ural












Belép
Regisztráció
Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu


Ural.HU » Fórum » Vásárlás, szervízelés » szeretnék venni egy veterán uralt!

« »




Petyo: Valóban a google képek alapján találtam ilyet a Chang Jiang-től.
Köszi az információt. (Utána is olvastam, már amennyit lehetett róla angolul találni, mert eddig azt sem tudtam, hogy létezett ilyen gyártó.)

Előzmény: Petyo Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


rarobika :: 2016. máj 11. 22:23 :: ::





rarobika: Szerintem eredeti, a Chang Jiang felülszelepeltje, hogy milyen néven fut nem tudom.

Előzmény: rarobika Válasz: rarobika Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


Petyo :: 2016. máj 11. 21:27 :: ::




Sziasztok,
a képtáramban látható és Dániában egy istállóban talált darab mennyire lehet eredeti szerintetek? Nekem az indexek, de még az ülés is gyanús, nem beszélve a festésről.
Mennyit érhet szerintetek, mennyiért lenne érdemes rá licitálni?
Képtárban a többi kép is elérhető
Köszönöm válaszotok előre is.






Válasz: Petyo Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


rarobika :: 2016. máj 11. 20:16 :: ::




köszönöm a szakértői hozzászólásokat mindenkinek és nekilátok leskelődni ural ügyben



érsekatya :: 2015. okt 9. 20:57 :: ::




érsekatya: "megfelelő karbantartással és szerelgetéssel működni fog", de addig míg ezt eléred, nagyon sok "borsot tör majd az orrod alá".

Előzmény: érsekatya Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


UK :: 2015. okt 8. 13:05 :: ::




érsekatya: Nem egyszerű kérdést tettél fel.
Ezeknél az öreg uraloknál sokszor az a baj, hogy már szét vannak hajtva, vagy kókány módon vannak javítva. Mikor a motoromat megvettem, teljesen felújítottként volt meghírdetve. A tulaj szerint 4000 volt benne, mármint a felújítás óta. Azóta kb 5000-et mentem vele és a blokkot, váltót, difit, kerekeket teljesen fel kellet újítani. Viszont ismerek olyat, aki egy öregtől vásárolt egy M63-at és rengeteget motorozott, apróbb szereléseken túl nem nagyon kellet hozzányúlni.
Arra vigyáz, hogy a felűjított szó alatt sokan mást és mást értenek. pl. Utólag kiderült, hogy a felújított blokkomnál a fűtengely volt csak megcsinálva (a régi dugókkal és hengerrel lett összeépítve) a hengerfejhez meg hozzá sem nyúltak. Lekopogom, mióta hallgatok a tapasztaltabb kollégákra és lehetőleg jó minőségű alkatrészekre cserélem a széthajtottakat, sok bajom nincs a motorral. Hónapos állás után is 3-4 rúgás után indul és motorozható. Igaz nem sokat megyek vele de 100-150 km-es távra bármikor elmerek indulni vele. Többre azért nem mert nem kényelmes.
Ami az uralnál nagyon nehéz, a jó minőségű alkatszészt beszerezni. Sokszor amit árulnak a gyárban selejtezett cuccok. pl. vettem vezérműfogaskereket és kiderült rosszabb mint amit ki akarok cserélni. (8-as volt szerencsétlenben.)
A lényeg, próbálj minnél kevesebbet szerelt példányhoz hozzájutni, vagy tisztázd mit és milyen alkatrészekkel javítottak.

Előzmény: érsekatya Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


pocsó :: 2015. okt 7. 23:31 :: ::




Rubi: Szia Rubi! köszönöm a választ,a sok szerelés mit takar? bütykölgetést,karbantartást vagy minden ami elképzelhető beleértve a komolyabb gépmunkát is? 3 izsem van és egy honda cx500 az izsek apró bütykölgetéssel már majd egy évtizede szolgálnak komoly túrákon is.

