ural












Belép
Regisztráció
Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu


Ural.HU » Fórum » Szerelés » Olaj

« »




Petyo: nekem volt, elvileg jobban bírja, jobb a hűtés, gyakorlatilag ha sokat kell szerelni akkor szívás mert le kell szedni a teknőt különben nem jön ki a blokk. legalábbis 63asnál így volt.

Előzmény: Petyo Válasz: lackezpapa Petyo Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


Balázs_ :: 2015. jún 29. 8:14 :: ::





Valaki ruházott már be a mélyebb olajteknőbe?? Tudom nem olcsó, de a jobb hűtés miatt tovább bírja az olaj?

Válasz: Balázs_ Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


Petyo :: 2015. jún 28. 20:30 :: ::







Bokszer :: 2015. máj 8. 18:40 :: ::




Rubi: http://www.olajsziget.hu/az-osszes-termek-megtekintese-az-uzletben/?keyword=sigma&search=Keres%C3%A9s&searchFrom=module

Előzmény: Rubi Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


Balázs_ :: 2015. máj 7. 8:26 :: ::




Rubi: Mindez Nyh-n volt..

Előzmény: Rubi Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


Rubi :: 2015. máj 2. 21:38 :: ::




Sz.J.: Szia. Érdekes. Nekem pont ma mondta egy Agip-os ürge, hogy ez említett olaj már nuku. Ezek szerint nem jól tudta.

Előzmény: Sz.J. Válasz: Balázs_ Rubi Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


Rubi :: 2015. máj 2. 21:36 :: ::




http://olajshop.hu/mannol-motor-oil-sae-50-10-l
Itt most a Mannol 50-es 760/liter

Válasz: Rubi Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


Sz.J. :: 2015. máj 2. 21:24 :: ::




Rubi: Próbáld így keresni: Eni i-Sigma Monograde 50 ugyan az, csak hát a merketing. A kemecsei úti Sóstópetrol benzinkúton 2 hete még volt. 11500Ft/10L

Előzmény: Rubi Az egész párbeszéd: 12db hozzászólás


Sz.J. :: 2015. máj 2. 21:19 :: ::





Sz.J.: Jani, ezt az olajat kb. 2 éve nem forgalmazzák. /Sigma 50/

Előzmény: Sz.J. Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 12db hozzászólás


Rubi :: 2015. máj 2. 14:01 :: ::




Mixer: szurkáld meg 1-es tűvel a fémmorzsalék benne marad a többi nem számít

Előzmény: Mixer Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


Balázs_ :: 2015. márc 27. 12:22 :: ::




lackezpapa: na amit a kezelési utasítás ír azzal ki lehet törölni: sebességváltómű - a motorhoz használt olajjal megegyezik. Ez a remek dilettantizmumus.... szóval, a nagy nyomaték-viszonyok miatt szerintem API GL5 (bmw-be is ez kell), de legalább GL4 (ez utóbbiból tettem az enyémbe mer hülye fejjel nem néztem meg mi kell bele,olcsó is volt meg is ölte, 3500 kmert bírt az olaj).

Előzmény: lackezpapa Az egész párbeszéd: 12db hozzászólás


Balázs_ :: 2015. márc 27. 12:21 :: ::




Fél évente kicserélem,szerintem azzal működnie kell!Ha nem akkor maradok a gyárinál!

Előzmény: Mixer Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


volli :: 2015. márc 27. 11:45 :: ::




Beszéltem a kisgazda haverokkal az MTZ gázolajfilterről.
Azt mondták nem biztos, hogy jó, mert sokkal finomabb papír van benne, mint a gyári motorolajszűrőben, az áteresztéssel lehet problém. A traktoron szinte nem is kap hőt a motortól, mert mellette van külön felszerelve, míg az Ural blokkban nagyobb a hőterhelés is. Használta már valaki hosszabb távú motorozáson is ezen szűrőbetéttel a mociját?

Válasz: Balázs_ volli Az egész párbeszéd: 3db hozzászólás


Mixer :: 2015. márc 27. 10:14 :: ::




lackezpapa: Erre a kultúrnépre jellemző szokás.

