ural












Belép
Regisztráció
Keresés:




Ural.HU » Fórum » Szerelés » Karburátorok » Van egy srác, katonai zöld, Harley tankos, wla...

« »




UK: szia!
Egy négykulcsos, Yamaha replika....

Előzmény: UK


CsanádCJ750 :: 2017. júl 23. 8:57 :: ::





Levescsont: Égéstér, szelep, torok: ez együtt már egy komplett új hengerfejet jelent? Dugattyú és vezérlés változatlan maradt?

Előzmény: Levescsont


UK :: 2017. júl 22. 15:09 :: ::




CsanádCJ750: Ez milyen fék?

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750


UK :: 2017. júl 22. 15:06 :: ::




Levescsont: komoly a hangorkán!
Először böngészőbe másoltam, ott nem műxik...

Előzmény: Levescsont


CsanádCJ750 :: 2017. júl 9. 23:14 :: ::




Levescsont: 16-nál csak kb.5 centis küllők maradtak vna! Senki nem vállalta a fűzést..

Előzmény: Levescsont


CsanádCJ750 :: 2017. júl 9. 23:10 :: ::




vervilag: üdv! Ègèstèr,szelep,szeleptànyèr, torok,karbi,lendkerèk,gyujtàs,h-hajtàs. Kb ennyi

Előzmény: vervilag Válasz: UK


Levescsont :: 2017. júl 9. 22:47 :: ::




CsanádCJ750: èn az elejèt 16 nak nèztem.

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750


Levescsont :: 2017. júl 9. 22:00 :: ::




CsanádCJ750: màsold àt

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750


Levescsont :: 2017. júl 9. 21:54 :: ::





Levescsont: ez a link, csak nekem nem működik?!

Előzmény: Levescsont Válasz: Levescsont


CsanádCJ750 :: 2017. júl 9. 21:52 :: ::




Levescsont: elöl 4,5X18; hátul 5.00X16; Firestone.
Hátul nincs elfűzve semerre, így pont befér, de simogatja a gumi szélét a kardán gumi porvédője.

Előzmény: Levescsont Válasz: Levescsont


CsanádCJ750 :: 2017. júl 9. 21:33 :: ::




CsanádCJ750: nagyon zsivàny! Milyen màrka a gumi? Méret? Hàtul hogy van megoldva?

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750


Levescsont :: 2017. júl 9. 13:56 :: ::




levente: www.youtu.be/B3V-xyu0CPY

Előzmény: levente Válasz: CsanádCJ750


Levescsont :: 2017. júl 9. 12:22 :: ::





Előzmény: levente Válasz: Levescsont


levente :: 2017. júl 9. 12:10 :: ::





Előzmény: levente Válasz: levente


levente :: 2017. júl 9. 12:01 :: ::




levente:

Előzmény: levente Válasz: levente


levente :: 2017. júl 9. 11:56 :: ::




Levescsont:






Előzmény: Levescsont Válasz: levente


levente :: 2017. júl 9. 11:41 :: ::





vervilag: csepelművekben van egy komoly pad ott mérték van egy kevés videó róla,de nem tudom hogy kell feltölteni. A fordulatot nem tudtàk pontosan megmérni mert a gyujtokàbelről nehezen jőtt le a jel nem jól érzékelte a vevő, de digitàlis kijelzős stroboszkóppal üresben 9300 at forgott le.

Előzmény: vervilag Válasz: levente


Levescsont :: 2017. júl 9. 11:24 :: ::




CsanádCJ750: elmondom hogy àll őssze és hogy a gèpmunkàt ki csinàlta ès mit, de összerakni nincs időm örülök ha a sajàtomra jut

Előzmény: CsanádCJ750


Levscsont :: 2017. júl 9. 11:15 :: ::




Levescsont: Hello! Mi mindent kellet átalakítani, módosítani? 6200 nem kevés fordulat Uralnál. Nálam 4000-nél már elég komoly a vibráció.

Előzmény: Levescsont Válasz: Levescsont


vervilag :: 2017. júl 9. 10:41 :: ::




Levescsont: az finom!
Mikor vállalsz másnak is tuningot?!
Fékem már alakul hozzá



Előzmény: Levescsont Válasz: UK Levescsont Levscsont


CsanádCJ750 :: 2017. júl 9. 0:02 :: ::




vervilag: köszi. Volt azèrt vele küzdelem,
hogy idáig eljusson

Előzmény: vervilag Válasz: vervilag


Levescsont :: 2017. júl 7. 22:43 :: ::




Levescsont: Jó erőben van a paripa!

