted, pedig nem annak szántam, sőt tulajdonképp még a címzettet is eltoltam, mert a másik levélre kellett volna válaszolnom. Sebaj, lgközelebb vendégem vagy egy sörre!

Előzmény: Csa-bi Válasz: Csa-bi Mixer Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


zeger :: 2007. márc 24. 10:24 :: ::




Több helyen is, legalább 12mm-es fúróval. Az a biztos.



Sz.J. :: 2007. márc 24. 9:20 :: ::




Nekem kínai sztenderem van, ezt külföldi börzéken lehet beszerezni, Kánya Zoli szokott például járni ilyenekre. De nem is ezért mutatom, hanem az elv miatt. Több helyen leírtuk, az első motortartó tengelyen lévő távtartó helyére lehet felrakni. Nem kell semmit alakítnai a vázon és mégis fikszen áll. Szóval kell rúd és el kell készíteni a tartó elemet.






TZ :: 2007. márc 24. 9:20 :: ::




zeger: Teeeeeeee......!!!!

Előzmény: zeger Válasz: zeger Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


Csa-bi :: 2007. márc 23. 23:17 :: ::




zeger: Szóval akkor inkább csinálok. Át kell hozzá fúrni a vázat, ugye? Vagy elég rábilincselni?

Előzmény: zeger Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


Torzpok :: 2007. márc 23. 21:57 :: ::




zeger: Bocs Cs-bi, természetesen nem személyesen RÓLAD van szó, hanem csak úgy egy átlagos motor barkácsolóról.

Előzmény: zeger Válasz: Csa-bi Torzpok Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


zeger :: 2007. márc 23. 21:03 :: ::




Csa-bi: Csak annyit, hogy a "gyári" oldaltámasz, ami most is az Uralomon van, hát cseppet sem jobb, szebb mint a házilag gyártott, sőt rögtön át is kellett alakítani, mert használatát még a "képviselet" is csak korlátozottan javasolta, "lévén olyan nagy dőlésű volt tőle a motor, hogy motoroloaj belefolyhatott a hengerbe, hosszabb idő után a munkatérbe, és legrosszabb esetben a motor részleges vagy teljes halálát is jelenthette." Ennél rosszabb oldaltámaszt nem igen hoszem, hogy tudnál csinálni.
Mellesleg még ronda is. Uff.

Előzmény: Csa-bi Válasz: zeger Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


zeger :: 2007. márc 23. 21:01 :: ::





Torzpok: Csak tippként...csörögd meg a budakeszis Ural képviseletet,ha jól tudom(!???) néhány új szóló modellen is van és lehet megrendelhető és felrakható a tiedre is! A régieken én eddig még csak maszek tuningos megoldásokat láttam de lehet van régebbi kivitelű gyári is.

Üdv!

Előzmény: Torzpok Válasz: zeger Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


Csa-bi :: 2007. márc 23. 19:53 :: ::




Csa-bi: Oké-oké, vigyázok, de valaki árulja már el, hogy lehet-e kapni oldaltámaszt valahol?

Válasz: Csa-bi Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


Torzpok :: 2007. márc 23. 15:24 :: ::




TZ: Köszi, már csak azt kell megoldani, hogy a vaslavór vagy a tuskó felhajtható legyen, jól nézne ki a motoron

Előzmény: TZ Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


Vitya :: 2007. márc 13. 16:05 :: ::




TZ: Látom elemedben vagy, de rég röhögtem ekkorát. Kösz a képeket!

Előzmény: TZ Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


zeger :: 2007. márc 13. 14:45 :: ::




Vitya:
Létezik többféle megoldás:








Előzmény: zeger Válasz: Vitya zeger Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


TZ :: 2007. márc 13. 14:15 :: ::




Vitya: Van, állítsd a falhoz a motort! Vagy legyen oldalkocsis!

Előzmény: Vitya Válasz: TZ Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


zeger :: 2007. márc 12. 21:07 :: ::




zeger: Ok köszi én is ilyesmire gondoltam, de reméltem van még egyszerűbb megoldás

Előzmény: zeger Válasz: zeger Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


Vitya :: 2007. márc 12. 20:12 :: ::




Vitya: Elmentem egy bontóba és vettem két oldaltámaszt, ami nagyjából jónak nézett ki. egy rövidebbet, meg egy hosszabbat. A hoszzabb vlégül az én motoromon kötött ki (M63) a rövidebb meg egy M62-esre került.) Szóval a blokk és a váz közé lett rögzítve a hátsó csavarhoz. Ott egyébként is van egy kb 1 cm-es közdarab, ami blokkáés a váz közé van téve, a helyett lett felrakva. Egy pickerát kellett ráhegeszteni, hgoy könnyen kihajtható legyen. Az enyém megszorul, tehát nem kell neki egyéb biztosítás a másiknál egy fél kipufogószövet hegesztettünk rámegfelelő iránybe, ez a cső rásimul a vázra és ezzel van megoldva az elfordulás elleni biztosítás.
Hát ennyi. nem nagy kaland.

Előzmény: Vitya Válasz: Vitya Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


zeger :: 2007. márc 12. 16:43 :: ::





zeger: Az oldaltámaszról kérdeznék. néztem a képeid között de nem látszik pontosan hogyan van felszerelve. Én is szeretnék egy ilyet, ha bevált, hol lehet venni pontosan és mivel jár a felszerelése?

Válasz: zeger Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


Vitya :: 2007. márc 12. 13:45 :: ::




Tony: De eléggé, később raktam rá egy kis kart, ami megkönnyíti, hogy kihajtsam. (Nem kell a kipufogó alatt matatni, ami az égésveszélyt jelenbtősen csökkenti.)
Meg azóta le is festettem.

Előzmény: Tony Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


zeger :: 2004. dec 6. 9:27 :: ::




zeger: Kösz, megnéztem!Most is van rajta, irtó ronda de a célt sajnos eddig szolgálta...Nekem az első motortartó vasnál van.Nincs közel a kipufogóhoz a tiéd?

Előzmény: zeger Válasz: zeger Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


Tony :: 2004. dec 3. 8:13 :: ::




zeger: Mondom a 263-as kép, de linket mégsem ezt raktam be. Na bocs.

Előzmény: zeger Válasz: Tony Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


zeger :: 2004. dec 1. 16:16 :: ::
« »