ural












Belép
Regisztráció
Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu


Ural.HU » Fórum » Külvilág, Csevegő » Csevegő (V1-ből)

« »




Itt meg egy kis terepezés az új Uralokkal. Nagyon komoly a vízi átkelés; https://www.youtube.com/watch?v=UUZOzT4F0DI
Az külön érdekes, hogy hogy nem szívott vizet a légszűrőházon keresztül a motor...?



Csa-bi :: 2017. nov 30. 17:41 :: ::





https://www.youtube.com/watch?v=p_eC1-AulCA Orosz rekorder gép, M-72-ből.



Sz.J. :: 2017. nov 26. 22:03 :: ::




Uralt vásárolnék! bmwmotorokkukacfreemail.hu



IZS73 :: 2017. nov 24. 13:51 :: ::




UK: Köszönöm a segítségedet
Szép napot és széles utat!

Előzmény: UK Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


udv :: 2017. okt 21. 21:49 :: ::




udv: Jelenleg nincs ilyen rendszámmal motorkerékpár forgalomban.

Előzmény: udv Válasz: udv Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


UK :: 2017. okt 21. 14:41 :: ::




Kedves Uralosok!
Keresem a régi uralomat amit 1992 ben eladtam , de sajnos egyetlen képem sem maradt róla
Ha valaki esetleg felismeri a rendszám alapján és még nincs szétbontva , akkor kérnék szépen egy elérhetőséget, vagy fényképet a motorról
A rendszáma UDV462 volt
Köszönettel, László

Válasz: UK Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


udv :: 2017. okt 15. 0:02 :: ::




Levescsont: A lelkesedés-gázláng az kell az Uralhoz bőviben! Ebben nekem sincs hiány Restaurálás-gépmunka vonatkozásában sok igazságod van, itthon valóban gyakorlatilag ugyanazon mestereknél kötnek ki a veterán BMW-Ural főtengelyek, hengerek és ugyanabból dolgoznak (dugattyúk) minden motornál de alapban sajnos tény, hogy egy gyári BMW alkatrész akár 70-80 éves,pl, váltófogaskerekek, kúp-tányérkerék, hengerfej-szelepvezetők stb, többszörösen tartósabbak,jobb anyagminőségűek mint az Uralé.
Finomabb,pontosabb, igényesebb mint az orosz. Csak nézz meg egy váltóházat, az öntési felületet, ha az orosz kívül "olyan", belül mitől lenne jobb...!? Nekem volt mindkét általad említett típus de minden tekintetben finomabb volt az R-71-es bár sokáig sajnos nem üzemelt nálam mert "gazdasági" megfontolásból eladtam. Az M-72-es 6 évig volt, M-63-as 18 évig de érdekes módon a 72-est jobban szerettem, megbízhatóbb-egyenletesebb motorja volt.
Felújításnál úgy tudom már megkapjátok az Uralhoz a jobb minőségű lengyel dugattyúkat de a veterán BMW-hez ha feltöröd az otthoni malacperselyt, elképesztő minőségű, kidolgozottságú belsőségeket henger-dugattyú-főtengely stb..kaphatsz német manufaktúráktól amiket kár volna összehasonlítani az Ural lehetőségekkel.....
Én anno vettem az M-63-asomba egy null kilométeres új generátoros 67-es blokkot de egy hétig kellett tornázni rajta, hogy egyáltalán be lehessen üzemelni....félrefúrt, beszakított kartercsavarok, görbe hengerfej talp, rosszul összerakott beszorított-görbített röpsúly, beindítás után menetrendszerűen kifújó hengerfej tömítések a biliacél anyagú henger tőcsavarok folyamatos nyúlása miatt.....szóval botrány...
18 év után untam meg, hogy pl. este működőképesen, túra után raktam le, reggel meg már csak egy henger indult be...hogy ilyenkor mi zajlódott le egy álló motorban elzárt benzincsap mellett sosem fejtettem meg de amikor időre mentem, többnyire kiba..ott velem...
Ez után azaz 12 éve vettem az új generációs Rangert nem kevés pénzért de ennek ellenére alapban jó pár gyári konstrukciós hibát-fogyatékosságot kellett kiküszöbölnöm de ennek ellenére imádom, motorikusan már sokkal motorozhatóbb volt mint a a régiek de az már az én fejlövésem, hogy miért raktam bele egy jóval erősebb BMW blokkot....
A legújabb, már injektoros, tárcsafékes Uralok 5 milláért viszont megint botrány....ennyi pénzért már tényleg nem kellene ömlenie mindenhonnan az olajnak, a benzinnek a nagynyomású benzinpumpa csatlakozóinál, ütnie a tárcsáknak, kiesni a kontrollámpáknak a lámpafejből stb..... És ez a mai legfrissebb orosz gyártástechnológia-minőség...
Hidd el semmit és senkit nem szerettem volna leszólni, főként mert mindezek ellenére szeretem ezeket a motorokat de most is azt mondom, hogy semmilyen szinten, múlt jelen-jővő, ne említsük sajnos egy lapon egy BMW-vel....