Előzmény: Levescsont Válasz: Levescsont


vervilag :: 2017. júl 7. 21:19 :: ::




CsanádCJ750: sziasztok! Mai nap megmérettem az m63-at 6200 nàl 65nm és 45,9 le

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750 vervilag


Levescsont :: 2017. júl 7. 14:19 :: ::




CsanádCJ750:
Szia! Úgy tervezem, hogy igen. Galgamácsán biztos, ha addig szét nem hullik megint. Most még szerelés alatt, várom az új flajsnikat. Hengerfejek elkészültek, kompresszió 11.5, készült hozzá még egy gyorsgázkar is, tömör alumíniumból kimarva. Ha esetleg erre jársz szívesen látlak. Megnézheted itthon is. Bp. 18. Ker. Üdv Levi

Előzmény: CsanádCJ750


levente :: 2016. ápr 6. 20:54 :: ::




levescsont: szia!
Idén indulsz valamelyik felfutón, vagy más rendezvényen?
Megnézném testközelből a karbikat...
Üdv.!
Csanád

Előzmény: levescsont Válasz: levente


CsanádCJ750 :: 2016. ápr 2. 8:43 :: ::




vervilag: Ilyen jelzést nem láttam rajta, de nem is kerestem. Már régen eladtam, emlékeim szerint 1?? valahányas volt benne,tuti nem 200 feletti. Nem vagyok szakértő csak elképzeléseimet próbálom megvalósítani, saját és mások tapasztalataival vegyítve.

Előzmény: vervilag


levescsont :: 2016. febr 7. 8:06 :: ::




levescsont: Arra gondoltam, hogy egy leírás szerint a K68U és K68T típus való Uralhoz, a T fúvókája 220-as a U-nak 190-es. Illetve, hogy te melyiket használtad a kettő közül. Valahol a házon kívül szokott lenni a típus betűjele beütve elvileg.

Előzmény: levescsont Válasz: levescsont


vervilag :: 2016. febr 6. 19:20 :: ::




vervilag: Szia! Arra gondolsz, hogy orosz vagy kínai? Az orosz változat fekete műanyag sapkás. Üdv. Levi

Előzmény: vervilag Válasz: vervilag


levescsont :: 2016. febr 6. 16:36 :: ::




levescsont: Hello! K68-ból melyik típust tetted fel? Azt hiszem van belőle egy pár változat. R,T,U vagy valami ilyesmik, nincs előttem pontosan.

Előzmény: levescsont Válasz: levescsont


vervilag :: 2016. febr 4. 21:17 :: ::




CsanádCJ750: Szia! Gyári állapotában került hozzám a motor saját karburátorával, amivel nem igazán lehetett szép alapjáratot állítani. Az úszó gyakran felakadt, túlfolyási gondok is voltak. Egyébként jól ment vele. Némi használat után 2 új K68-ra cseréltem le. Ezzel teljesen meg voltam elégedve, semmilyen problémám nem volt vele. Nem kellett átfúvókáznom sem. Széria hengerfejet nagy szelepesre cseréltem , és ugyanezeket a karbikat használtam variálgatás nélkül. Szerintem, ha nem akarsz tuningolni, normál használatra szánod a motort, akkor ezek tökéletesen megfelelnek. Én már ezen túlléptem, próbálom feszegetni a határokat . Sok átalakításon esett át a hengerfej, többszöri nekifutásra. Úgyhogy a K68 után 29mm DELLORTO lapsúberes karbi került fel, most pedig 38mm PHM befecskendezős DELLORTO-k vannak rajta. Ezeknek megvan a hátránya is. A lámpánál való totyorgást nem nagyon szereti. Ilyenkor kicsit kormol. Idén Galgamácsán szerettem volna kicsit meghajtani, de a egyik szelepfészek kiverődött, így dadogott a bal oldala. Előfordulnak ilyen gondok, de hát ez a tuning átka. Mindenki magának csinálja a bajt. Ettől függetlenül imádom az URAL-t. Üdv Levi

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750 vervilag


levescsont :: 2016. febr 4. 18:55 :: ::




levescsont: szia!
Első körben a karburátoraid érdekelnének. Miket próbáltál idáig?
Mi, hogy vált be? Tapasztalatok?
Köszönöm előre is!
Csanád

Előzmény: levescsont Válasz: levescsont


CsanádCJ750 :: 2016. febr 1. 17:10 :: ::




CsanádCJ750: Szia! Enyém a gépsárkány. Ha érdekel róla valami, szívesen válaszolok.Üdv. Levi

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750


levescsont :: 2016. jan 22. 19:00 :: ::




CsanádCJ750:

Előzmény: CsanádCJ750


levescsont :: 2016. jan 22. 18:56 :: ::




Van egy srác, katonai zöld, Harley tankos, wla üléses
Urallal szokott veterán versenyeken indulni. Azon akkora karbik
vannak, h szerintem alig fér alá a lába! Nem ismeri vki közületek?!

Válasz: levescsont


CsanádCJ750 :: 2015. szept 30. 0:03 :: ::
« »