Előzmény: lackezpapa Az egész párbeszéd: 12db hozzászólás


Sz.J. :: 2015. márc 27. 8:46 :: ::




Sz.J.:
Szia nincs semmilyen papírom hozzá csak a forgalmi volt nála és egy adásvételi szerződés az ural Magyarországgal, az került be a rendőrségi anyagba is. Mert amíg a halottasházban volt a srác addig a kisebbségi szomszédok kifosztották a házát s mindent elvittek tőle...

Előzmény: Sz.J. Válasz: Balázs_ Sz.J. Az egész párbeszéd: 12db hozzászólás


lackezpapa :: 2015. márc 26. 23:09 :: ::




lackezpapa: Az Agip szerintem teljesen o.k. bele, az LM necces, mert csak CC teljesítményszintű.

Előzmény: lackezpapa Az egész párbeszéd: 12db hozzászólás


Sz.J. :: 2015. márc 26. 11:17 :: ::





lackezpapa: A kezelési könyve mit ír? Teljesítmény szintje, viszkozitása?

Előzmény: lackezpapa Válasz: lackezpapa Az egész párbeszéd: 12db hozzászólás


Sz.J. :: 2015. márc 26. 10:29 :: ::




Sz.J.:
Szia!
S amit ajánlottál akkor a Farkasba is jó?
Nekem még a seregben mondták anno, hogy a nagy motor teljesítményhez való ólombronz siklócsapágyakat konkrétan az olcsó olaj összeégeti, mert mint a víz kifolyik a kenési helyekről...
Egyszer nekünk ezért nem is cserélték le az MTLBU-n, mert a műhelyes srác azt mondta nincs rendes olaja hozzá, vigyük vissza 3-4 nap múlva.
Vagyis akkor is volt már szar meg jó olaj. Az állásépítőinknek voltak K700-T150 vontatók, spec árokásók meg minden más a sok CCCP öreg páncéltalicska mellett.

Előzmény: Sz.J. Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 12db hozzászólás


lackezpapa :: 2015. márc 25. 23:51 :: ::




lackezpapa: A teljesítmény szint és a viszkozitás nem szinonimái egymásnak, sőt nincs is közük egymáshoz. Biztos vagyok benne hogy a Botond hosszú távon nem jó még a Trabi váltóba sem, mivel az többek között egybe van építve a differenciálművel, és nagyon valószínű hogy van benne hypoid fogazás. Az meg igényli az EP álló adalékokat, konkrétan a MOL által gyártott 'Trabant váltóolaj' GL-3 (közepes) EP állóságú volt. A Botond meg csak motorolaj, a motorok belsejében jellemzően nincsenek Hypoid fogazások. DE! Vannak ma már ún. közös karteres motorok (Pl. korszerű traktorok...) azoknak a motorolajában meg van EP adalék, mert a féktől (igen!) kezdve a difiig minden egy teknőben van. Bele is kerül egy olajcsere vagy 80.000-be.
Az AGIP Sigma Diesel 50-es egyfokozatú, az meg az én favoritom is az Uralokba. Azt az igénybevételt maximálisan bírja,teljesítményszintje is jó, nem is drága. De a napokban láttam a leg olcsóbb hazai olajat: LM oil, monograde 50, 7500Ft/9L.

Előzmény: lackezpapa Válasz: Rubi lackezpapa Az egész párbeszéd: 12db hozzászólás


Sz.J. :: 2015. márc 25. 20:34 :: ::




Balázs_:
Szia Barátom!
Királyok lettek az új gumik, tettem fel képeket, de a régi hátsót tényleg csak a gumis géppel tudta leszedni...
Az első elég könnyen lejött, az esti borozgatásom alatt megvitattam a pénztárcámmal a dolgot és a végén vettem még kettő új belsőt is, 4800-ból megúsztam a kettőt és nem is noném (SAVA-k lettek, a kínai egy ezressel lett volna olcsóbb) ha már a külsőket újracseréltem

Előzmény: Balázs_ Az egész párbeszéd: 12db hozzászólás


lackezpapa :: 2015. márc 25. 20:20 :: ::
« »