ural












Belép
Regisztráció
Keresés:




Ural.HU » Fórum » Szerelés » Oldalkocsi Integrálfék

« »




Sz.J.: Ilyen volt az enyém is feketében, na látod, most neked kétszer annyi eurót érne. Vagy elcserélnénk Ktmsanyival egy komplett 250-es Simsonra, őőő, izéé, Ural alkatrészre, eltévesztettem elsőre.

Előzmény: Sz.J.


Mixer :: 2010. jan 21. 12:28 :: ::





Nekem 1x volt 2 olyan kerekem ami beütött felni + nagy csapágyas söröskupak dob + eredeti szürke szín. Lehet hogy a Wehrmachtnak csinálták a szovjetek

Válasz: Mixer


Sz.J. :: 2010. jan 21. 11:48 :: ::




ktmsanyi: Most mit tagadod...

Előzmény: ktmsanyi Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


Sz.J. :: 2010. jan 21. 11:35 :: ::




ktmsanyi: Jól van na, de valakit csak emlegetni kell példának. Így mindenki egyből képbe kerül.

Előzmény: ktmsanyi Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


Mixer :: 2010. jan 21. 11:15 :: ::




Mixer: NEM A HAVEROM!

Előzmény: Mixer Válasz: Sz.J. Mixer Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


ktmsanyi :: 2010. jan 21. 11:07 :: ::




UK: Sőt, még olyan kerekem is volt, amelyiknek a ráfja beütött volt, és már söröskupakos agy volt benne. De nagyon rohadt volt, nincs már meg. Ez milyen kuriózum volt, most több ezer eurót érne, főleg ha Ktmsanyi román haverjával egyeztetnék!

Előzmény: UK Válasz: ktmsanyi Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


Mixer :: 2010. jan 21. 9:43 :: ::




vcsabi: Ez amúgy nem volt hülyeség, nemhiába a németek találták ki. Nekem még a baktelóssal is megtörtént, főleg a hajtott kerékkel, hogy ha nem volt nagyon keményre fújva, akkor eltekerte a felnin a külső gumit. A szelep állandóan ferdén állt benne. De erre találtam egy megoldást, orosz traktor belsőkön régen volt szerelhető szelep, azt sikerült szereznem 3 db-ot. Ami kiment szelepem, azt szerelhetővel meg lehet oldani, tuti jó megoldás, és ez a szelep már végig menetes, anyával rögzíthető a felnihez, ezt már nem tekeri el, ezt tapasztaltam.

Előzmény: vcsabi Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


Mixer :: 2010. jan 21. 9:39 :: ::




UK: Van hozzá beütőm, igaz most fát vágok vele de kölcsön adom a kis fejszét.
A beütött felnit azért használták hogy a fel pumpált belső jobban kapaszkodjon, ne hogy elfordulva letépje a szelepet.

Előzmény: UK Válasz: Mixer Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


vcsabi :: 2010. jan 20. 22:04 :: ::





Mixer: Fú bameg, egy beütöttet adok két nem beütöttért. Ki ad többet? Nem kell nekem 70ezer.

Előzmény: Mixer Válasz: Mixer vcsabi Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


UK :: 2010. jan 20. 21:54 :: ::




volomisii: Többek között nekem is van beütött kerekem, adsz érte 70 ezret? Jaa, és nincs német kerekem egy sem.

Előzmény: volomisii Válasz: UK Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


Mixer :: 2010. jan 20. 21:05 :: ::




Mixer: Hát ja... Ember legyen a talpán aki eldönti a dolgot. Én mindenesetre kérdezek, aztán majd lesz valahogy. Hihetetlen hogy megnéztem vagy 100 fényképet és katalógust, meg csomó embert megkérdeztem, és a végén mégis kérdőjel van... Nem találtam ilyet sehol. Az alváz maga (hajtás vagy torzio nélkül) legjobban a stemler katalógusában található alvázra hasonlit. A többi megtévesztő. Azt mondod szokás hogy beütik a felnit?

