ural












Belép
Regisztráció
Keresés:




Ural.HU » Fórum » Külvilág, Csevegő » Ötletek, javaslatok, segítségek (V1-ből)

« »




Sz.J.: Köszi

Előzmény: Sz.J. Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


Mixer :: 2014. máj 22. 15:20 :: ::





Mixer: Szia. Csináltam 1 képtárat, amibe beletettem a cuccot.

Előzmény: Mixer Válasz: Mixer Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


Sz.J. :: 2014. máj 18. 20:58 :: ::




Hat ez szomoru. Anno az Ural Bp-tol kaptam egy oldalkocsist az eskuvomre. Egy BMW K 1200 LT-t utasitottam vissza miatta! :-) Eletem legjobb döntése volt! Gyonyoru motor az oldalkocsival!

Valami ötlet valami épeszü árú motorbérléssel kapcsolatban? 15 körül talatam / nap. Ez kisse sokallom. Valami csopper kellene, vagy klassic. (Most egy Kawasaki VN900 Classicom van)



Nagymadar :: 2014. máj 15. 18:26 :: ::




Rubi: de van, van.Ural lehet bérelni, csak nagy a lerakos dohány. attól függ rádiós felépítésű vagy sima platós kell. sima platós olcsóbb. meg nem is eszik annyit. motorkerékpár uralt meg nem láttam működni mostanság.

Előzmény: Rubi Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


vcsabi :: 2014. máj 15. 17:04 :: ::




Nagymadar: Egy szóval: sehonnan.
Nincs ilyen az országban.

Előzmény: Nagymadar Válasz: vcsabi Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


Rubi :: 2014. máj 15. 12:06 :: ::




Sziasztok!

Honnan lehetne kölcsönözni egy Uralt? Classic vagy Wolf. Ugy nezem az Ural Bp Kft megszünt. :-( Ötlet?

Tudom nem ez a jo forum, de a többi forum topic kicsit halottnak tunik, több éves hozzászólásokkal. :-(

Kis info:
Németorszagban elek, itt van motorom. 150.000+ km, balesetmentesen, 20 éve motorozom. Juniusban kellene pár napra, vagy max 1-2 hetre egy Ural.

Válasz: Rubi Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


Nagymadar :: 2014. máj 15. 11:15 :: ::




Sz.J.: Küldtem mailt. Szervusz

Előzmény: Sz.J. Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


Mixer :: 2014. máj 14. 13:54 :: ::




Mixer: M-66-63 blokk házak, henger, emelő tőkék, szelepek(?), hajtókarok, főtengely részek, vezérműtengely, gyújtásfedél, gyújtás alkatrészek, egyéb limek-lomok...Én nem akarok 650-est, a helyet foglalják, az áruk úgyis elmenne valamire, gondolom van más is így esetleg 750-essel...

Előzmény: Mixer Válasz: Mixer Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


Sz.J. :: 2014. máj 13. 16:38 :: ::





Sziasztok!
Segitseget szeretnek kerni!
A keptarban talaltam "jaki" nevü felhasznalo kepei között egy R35-ös BMW-t ami nagyon hasonlit arra amit keresek. Hogyan tudnam felvenni a kapcsolatot a felhasznaloval?
Nagyapam BMW-jet keresem ami egy R35-ös, 1949-es 209924-es sorozatszammal. Gyerekkoromban meg azon lovagoltam, de kesöbb sajnos elkerült a csaladtol. Szeretnem megtalalni, talan ha szerencsem van meg egyben fellelem.
Ha barki tud valahol elado, vagy nem elado R35-öst a fent emlitett sorozatszammal, akkor megtenne, hogy ertesit? Nagyon megköszönnem!
Emilcimem: atillask17kukac gmail.com



atilla76 :: 2014. máj 11. 20:38 :: ::




Sz.J.: Mik azok az alkatrészek? Csere-bere mehet felőlem.

Előzmény: Sz.J. Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


Mixer :: 2014. máj 10. 17:35 :: ::




Van pár 650-es alkatrészem, számomra érdektelenek, érdekel valakit? Csere-bere, pénz nem kell

Válasz: Mixer Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


Sz.J. :: 2014. máj 9. 22:42 :: ::




wsievers: Semmit nem jelent. A 78-as dugó felülete: 4775,94 mm2, első javító méretű 78,2-esé: 4800,4634 mm2
A különbség: 24,5234 mm2. Az az kb. 0,6%, és akkor felfelé csalok. Szerinted a két henger dinamikusan, volumetrikusan, stb "egyenlő" járása ennyitől felborul?
A hőmérséklet, kompresszió viszony, szívócső stb. egyformaságáról nem is beszélve.

Előzmény: wsievers Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


Sz.J. :: 2014. márc 18. 21:50 :: ::




vcsabi: Most egy ugyanilyen egy olajlehúzógyűrűs első javítóméretes dugattyút keresek, hogy hozzá tudjam fúrni a másik hengert. Vagy nagyon sok az 1 tized különbség? Nem szivesen tennék fel nem egyforma méretű hengereket.

Előzmény: vcsabi Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


wsievers :: 2014. márc 18. 16:47 :: ::




vcsabi: A DCS feliratos az a nyers dugó. Nem gyűjtöm amúgy, csak jött a többi cuccal együtt. Én csak az alapméretes jobbos henger miatt hoztam el az egész cuccot.

Előzmény: vcsabi Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


wsievers :: 2014. márc 18. 16:40 :: ::




wsievers: D cs feliratú az magyar öntésű. nekem is volt, ha mindenáron gyűjtöd a régi dugókat akkor tudok hozzá adni régi gyűrűket.

Előzmény: wsievers Válasz: wsievers Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


vcsabi :: 2014. márc 18. 16:26 :: ::




Sz.J.: Tettem fel képeket erről a dugóról is, a megragadt használtról is a csapszeg miatt, meg a nyersről is. Az egygyűrűsnek az alján még találtam egy ИMЗ feliratot, és egy 01237 sorozatszám szerű valamit, le is fényképeztem

Előzmény: Sz.J. Válasz: vcsabi Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


wsievers :: 2014. márc 18. 14:50 :: ::





wsievers: Lehet hogy felfúrták 18-ról 21-re?

Előzmény: wsievers Válasz: wsievers Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


Sz.J. :: 2014. márc 17. 16:25 :: ::




wsievers: Tedd már be a képtáradba, hagy tanuljunk!

Előzmény: wsievers Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


Sz.J. :: 2014. márc 17. 16:24 :: ::




vcsabi:

Szia, nem nem a vateráról vettem. Ez egy pajtában hevert évekig, onnan lett előhúzva.
Köszönöm a segítséget mindenkitől, megnézzem mit ad így a dolog.

Majd ahogy készül dokumentálom és a végén tolok fel egy rövid képsorozatot az egészről. Mondjuk nem tudom mikor lesz kész, mert idő az nem sok van rá,de minden csavarral közelebb.

Előzmény: vcsabi Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


Goliat24 :: 2014. márc 17. 9:48 :: ::




wsievers: Ilyet még nem láttam, hogy 21-es csapszeg, és 1 olajlehúzó. Nem valami kisipari?

Előzmény: wsievers Az egész párbeszéd: 14db hozzászólás


Sz.J. :: 2014. márc 16. 20:47 :: ::
« »