Maci:
Gyere el és odaadom az enyémet is neked egy 20-30 km-es körre, és semmit sem kell szerelni majd a végén....
MERT EZ WOLF!!!

Előzmény:


lackezpapa :: 2015. jún 3. 23:16 ::





lackezpapa: Elismerem, életem talán legjobb motorozása egy kölcsönkapott Wolffal volt. Igaz, előtte-utána nagyon sokat szereltük...

Előzmény:


Maci :: 2015. jún 3. 23:11 ::




omega63:
Srácok nekem mindent Balázs szerel kivéve a farkas gyújtás rendszerét, mert azt Vologya, aki 35 évet a Urali gépgyárban dolgozott elektromos csoportvezető technikusként... /nekem még anno a T72 elektromos rendszerét is ő tanította meg, ott kibaszott orosz "hidegben" /éppen - 33 fok volt/ sok vodkával, de még ma is csukott szemmel is bekötöm, és a páncélos el is indul.../

De én egyet mondok, húztam már haza 60 kilométert is az Ural Wolffal közel 4 milliós 1200 ccm-es Hondát és majd 5 millás Red Hell Fire Harley Davidsont is...

DE engem még a lenézett orosz vassal eddig (10.275 kilométer a 2 év alatt) soha senki nem húzott, sehova sem...
Lehet szidni vagy isteníteni, de én egy 550 ccm-es kávédaráló japót is eladtam és hitelt is felvettem mire enyém lett ez a gyönyörűség.
S mikor odahúzol neki, és beléd tép a szél, érzed na nem 145 kiló összeszarakodott műanyag és alumínium kombó van a segged alatt, hanem a teletankolva 265 kiló erős orosz acél... é
Nekem akinek ma minden forint számít, (mert földönfutó lettem, éppen 24 év szakmai felső vezetői megbecsülést adó munka után, /a Balázs pontosan tudja, még volt is bent nálam, amikor egy ország ura voltam, de nem árultam el senkiért az én gyönyörű szép hazám, hát belebuktam én is ebbe a 33% az éppen 2/3-ba..../) nemrégen ajánlottak már érte kétszer annyit, mint amiben nekem eddig van, de ha nem kell a gyerekeknek ennivaló akkor míg megöregszem enyém lesz ez a "2005 Ural Wolf 3 Jubileum" farkas...
Srácok ez nekem, régen nem motor, ahogy 9 évesen az oldalkocsi sem csak a levisz pecázni volt!

Hanem egy életérzés, a hamisítatlan benzinszag, az örömünnep, ahogy beléd tép a szél, teljesen szabad vagy életérzése, amit nem vehet el tőled soha többé senki sem...

S higgyétek el gürcölök kurva sokat, hogy ez a varázs mindennap nekem meglegyen, de más ház árát dobta be a félkarúba, hetek-hónapok alatt, nekem csak ez a hobbim, vagy ha úgy tetszik akkor életfilozófiám maradt???

Hát bűn ez Rubi??? Hogy mi imádjuk ezeket az öreg sok hibával megszületett orosz vasakat, legyen nyipró, Izs vagy Ural, hát nem mindegy srácok???

De mi vagyunk akik még, mikor szembefúj a szél akkor is szabad angyalok vagyunk, kacagva a viharnak az esőcseppeknek, mindennek mi e világi a szemébe nevetünk ahogy húz alattunk az öreg bokszer...

Mert egy gonosz világban vagyunk oly kevesen tényleg szabadok, s néha meglehet valóban rosszak, de nem szárnyaszegett őszinte angyalok......................

Előzmény:


lackezpapa :: 2015. jún 3. 22:30 ::




omega63: A motort te árulod a használtautón, vagy te vetted, csak fennmaradt a hirdetés?

Előzmény:


Maci :: 2015. jún 3. 22:05 ::




Brutálizs: Ha jól tudom Suzuki Sepia és valamilyen Cagiva házasítása.Az egész,Fulton Mester kreativitását dicséri.Én csak a haszonélvező vagyok.

