ural












Belép
Regisztráció
Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu



« »




pergerz: (ledek,km világítás,visszajelzők,akár hátsó lámpa,féklámpa!)Én ezeket cseréltem az oldalkocsison,és az irányjelzőkbe 10-10Wattos izzók kerültek,Trophy indexrelével,+ előre 35W izzó,és működött!
(Nagy fényerejű első helyzetjelző,és már nem tompítottal kell menned nappal!!!)
A vezetékezést mindenképpen nézd-nézesd át!!!

Előzmény: pergerz Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 32db hozzászólás


pergerz :: 2015. máj 31. 9:40 :: ::





IZS73: IZS73: Gyári 35Wattos izzó???
Új(értsd jó)fesszabájzó,vastag kábelezés!!
Megtudja az embert szívatni rendesen az új vékony vezetékekből készített köteg!!
Ha van lehetőséged,cseréld ki a vezetékeket új vastag vezetékekre,forrasztott végekkel!!
Következő lépés,ledesre cserélgetni az izzókat!(sajnos 6 Voltoshoz csináltatni kell,bár már találkoztam 6 Voltos ledes izzóval,valamelyik oldalon!)
Ha még mindig kevesled,akkor jön az MZ dinamó,kis munkával passzol,viszont mindenképpen feszabájzóval együtt cseréld!!

Előzmény: IZS73 Válasz: pergerz Az egész párbeszéd: 32db hozzászólás


pergerz :: 2015. máj 31. 9:35 :: ::




Brutálizs: Na ez az, de mit csináljak az én esetemben, mit kell módosítani, ami gyárilag nem tökéletes??? Lásd lentebb problémám!

Előzmény: Brutálizs Válasz: Brutálizs pergerz Az egész párbeszéd: 32db hozzászólás


IZS73 :: 2015. máj 31. 9:03 :: ::




érsekatya: Hát, itt arról van szó, hogy minden gyári, töltés van, de ha világítással megyek, egy 20 km után városban kiszippantja az akksit és elkezd rángatni, mire rájövők, hogy fordulaton tartsam, akkorra leáll és tolhatom haza, mert az akksi lemerült. A világítás felzabálja a töltőáramot meg az akksit is leszívja! Gyakori ez ezeknél a motoroknál??? Egyszerűen kevés a 45 Watt a dinamóból, minden gyári, minden rendben látszólag! ???? Tanácstalan vagyok! Akksi vadi új, kicseréltem egy másik újra, azzal is ezt csinálta. Nem szereti a városi világítást!

Előzmény: érsekatya Az egész párbeszéd: 32db hozzászólás


IZS73 :: 2015. máj 31. 9:01 :: ::




IZS73: ha egy működő izs rendszeresen megáll az esetek többségében a gyújtáskapcsoló lesz a vétkes

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 32db hozzászólás


érsekatya :: 2015. máj 31. 8:06 :: ::




IZS73: Pedig egyszerű! Ami rossz csináld meg, ami gyári hiba azt tökéletesítsd! Mert minden motor tökéletes!!! Ja az eredetiség mániások meg szereljenek!!

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 32db hozzászólás


Brutálizs :: 2015. máj 31. 7:58 :: ::




Brutálizs: Esküszöm, hogy jó látni, hogy vannak kollégák, akik töretlen kitartással kitartanak az IZs-ek mellett! Jó érzés, mert legalább erőt adnak nekem is! Mivel lassan kapun kívül sem merek kimerészkedni a géppel, mivel mindig ad valamit a Jó Isten! Mikor fogom magam mögött hagyni a településtáblát így??? 1,5 éve motor itt van, lassan a műszaki is lejár, és falun kívül még nem merészkedtem! Elméletileg semmi baja, de hogy mindig megáll valamiért, ez nem járja!

Előzmény: Brutálizs Válasz: érsekatya Brutálizs Az egész párbeszéd: 32db hozzászólás


IZS73 :: 2015. máj 31. 0:00 :: ::




Tavarisi! Jelentem az Izs 47- fedőnevű offenzívát teljes frontszélességben megindítottuk!!! Lemezvilla, elsőkerék, elsőféklap leküzdve!

Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 32db hozzászólás


Brutálizs :: 2015. máj 30. 18:00 :: ::





IZS73: Kezelési könyvet olvasd el!
Voltak 50kg-os tulajdonosok is,behúzott dekompresszorral lassan addig forgatod be rugóval míg a felső holtpont után kerül a dugattyú(érezni)utána elengeded a dekompresszort,és egy teljes fordulata van a motornak (főtengelynek)mire szikrát kap,nem fogja eltörni a bokádat gyengébb rárúgásnál sem!!