Előzmény: Mixer Válasz: Mixer Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


volomisii :: 2010. jan 20. 20:44 :: ::




volomisii: Jó "szakértőid" vannak, ezért jó, hogy itt is kérdezel. Az egy közkedvelt tévhit, hogy a beütött felni csak német lehet. Kishazánkban a németnek nevezett, 19 colos kerekű háborús motorok kb felének nem német a kereke, de az is lehet, hogy még többnek. Simán orosz a beütött ráf, csak egy jó lehúzás, ezért ha börzén csak beütött ráfot látsz eladót agy nélkül, az tuti orosz, csillió pénzért. A torziós lehet orosz is német is. Részemről ennyi.

Előzmény: volomisii Válasz: volomisii Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


Mixer :: 2010. jan 20. 20:19 :: ::




Mixer: Úgy tűnik mintha kevert lenne, A kérdés mihez csinálták az oldalkocsi hajtást.

Előzmény: Mixer Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


vcsabi :: 2010. jan 20. 14:38 :: ::




Mixer: Értelek. Közben eszembejutott valami. Azon az öntvényházon van egy olajbeöntö csavar, látszik is a képen. A kerék biztosan német, mert a küllőfészkek között vannak keresztbe benyomódások ami bmw re jellemző. Közben beszéltem egy másik szakival, szerinte ha torziós, akkor nem lehet sem német, sem orosz. Állítólag neki is van ehhez hasonló, és valószínűleg francia gyártmányú, valami külföldi börzén látott ilyet régebben.

Előzmény: Mixer Válasz: Mixer Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


volomisii :: 2010. jan 20. 13:45 :: ::




Volomisii: Így másodszor megnézve elég kisipari megoldások vannak rajta, úgy tűnik, mintha egy másik oldalkocsiról házilag pakolták volna át a hajót, sárvédőt. A kerék orosz is lehet, így nem lehet megmondani.

Előzmény: Volomisii Válasz: vcsabi volomisii Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


Mixer :: 2010. jan 20. 12:31 :: ::




Volomisii: Jobb képek kellenének hozzá, hogy tutira megmondjam. De szerintem nem orosz, esetleg egy két dolog házilag át lett kicsit alakítva. Nagy vonalakban német szerintem.

Előzmény: Volomisii Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


Mixer :: 2010. jan 20. 12:22 :: ::





Amúgy, mennyire lehet kizárni hogy orosz gyártmányú?

Válasz: Mixer Az egész párbeszéd: 15db hozzászólás


Volomisii :: 2010. jan 20. 12:04 :: ::




Mixer: Igazából nem feltétlenül akarom felrakni az 51/2 re. Csak mivel ku... jó állapotú a tr500-as csónak plusz a sárvédő és a kerék, igy jó lenne megvenni, igaz nem adják olcsón. Később lehet hogy lesz hozzá motorom, mert van több és cserebere várható. Hát lehet igazad van, mert sok oldalkocsit láttam de most először lahajtásosat (szétszedve) és lehetséges hogy elnéztem, és valójában csak torziós. És most hogy igy gondolkozok, a kerék ami benne van az síma kerék, első vagy hátsó, mert van neki fékdobja és az üres, tehát nincs ami hajtaná.(vagy hiányos, vagy nem belevaló ???) Ha torziós, akkor milyen fajta, származása lehet? Bmw-n volt...

Előzmény: Mixer Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


Volomisii :: 2010. jan 20. 11:55 :: ::




Volomisi: Na eddig jó sötétben tapogatóztunk, nem túl jók a képek, azért mert a lényeg nem látható. De szerintem ez nem hajtott kerekű oldalkocsi, hanem csak egy mezei torziós rugós. Német lehet, de sajnos ez neked nem biztos, hogy jó, mert a hátsó oldalkocsifelfogatást vagy átalakították, vagy hátul nem rugózott kerekű vázhoz készült, továbbra is fenntartom, hogy az 51/2-eshez nem biztos, hogy jó. Nekem viszont jó hír, mert végre egy oldalkocsi, ami hasonlít az Én bizonytalan eredetű oldalkocsimhoz, ezek a képek alapján az enyém alváza is németnek tűnik, és az enyém passzolna a te mocidhoz, de NEM eladó Képeket még róla please! Élőben hol lehet megnézni esetleg?

Előzmény: Volomisi Válasz: Volomisii Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


Mixer :: 2010. jan 20. 11:08 :: ::




Köszönöm a sok választ, és a képet. Közben nekem is sikerült fényképezni egyet, megtaláljátok a képtárban.

Válasz: Mixer Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


Volomisi :: 2010. jan 20. 9:14 :: ::
« »