IZS73: Kezelési könyvet olvasd el!
Voltak 50kg-os tulajdonosok is,behúzott dekompresszorral lassan addig forgatod be rugóval míg a felső holtpont után kerül a dugattyú(érezni)utána elengeded a dekompresszort,és egy teljes fordulata van a motornak (főtengelynek)mire szikrát kap,nem fogja eltörni a bokádat gyengébb rárúgásnál sem!!
Maci: Mérgemben felraktam az eredeti hátsólámpát! Tök jól néz ki, de sok haszna nincs ezen kívül! Már akartam is kérdezni, minek van az IZS-eken dekompresszor?????
szabolcsit: ez azért jó mert ha lesz eredetvizsga akkor a gép nem tudja kinyomtatni a papírt, azért abba az ablakba valamit be kell írni. Ezt így találták ki, a kivételekkel nem foglalkoztak. azt hiszem ebben az esetben pont erről van szó. akkor a forgalmi nyomtatással is ez lesz. sok sikert hozzá.
sziasztok!
Tájékoztatlak titeket, hogy alvázszám tekintetében odáig jutottam, hogy az NKH. a dokumentációkra támaszkodva állásfoglalást ad arról, hogy ezt a típust nem látták el alvázszámmal. Ezért az adattábla igazolja a jármű egységet.