gussy: Egy tárcsa: két furat a két csavarnak, egy a tengelynek, egy az olajnak. Ez utóbbival összenyitva az oldalán egy kivezetés rézcsőből, ami a blokk oldalán jön ki egy hollanderrel, az órához. Szerintem nem sok értelme van, mert itt csak az olaj odaszállítását végzi a szivattyú, amúgy szórt olajozása van az Uralnak.
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy valamelyikőtöknek van e valami tapasztalata, oldalt szelepelt 750es blokkra hogyan lehetne (működő)olajnyomásmérő órát eszkábálni?
Üdv,
IStván
CsanádCJ750: Üzletbe ilyet nem kapsz itthon. Kérdezd meg az alkatrészekkel foglalkozó srácokat, hátha van valakinél bontott darab. Teljesen megfelel az is, ha nincs lerottyanva.
Balázs_:
A farkasnál sem jött ki, ha emlékszel még mondtam is neked mikor a karbikat lőtted fel. Akkor ezek szerint nekem már gyárilag a mélyebb lenne rajta?
Balázs_: Értem, akkor a k750-nél is biztos le kell szedni szereléskor... a bádogteknőm már nagoyn girbegurba és cserélni akarom.. a hamburgnál 6 euro a különbség a mély és a sekély között...kipróbálom akkor én is- hátha!