ural












Belép
Regisztráció
Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu


Ural.HU » Fórum » Szerelés » Olaj

« »




gussy: Egy tárcsa: két furat a két csavarnak, egy a tengelynek, egy az olajnak. Ez utóbbival összenyitva az oldalán egy kivezetés rézcsőből, ami a blokk oldalán jön ki egy hollanderrel, az órához. Szerintem nem sok értelme van, mert itt csak az olaj odaszállítását végzi a szivattyú, amúgy szórt olajozása van az Uralnak.

Előzmény: gussy Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


Sz.J. :: 2016. febr 24. 12:29 :: ::





Sz.J.: Köszönöm a válaszod! Ezek szerint lehetséges... esetleg képed vagy más szemléltető anyagod lenne, hogyan fúrjak, faragjak? Köszönöm

Előzmény: Sz.J. Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


gussy :: 2016. febr 23. 18:13 :: ::




gussy: A szivattyú alá szoktak tenni egy közdarabot, mert rögtön kettéágazik gyárilag.

Előzmény: gussy Válasz: gussy Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


Sz.J. :: 2016. febr 23. 12:29 :: ::




Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy valamelyikőtöknek van e valami tapasztalata, oldalt szelepelt 750es blokkra hogyan lehetne (működő)olajnyomásmérő órát eszkábálni?
Üdv,
IStván

Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 4db hozzászólás


gussy :: 2016. febr 22. 19:23 :: ::




Van egy izs planeta 3-om és aszt szeretném kérdezni milyen a legalkalmasabb olaj a kapcsolószekrénybe mármint a blokba bele?



rolli nagy :: 2015. okt 10. 20:41 :: ::




Balázs_: Attól még lehet 63-as. Ártani, nem árt neki, viszont jól néz ki.

Előzmény: Balázs_ Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


Sz.J. :: 2015. aug 14. 18:38 :: ::




Rubi: figyu már, itt áll a motor a faházba....csak látom hogy 66,67-es elsőpajzs van rajta

Előzmény: Rubi Válasz: Sz.J. Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


Balázs_ :: 2015. aug 14. 13:25 :: ::




Rubi: szuper! Akkor nincs is rá szükségem....
Köszönöm az infót!

Előzmény: Rubi Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


CsanádCJ750 :: 2015. aug 12. 10:39 :: ::





CsanádCJ750: Igen. http://www.ural-zentrale.de/product_info.php/info/p810_Oil-pump-stainer--Ural.html

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750 Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


Rubi :: 2015. aug 11. 20:53 :: ::




Rubi: ez ilyen mosható cucc?

Előzmény: Rubi Válasz: Rubi Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


CsanádCJ750 :: 2015. aug 11. 20:25 :: ::




CsanádCJ750: Üzletbe ilyet nem kapsz itthon. Kérdezd meg az alkatrészekkel foglalkozó srácokat, hátha van valakinél bontott darab. Teljesen megfelel az is, ha nincs lerottyanva.

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750 Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


Rubi :: 2015. aug 11. 18:13 :: ::




Rubi: M63-hoz kellene....

Előzmény: Rubi Válasz: Rubi Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


CsanádCJ750 :: 2015. aug 11. 8:54 :: ::




Balázs_: Az M63-nak fémszövetes szűrője van az olajszivattyú alján.
Az M66, 67-nek van az említett "MTZ gázolajszűrőbetét"-je.

Milyen a motorod?

Előzmény: Balázs_ Válasz: Balázs_ CsanádCJ750 Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


Rubi :: 2015. aug 11. 8:45 :: ::




CsanádCJ750: lentebb írta a Mixer hogy valami MTZ gázolajszűrőbetét

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: Rubi Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


Balázs_ :: 2015. aug 11. 7:39 :: ::




Sziasztok!
Valakinek van infója, könnyen beszerezhető olajszűrőről, m63-hoz?!
( márka, típus, fellelhetőség )
Köszönöm!

Válasz: Balázs_ Az egész párbeszéd: 10db hozzászólás


CsanádCJ750 :: 2015. aug 11. 7:22 :: ::




bazsimoci: örülök neki, nekem meg nem jött ki és kész, illetve lehet kijött volna de akkor leverem a festéket mindenhonnan.

Előzmény: bazsimoci


Balázs_ :: 2015. jún 29. 15:53 :: ::





lackezpapa: asszem azokra lehetett kérni extraként a mély teknőt.

Előzmény: lackezpapa Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


Balázs_ :: 2015. jún 29. 15:52 :: ::




Érdekes, nekem is mély az olajteknőm, de nekem simán kijött a vázból...

Válasz: Balázs_


bazsimoci :: 2015. jún 29. 15:41 :: ::




Balázs_:
A farkasnál sem jött ki, ha emlékszel még mondtam is neked mikor a karbikat lőtted fel. Akkor ezek szerint nekem már gyárilag a mélyebb lenne rajta?

Előzmény: Balázs_ Válasz: Balázs_ Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


lackezpapa :: 2015. jún 29. 10:50 :: ::




Balázs_: Értem, akkor a k750-nél is biztos le kell szedni szereléskor... a bádogteknőm már nagoyn girbegurba és cserélni akarom.. a hamburgnál 6 euro a különbség a mély és a sekély között...kipróbálom akkor én is- hátha!

Előzmény: Balázs_ Az egész párbeszéd: 5db hozzászólás


Petyo :: 2015. jún 29. 8:50 :: ::
« »