pergerz: Köszi Zoli Bátya! Látom, jó gondolatom volt, elég vékonykának találom az akkuvezetéket, pedig gyári, de szerintem nagy az ellenállása és nem megy át annyi töltés az akksira, mint mehetne. Gyári még mindene, a vezetékköteg is, valószínű a csatlakozások oxidálódtak, az is probléma lehet. Ez a nagyobb fényerejű helyzetjelző meg ledes izzók jól hangzik! Köszi!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. máj 31. 11:01 ::





pergerz: (ledek,km világítás,visszajelzők,akár hátsó lámpa,féklámpa!)Én ezeket cseréltem az oldalkocsison,és az irányjelzőkbe 10-10Wattos izzók kerültek,Trophy indexrelével,+ előre 35W izzó,és működött!
(Nagy fényerejű első helyzetjelző,és már nem tompítottal kell menned nappal!!!)
A vezetékezést mindenképpen nézd-nézesd át!!!

Előzmény:


pergerz :: 2015. máj 31. 9:40 ::




IZS73: IZS73: Gyári 35Wattos izzó???
Új(értsd jó)fesszabájzó,vastag kábelezés!!
Megtudja az embert szívatni rendesen az új vékony vezetékekből készített köteg!!
Ha van lehetőséged,cseréld ki a vezetékeket új vastag vezetékekre,forrasztott végekkel!!
Következő lépés,ledesre cserélgetni az izzókat!(sajnos 6 Voltoshoz csináltatni kell,bár már találkoztam 6 Voltos ledes izzóval,valamelyik oldalon!)
Ha még mindig kevesled,akkor jön az MZ dinamó,kis munkával passzol,viszont mindenképpen feszabájzóval együtt cseréld!!

Előzmény:


pergerz :: 2015. máj 31. 9:35 ::




Brutálizs: Na ez az, de mit csináljak az én esetemben, mit kell módosítani, ami gyárilag nem tökéletes??? Lásd lentebb problémám!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. máj 31. 9:03 ::




érsekatya: Hát, itt arról van szó, hogy minden gyári, töltés van, de ha világítással megyek, egy 20 km után városban kiszippantja az akksit és elkezd rángatni, mire rájövők, hogy fordulaton tartsam, akkorra leáll és tolhatom haza, mert az akksi lemerült. A világítás felzabálja a töltőáramot meg az akksit is leszívja! Gyakori ez ezeknél a motoroknál??? Egyszerűen kevés a 45 Watt a dinamóból, minden gyári, minden rendben látszólag! ???? Tanácstalan vagyok! Akksi vadi új, kicseréltem egy másik újra, azzal is ezt csinálta. Nem szereti a városi világítást!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. máj 31. 9:01 ::




IZS73: ha egy működő izs rendszeresen megáll az esetek többségében a gyújtáskapcsoló lesz a vétkes

Előzmény:


érsekatya :: 2015. máj 31. 8:06 ::




IZS73: Pedig egyszerű! Ami rossz csináld meg, ami gyári hiba azt tökéletesítsd! Mert minden motor tökéletes!!! Ja az eredetiség mániások meg szereljenek!!

Előzmény:


Brutálizs :: 2015. máj 31. 7:58 ::




Brutálizs: Esküszöm, hogy jó látni, hogy vannak kollégák, akik töretlen kitartással kitartanak az IZs-ek mellett! Jó érzés, mert legalább erőt adnak nekem is! Mivel lassan kapun kívül sem merek kimerészkedni a géppel, mivel mindig ad valamit a Jó Isten! Mikor fogom magam mögött hagyni a településtáblát így??? 1,5 éve motor itt van, lassan a műszaki is lejár, és falun kívül még nem merészkedtem! Elméletileg semmi baja, de hogy mindig megáll valamiért, ez nem járja!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. máj 31. 0:00 ::





Tavarisi! Jelentem az Izs 47- fedőnevű offenzívát teljes frontszélességben megindítottuk!!! Lemezvilla, elsőkerék, elsőféklap leküzdve!



Brutálizs :: 2015. máj 30. 18:00 ::