Előzmény: IZS73 Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


pergerz :: 2015. máj 29. 22:38 :: ::




Maci: Mérgemben felraktam az eredeti hátsólámpát! Tök jól néz ki, de sok haszna nincs ezen kívül! Már akartam is kérdezni, minek van az IZS-eken dekompresszor?????

Előzmény: Maci Válasz: pergerz Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


IZS73 :: 2015. máj 29. 22:09 :: ::




Maci: Ja! Az meg van az eredeti, csak nem vót még időm visszarakni! Ez még a régi tulaj unokájának a "műve"!

Előzmény: Maci Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


IZS73 :: 2015. máj 23. 6:56 :: ::




IZS73: Mi ez a czetka hátsó lámpa?!

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


Maci :: 2015. máj 22. 23:51 :: ::




szabolcsit: ez azért jó mert ha lesz eredetvizsga akkor a gép nem tudja kinyomtatni a papírt, azért abba az ablakba valamit be kell írni. Ezt így találták ki, a kivételekkel nem foglalkoztak. azt hiszem ebben az esetben pont erről van szó. akkor a forgalmi nyomtatással is ez lesz. sok sikert hozzá.

Előzmény: szabolcsit Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


vcsabi :: 2015. máj 22. 23:21 :: ::




IZS73: Jó kis Pannónia, nekem is vót ijjen!

Előzmény: IZS73 Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


Sz.J. :: 2015. máj 22. 21:58 :: ::




https://www.youtube.com/watch?v=nkxnHlRBC3c


Ennyi!

Előzmény: Balázs_ Válasz: Maci Sz.J. Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


IZS73 :: 2015. máj 22. 21:01 :: ::




szabolcsit: ez igen, de legközelebb is oda vidd műszakira ugyanahhoz a szakihoz, mert ha máshol meglátják rommá fognak szívatni.

Előzmény: szabolcsit Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


Balázs_ :: 2015. máj 22. 17:39 :: ::





szabolcsit: Szia. Ezt mennyiért szakértette meg a bácsi?

Előzmény: szabolcsit Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


Sz.J. :: 2015. máj 22. 12:20 :: ::




sziasztok!
Tájékoztatlak titeket, hogy alvázszám tekintetében odáig jutottam, hogy az NKH. a dokumentációkra támaszkodva állásfoglalást ad arról, hogy ezt a típust nem látták el alvázszámmal. Ezért az adattábla igazolja a jármű egységet.

Válasz: vcsabi Balázs_ Sz.J. Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


szabolcsit :: 2015. máj 22. 10:04 :: ::




bazsimoci: mi lett volna ez?

Előzmény: bazsimoci Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


vorbeste :: 2015. máj 19. 20:32 :: ::




bazsimoci: Sziasztok mindenkinek. Köszönöm a segítő válaszokat a vázszám tekintetében. Irányadónak fogom tekinteni a 4 karaktert, ha minden kötél szakad és a költségek is irreálisak lesznek akkor én ütök bele majd számot. A hátsó vázrészt már megcsiszolgattam, sajnos semmit sem találtam ott ahol írtátok. Ezt az utat végig kell járnom ha már elkezdtem. Mindenről foglak titeket tájékoztatni. Mert nem létezik,hogy az NKH. itthon minden ilyen veterános dolgot akadályoz.
Csak számokban mondom, hogy miért Ukraina: motor vételára 140.000 Ft. (állapota közepesnél jobb, veterán vizsgára vihető) határon "tranzakciós" díj 30.000 ft, vám összes költség 56400 ft., oda vissza út 25.000 ft. =251.400 jelenlegi állapot.
Ma végezetem a vámpapírokkal, rendben volt minden.
A forgalomba helyezéssel ott tartok, hogy Bp. találtam egy igazságügyi-szakértőt aki az eredeti dokumentációkra alapozva és a motorkerékpár megvizsgálása után véleményként állapítja meg, hogy nem található rajta vázszám. Bp. egyeztettem az NKH-val és majd csütörtök magasságában kell érdeklődöm, hogy jó lesz e nekik a szakértői vélemény.

Előzmény: bazsimoci


szabolcsit :: 2015. máj 19. 19:49 :: ::
« »