UK: Vcsabi: Az a szép, hogy igazatok lehet. Az sem kizárt, hogy annak a tanknak kúpos amit mértünk. Másik tanknak simán lehet, hogy nem kúpos. Ez nomális az orosz gépeknél!!
Mixer: Na megint azt okosítás, azért jó az orosz technika mert a menetvágó is el van kopva a mivel a menetet vágják. tehát ha netán egy pontos szerszámmal átfésülöd akkor pont jó lesz. Egyébként a gyári csap alu tömítéssel van felrakva nem a kúposság miatt tömít.
vcsabi: De kúpos, azért nem illeszkedik bele rendesen a Jawa csap, ha beletekered félúton megszorul. Ural tank csonkját méricskélte a Józsi Bácsi, Dnyipró tank csonkját nem nézegettem még olyan tüzetesen. Úgyhogy bármi elképzelhető!
Rubi: Pontosan nem tudom, de kúpos, valamilyen col osztású. A Babócsai Gépész Józsi Bácsinak volt olyan fésűje, de még nem esztergányozta meg az enyéimeket. Holnap felhívlak, hogy ne legyél öngyilkos, nyugodj meg, relaxálj addig.
vcsabi: Matricám van, de elég gagyin néz ki, így fel sem raktam. Kerek emblémát keresek, amilyet a börzéken szokott árulni egy házaspár.(IMZ ,KMZ, URAL) Azok jól néznek ki,csak az árusok elérhetőségét nem tudom.Ha ebben tudna valaki segíteni megköszönném.
Bocs , hogy közbevágok, de ha már említve lett a vezérműtengely végén lévő lapolás akkor lehet ,hogy nekem is azért kellett kifordítanom az alaplapot a 3 db csavar közül, hogy elfogadható gyújtást tudjak állítani?
Eddig azt hittem, hogy a röpsúly helyező lemezén van rosszul vágva a nyílás!