UK: Szia!
Köszönöm szépen a válaszodat.
Nem tudom biztosan a méretét.
Ha jól emlékszem a hátsó kereke egy Dnepr kerék és az az igazi kereke ami a képen a fal mellett van letámasztva.
vervilag: Szia! Köszönöm szépen a segítséget! A váltótt illetően nem tudom a választ, mert jelenleg 30Km-re tudom tárolni, de megnézem. Fel szeretném újítani, és azért kérdeztem a típusát, hogy milyen irányba induljak. Oldalkocsit szeretnék rá, meg ha létezik erre a típusra tányérülést.
suni78: Hello! Szerintem ez IMZ 8.103 lesz. M67-es utáni modell. Az egyenes vázból (döntött hátsó résszel)a fazéklégszűrős váltóból és a 12V-os blokkból ítélve. A váltód rükis vagy csak előremeneti fokozatok vannak?
Tegnap sikerült vásárolnom egy Uralt, de a pontos típusa még a forgalmiból sem lehet megállapítani. Tudnátok segíteni? A tank, az ülés biztosan nem eredeti.
sziasztok!
Tökéletes lett az alapjárat is, azonnal beállt, az eredeti gázbovden gázkar alatti csavaros állítóját szétszedtem és átfúrtam egy mm-el nagyobbra a furatot és így már tökéletes lett, alapjárat és csúcsfordulat is oké lett...
Működik a farkas...
sziasztok!
A farkason ha a középső toldóba hosszabb egy picivel a főbowden akkor lehet lent is korrigálni szerintetek a bowdenek hosszát? Mivel csak a karburátorokon van állítási lehetőségem...
Ma elvittem tokkal vonóval minden bovdent Szigethalomra a butik sorra, van ott egy motorkerékpár szaküzlet, 2250 forintért a kettő karburátorokhoz való rövideket és a hosszút is le gyártották.
lackezpapa: Én bringa váltó bowdenből és egy réz tollbetétből gyártottam le a sajátomat. A méretezést viszont csak a helyén lehet elvégezni, mivel függ a bowden hossza a külső bowden hosszától és az állítócsavarok hosszától is.
Sziasztok!
Szeretnék venni komplett gáz bowden készletet K68Y karbikhoz, a gázkarba rögzített felső és a kettő alsó is kellene Uralra, van valakinek?. Köszi. L.
CsanádCJ750: Szia. Galléros kivitel? Olyat nem találsz az üzletekben itthon. Hívd fel a srácokat, akik foglalkoznak alkatrészekkel. ők tudnak olyat szerezni.