Előzmény: Levescsont Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


Csa-bi :: 2017. szept 23. 17:18 :: ::




Csa-bi: ok. Csak szerettem volna egy kis lelkesedèst önteni belènk. Èn nem a modern gèpekre gondoltam hanem pl: m72 r71 -re.Szerintem ha gyári cuccokból összeválogatsz egy jó blokkot ,váltót ,jó gèpmunkával ès "rendeltetèsszerüen" használod elmegy ugyanannyit.Aki bmw- újít fel ès hajtja is ,az is megveszi a jó csapágyat más gyüjtást utángyártott dugattyút ,fogaskereket,szelepet ,szeleprugót, sőt gyártatott főtengelyt,stb, tehát azok sem agyári dolgokkal rohangálnak napjainkban mert ugyan úgy tönkre mentek.Az viszont tèny hogy az ural utángyártott motorikus alkatrèszek többsège selejt.

Előzmény: Csa-bi Válasz: Csa-bi Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


Levescsont :: 2017. szept 22. 20:45 :: ::





Levescsont: " Az orosz is van olyan jó csak akarni kell! "
Dicsérendő, hogy ennyire optimista és márkahű vagy de hidd el az időnek formáló ereje van nem csak az alkatrészek állapotában hanem a kedv, vélemény vonatkozásában is....
Szerintem meg nincs olyan jó, soha nem is volt és nem is lesz mint egy német termék....., ha pedig akarod, hogy az legyen akkor az már nem eredeti orosz lesz...de ettől függetlenül szerethető de ez már egy másik kérdés-téma

Előzmény: Levescsont Válasz: Levescsont Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


Csa-bi :: 2017. szept 21. 20:49 :: ::




CsanádCJ750: jaja! Kevesen motoroznak! Ne legyünk bmw- sek akik a bőrzèn mesèlik hogy nekik ez meg az van csak ezèrt meg azèrt nem mennek vele vagy csak èppen nem látta senki hogy tudnak menni velük.TISZTELET A KIVÈTELNEK! Az orosz is van olyan jó csak akarni kell!

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: Csa-bi Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


Levescsont :: 2017. szept 18. 22:40 :: ::




CsanádCJ750: Én csak a garázsban nézegetem.

Előzmény: CsanádCJ750 Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


UK :: 2017. szept 18. 15:28 :: ::




UK: Dunakanyar, az tök jó!
Csak össze kellene hozni! Eléggé punnyadt ez az urolos társaság....
Néha az az érzésem, hogy itt mindenki csak a garázsban ( esetleg a nappaliban ) nézegeti a motorját. 😀

Előzmény: UK Válasz: Levescsont UK Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


CsanádCJ750 :: 2017. szept 18. 11:04 :: ::




CsanádCJ750: Jobban örülnék egy Dunakanyar ride-nak, mert 250 motor már meghaladja azt a mennyiséget, amit egyszerre kedvelek. Meg zsúfolt is az a város. Vagy nem?

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750 Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


UK :: 2017. szept 17. 10:17 :: ::




UK: igen!
Hangulatos....
És csak egy Ural volt, rajtunk kívül. Sajnos!

Előzmény: UK Válasz: UK Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


CsanádCJ750 :: 2017. szept 16. 23:27 :: ::




CsanádCJ750: Voltál múlt évben?

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750 Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


UK :: 2017. szept 16. 7:11 :: ::




Levescsont:

Előzmény: Levescsont Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


CsanádCJ750 :: 2017. szept 13. 22:46 :: ::





CsanádCJ750: îgy is szarul nèzek ki,nem mèg bajusszal öltönyben uralon

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750 Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


Levescsont :: 2017. szept 13. 10:46 :: ::




https://www.gentlemansride.com/

Előzmény: Levescsont Válasz: Levescsont Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


CsanádCJ750 :: 2017. szept 12. 23:10 :: ::




CsanádCJ750: Há ammeg mi?

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750 Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


Levescsont :: 2017. szept 12. 18:42 :: ::




De mégegy próba:
a DGR Budapest-re, jön valaki Urallal?!

Válasz: UK Levescsont Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


CsanádCJ750 :: 2017. szept 12. 17:56 :: ::
« »