vervilag: Van még magas és alacsony henger is, a 76-os és 85-ös benzinhez, ill. az export modellekhez. Aztán a 6 voltosak eredeti hengerfejeiben a szelepek egyformák, a későbbiekben a szívó nagyobb. A porlasztó torkok is 24 vagy 28 mm-esek. 3-féle dugattyú magasság és fej kialakítás van, a gyári dokumentumok szerint a mostani szögletes letörésű a legjobb, bár a legnagyobb kompressziót az íves tetejű adja.
Sz.J.: Szevasz! Köszönöm. Azt kérdezném még, hogy a 650-es blokkok közötti teljesítmény különbséget csak a vezérműtengely eltérés okozza, vagy más is? (pl. szelep méret, stb) Úgy tudom, K-650,MT-9, MT-10,11, 16 32 lovas, a 10-36 csak ami 36 lovas.
Szevasztok! Dnepr 650-es modellek esetén van különbség a vezérműtengelyek között? Úgy, hogy az a motor teljesítményét befolyásolja? Gondolom a K-650, MT-9 kézi vagy röpsúlyos előgyújtásos verzióinál más-más a tengely vége. De mondjuk egy MT-10 és MT-11 között van különbség?