Előzmény: Rubi Válasz: pocsó Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


érsekatya :: 2015. okt 7. 20:23 :: ::




érsekatya: szia. "mire számíthatok az üzemelésével kapcsolatban?" Őszintén? Sok szerelésre..Dneprt pedig ne. Hivatalosan nem is igen került az országba /kiv. talán a K750/

Előzmény: érsekatya Válasz: érsekatya Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


Rubi :: 2015. okt 7. 18:07 :: ::





Üdv mindenkinek!
némi infót szeretnék kérni tőletek... ha vennék egy uralt vagy dnepert ésszerű használat,túrázás céljából,mire számíthatok az üzemelésével kapcsolatban? megfelelő karbantartással és szerelgetéssel működni fog ahogy kell vagy inkább borsot tör majd az orrom alá?
válaszokat nagyon jköszönöm!

Válasz: UK Rubi Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


érsekatya :: 2015. okt 6. 21:06 :: ::




lackezpapa:ha nem attól vette, akinek a nevén van, ill. nincs törzskönyv, csak 200 kiló vas. soha nem lehet forgalomba állítani. egy hónapja hoztam németországból egy dnepr 11-et. az állapota tényleg más, mint az ittenieknek. kiváló eredeti festés, csíkozás, tényleg 4000 km. két nyarat volt forgalomban a törzskönyv szerint. szóval az ebay apróhirdetéseket érdemes böngészni. de mindösszesen 600-ba volt...

Előzmény: lackezpapa Az egész párbeszéd: 9db hozzászólás


vorbeste :: 2015. jún 30. 8:20 :: ::




lackezpapa: majd rájön

Előzmény: lackezpapa Az egész párbeszéd: 9db hozzászólás


Balázs_ :: 2015. jún 30. 8:00 :: ::




Balázs_:
Szia!
Csak tudod mi baj ezzel a majommal???
Hogy ő tényleg azt is hiszi, hogyha már megvette és lepapírozta 1szer akkor élete végéig utána semmi kiadása nincs...

Előzmény: Balázs_ Válasz: Balázs_ Az egész párbeszéd: 9db hozzászólás


lackezpapa :: 2015. jún 30. 1:11 :: ::




lackezpapa: megvesz egy kotmányt és ha le is papírozza soha nem fog vele motorozni. Ha motort akar ócsóé akkor arra legyen della, az orosz motor nem akkor drága amikor megveszed, hanem amikor elkezded fenntartani.

Előzmény: lackezpapa Válasz: lackezpapa Az egész párbeszéd: 9db hozzászólás


Balázs_ :: 2015. jún 29. 15:51 :: ::




CsanádCJ750:

Szia!
Tudod az a baj, találtam én neki nagyon szép Wolfot is, 2006-ost, akkor még 1 év forgalmival, 850-ben már odaadta volna a tulaja, első gazdás, garázsban tartott, tényleg szép volt, egy folt nem volt rajta, 16700 km-el ami szerintem nem is sok, (az enyémben már több van a kettő év alatt, pedig csak 7600 km-el vettem ha jól emlékszem) mindenhogy látszódott szerette a vasat, de megszorult munkahelye ugrott, anyu félrebaszott, külön költözés majd követelte fizesse ki a közös kecóból...

Sajnáltam is a mókust, mert ahogy beszélt a motorról könnyes volt a szeme, erre ez a barom (mert haverom, meg második szomszéd is én ott is lehülyéztem hogy ilyen motort másikat az egész országban nem talál) hogy az meg sok érte, mert én is csak 410 ezerért vettem meg az enyémet( forgalomból kivonva halálos baleset miatt, hagyatéki végzéssel a polgári perig zárolva, közben az eljáró közjegyző meghalt, illetékességből a világ végére átbaszva minden anyaga...stb. Én egy egész hónapot rohangáltam szó szerint a papírokért mire mindenem meglett, /csak a rendszámért kétszer mentem le Áporkáról-Szentesre mire a jagellók odaadták a forgalmival/ Balázs tudja, mennyit szoptam még így is vele...)
De ez a majom haverom nemrégen egy összetákolt fost akart megvenni, valahol még itt is a link levittem nekem is gyanús volt a motor, de itt is mindenki lebeszélt róla, (hát azért ti már láttatok egy-kettő kóklert eddig) most meg ezt, hogy a tag neki megesküdött, hogy egy +százasból műszakival mindennel gurul az úton vele...