Előzmény:


omega63 :: 2015. jún 3. 19:42 ::




omega63: Robogó gyújtás! Nagyon szép megoldás! Melyik típusé lehet?

Előzmény:


Brutálizs :: 2015. jún 3. 17:59 ::




IZS73: OK.

Előzmény:


omega63 :: 2015. jún 2. 18:24 ::




omega63: Kedves Lajos! Köszönöm még egyszer a segítséget, tetszik a dolog, felveszem Tóth Úrral a kapcsolatot. Üdvözlettel: Sándor

Előzmény:


IZS73 :: 2015. jún 2. 16:54 ::





omega63: A trafót nem fotóztam le: 125-ös Mz a karburátorral együtt.

Előzmény:


omega63 :: 2015. jún 2. 15:12 ::




IZS73: fulton2@freemail.hu Polgári nevén Tóth Feri.

Előzmény:


omega63 :: 2015. jún 2. 15:02 ::




omega63: Nagyon - nagyon köszönöm! Ez nagyon jól néz ki! Fulton Mesterhez egy elérhetőséget kaphatnék? Illetve merre él ő az országban? Köszönöm!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. jún 2. 14:49 ::




IZS73: Képek feltöltve.

Előzmény:


omega63 :: 2015. jún 2. 14:23 ::




omega63: Köszönöm előre a fotókat! Tájékozódom a Mesternél is!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. jún 1. 14:25 ::




IZS73: Magam is Fultont javaslom. Hosszú éveken át minden nálam megfordult Izs (és nem Izs) elektromos problémáját ő oldotta meg.

Előzmény:


Maci :: 2015. jún 1. 11:52 ::




IZS73: Holnap lefényképezem és felteszem,de a pontos leírásért vedd fel a kapcsolatot Fulton Mesterrel!Benne vannak az adatai a névjegyzékben.

Előzmény:


omega63 :: 2015. jún 1. 11:15 ::




omega63: Erről kaphatnék valami kézzel fogható közelebbit? Milyen alkatrészekkel, megoldással, fotót esetleg képtárba, ha szépen kérem! Érdekel ez a dolog! Én is akarok ilyen túrákat, de jelenleg ezzel a gyári felállással nem vállalnám be!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. jún 1. 9:33 ::





IZS73: Elektromos témában tudom ajánlani Fulton Mester szakmai tanácsait,nagyszerű rendszert épített nekem:100w-os generátor,tökéletes probléma mentes gyújtás ,megfelelő fényerő,lehet menni hosszú utakra is, nem probléma az éjszaka.Május 1-én 600km-es túrát csináltam,későn értem haza minden gond nélkül.
Mióta megcsinálta nagyon üzembiztos lett a járgány.amellett brutálisan egyszerű az egész rendszer.

Előzmény:


omega63 :: 2015. jún 1. 7:53 ::




pergerz: Mit tudom én, csak simán IZS INDEXBŐL !!!

Előzmény:


Brutálizs :: 2015. máj 31. 20:50 ::




Brutálizs: (Gorbacsov?Kalaschnikow?Beluga?Siberia?Smirnoff?

Előzmény:


pergerz :: 2015. máj 31. 20:49 ::




IZS73: Miről veszed észre, hogy orosz lehallgató van a szobában? ? : Egy szekrénnyel több van! Tavarisi! Az orosz az életben nem tudott droidikát csinálni!!! Az orosz elektronika úgy sz..r ahogy van!!! Kib..szni a p...csába és megkeresni a helyettesét! Gyuri barátommal már keressük a megoldást a problémára, hogy az Izs végre elfoglalja a méltó helyét a motorok élmezőnyébe! (bocsi a vodka teszi)

Előzmény:


Brutálizs :: 2015. máj 31. 20:35 ::




pergerz: Köszi Zoli Bátya! Látom, jó gondolatom volt, elég vékonykának találom az akkuvezetéket, pedig gyári, de szerintem nagy az ellenállása és nem megy át annyi töltés az akksira, mint mehetne. Gyári még mindene, a vezetékköteg is, valószínű a csatlakozások oxidálódtak, az is probléma lehet. Ez a nagyobb fényerejű helyzetjelző meg ledes izzók jól hangzik! Köszi!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. máj 31. 11:01 ::




pergerz: (ledek,km világítás,visszajelzők,akár hátsó lámpa,féklámpa!)Én ezeket cseréltem az oldalkocsison,és az irányjelzőkbe 10-10Wattos izzók kerültek,Trophy indexrelével,+ előre 35W izzó,és működött!
(Nagy fényerejű első helyzetjelző,és már nem tompítottal kell menned nappal!!!)
A vezetékezést mindenképpen nézd-nézesd át!!!

Előzmény:


pergerz :: 2015. máj 31. 9:40 ::




IZS73: IZS73: Gyári 35Wattos izzó???
Új(értsd jó)fesszabájzó,vastag kábelezés!!
Megtudja az embert szívatni rendesen az új vékony vezetékekből készített köteg!!
Ha van lehetőséged,cseréld ki a vezetékeket új vastag vezetékekre,forrasztott végekkel!!
Következő lépés,ledesre cserélgetni az izzókat!(sajnos 6 Voltoshoz csináltatni kell,bár már találkoztam 6 Voltos ledes izzóval,valamelyik oldalon!)
Ha még mindig kevesled,akkor jön az MZ dinamó,kis munkával passzol,viszont mindenképpen feszabájzóval együtt cseréld!!

Előzmény:


pergerz :: 2015. máj 31. 9:35 ::




Brutálizs: Na ez az, de mit csináljak az én esetemben, mit kell módosítani, ami gyárilag nem tökéletes??? Lásd lentebb problémám!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. máj 31. 9:03 ::




érsekatya: Hát, itt arról van szó, hogy minden gyári, töltés van, de ha világítással megyek, egy 20 km után városban kiszippantja az akksit és elkezd rángatni, mire rájövők, hogy fordulaton tartsam, akkorra leáll és tolhatom haza, mert az akksi lemerült. A világítás felzabálja a töltőáramot meg az akksit is leszívja! Gyakori ez ezeknél a motoroknál??? Egyszerűen kevés a 45 Watt a dinamóból, minden gyári, minden rendben látszólag! ???? Tanácstalan vagyok! Akksi vadi új, kicseréltem egy másik újra, azzal is ezt csinálta. Nem szereti a városi világítást!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. máj 31. 9:01 ::




IZS73: ha egy működő izs rendszeresen megáll az esetek többségében a gyújtáskapcsoló lesz a vétkes

Előzmény:


érsekatya :: 2015. máj 31. 8:06 ::




IZS73: Pedig egyszerű! Ami rossz csináld meg, ami gyári hiba azt tökéletesítsd! Mert minden motor tökéletes!!! Ja az eredetiség mániások meg szereljenek!!

Előzmény:


Brutálizs :: 2015. máj 31. 7:58 ::




Brutálizs: Esküszöm, hogy jó látni, hogy vannak kollégák, akik töretlen kitartással kitartanak az IZs-ek mellett! Jó érzés, mert legalább erőt adnak nekem is! Mivel lassan kapun kívül sem merek kimerészkedni a géppel, mivel mindig ad valamit a Jó Isten! Mikor fogom magam mögött hagyni a településtáblát így??? 1,5 éve motor itt van, lassan a műszaki is lejár, és falun kívül még nem merészkedtem! Elméletileg semmi baja, de hogy mindig megáll valamiért, ez nem járja!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. máj 31. 0:00 ::




Tavarisi! Jelentem az Izs 47- fedőnevű offenzívát teljes frontszélességben megindítottuk!!! Lemezvilla, elsőkerék, elsőféklap leküzdve!



Brutálizs :: 2015. máj 30. 18:00 ::