Én erre mondtam, hogy akkor a kalapom megeszem ha egy ilyen "noname" gép forgalmival minden papírral egy százas, nekem hagyatékból magyar első tulajjal,(az örököstől vettem meg az én gyönyörűségemet) újra forgalomba helyezve, KPM bemutatással(Szszntmiklós)többe volt a papírozása a felújítás kipofozgatás nélkül...

Erre ő miért hazudna nekünk a tulaj???

Mire én mert meg akar attól szabadulni ami a kutyának sem kell...
Jó gyerek de néha egy faszkalap...

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: Balázs_ Az egész párbeszéd: 9db hozzászólás


lackezpapa :: 2015. jún 29. 11:06 :: ::




lackezpapa: miért nem veszi meg a használtautóról, a furi idomokkal felöltöztetett pirosat?! Papíros. Pár forintból vissza lehet rá dobálni gyári cuccokat. Meg gondozottnak is tűnik. S szerintem már 3k alatt is odaadná, hiszen jó régen árulja....

Előzmény: lackezpapa Válasz: lackezpapa Az egész párbeszéd: 9db hozzászólás


CsanádCJ750 :: 2015. jún 28. 19:39 :: ::




lackezpapa: az a baj, hogy a németeknél/osztrákoknál is a hirdetett uralok dnepr-ek zöme ukrán/orosz papíros.... a kutya se veszi meg kint se, ez a "lomis" meg akkor áthozta. Állapotra jól néz ki, de szerintem semmivel sem különb mint amiket a hazánk keleti felében árulnak...

Előzmény: lackezpapa Az egész párbeszéd: 9db hozzászólás


Petyo :: 2015. jún 27. 19:26 :: ::





lackezpapa: Nemzetiségi lomis árulja, a motor osztrákból "jött". Ott biztos van valami nyoma az előéletének, csak ha, fogalmazzunk így: a motor kriminalizált, megvesszük, érdeklődünk, akkor gáz van...

Előzmény: lackezpapa Az egész párbeszéd: 9db hozzászólás


Sz.J. :: 2015. jún 26. 23:58 :: ::




Srácok szomszéd most ezt kérdezi tőlem, le akarja papírozni is, hivatalosan, tehát közúti forgalomra akarja. Mondtam neki vegyen egy 650-es papíros oldalkocsist, de nem akar oldalkocsist 1-általán...
Lehet benne reális esélye, hogy ezt tisztába tegye? Vagy felejtős ez is mint a múltkori volt?

http://www.jofogas.hu/tolna/Ural_motorkerekpar_27884334.htm?g=ibe4xysa-bgm3ejyne7y-S.LISTING_PAGE.C.c17_a47-0oc498y&gp=1

Válasz: vorbeste CsanádCJ750 Petyo Sz.J. Az egész párbeszéd: 9db hozzászólás


lackezpapa :: 2015. jún 26. 23:40 :: ::




lackezpapa: hááááát, pénzt kell beleölni, ha olcsón akar csokkert venni vegyen egy 600as Shadow-t vagy valami hasonlót azt nem kell baszkurálni annyit. A nyeper blokkot meg lehet csinálni nem arról van szó, akad hozzá minden, persze pézért, meg sok meló, vannak akik elmászkálnak 650es nyeperekkel....

Előzmény: lackezpapa Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


Balázs_ :: 2015. ápr 20. 12:39 :: ::




Balázs_:
Szia napi szinten kellene a második szomszédnak motorozni mindenfelé, azt mondja, mert olyan Wolfos szerinte (szerintem nem nagyon olyan de mindegy) Wolfra nincs neki elég pénze, a legolcsóbb is 900 ezer volt, amit talált, de volt valahol osztrákban még 5500 euróért is

Előzmény: Balázs_ Válasz: Balázs_ Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


lackezpapa :: 2015. ápr 18. 19:11 :: ::
« »