ural












Belép
Regisztráció
Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu


Ural.HU » Fórum » Szerelés » Karburátorok

« »




levente:

Előzmény: levente Válasz: levente Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


levente :: 2017. júl 9. 12:01 :: ::





levente:

Előzmény: levente Válasz: levente Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


levente :: 2017. júl 9. 11:56 :: ::




Levescsont:






Előzmény: Levescsont Válasz: levente Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


levente :: 2017. júl 9. 11:41 :: ::




vervilag: csepelművekben van egy komoly pad ott mérték van egy kevés videó róla,de nem tudom hogy kell feltölteni. A fordulatot nem tudtàk pontosan megmérni mert a gyujtokàbelről nehezen jőtt le a jel nem jól érzékelte a vevő, de digitàlis kijelzős stroboszkóppal üresben 9300 at forgott le.

Előzmény: vervilag Válasz: levente Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


Levescsont :: 2017. júl 9. 11:24 :: ::




CsanádCJ750: elmondom hogy àll őssze és hogy a gèpmunkàt ki csinàlta ès mit, de összerakni nincs időm örülök ha a sajàtomra jut

Előzmény: CsanádCJ750 Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


Levscsont :: 2017. júl 9. 11:15 :: ::




Levescsont: Hello! Mi mindent kellet átalakítani, módosítani? 6200 nem kevés fordulat Uralnál. Nálam 4000-nél már elég komoly a vibráció.

Előzmény: Levescsont Válasz: Levescsont Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


vervilag :: 2017. júl 9. 10:41 :: ::




Levescsont: az finom!
Mikor vállalsz másnak is tuningot?!
Fékem már alakul hozzá



Előzmény: Levescsont Válasz: UK Levescsont Levscsont Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


CsanádCJ750 :: 2017. júl 9. 0:02 :: ::




vervilag: köszi. Volt azèrt vele küzdelem,
hogy idáig eljusson

Előzmény: vervilag Válasz: vervilag Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


Levescsont :: 2017. júl 7. 22:43 :: ::





Levescsont: Jó erőben van a paripa!

Előzmény: Levescsont Válasz: Levescsont Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


vervilag :: 2017. júl 7. 21:19 :: ::




CsanádCJ750: sziasztok! Mai nap megmérettem az m63-at 6200 nàl 65nm és 45,9 le

Előzmény: CsanádCJ750 Válasz: CsanádCJ750 vervilag Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


Levescsont :: 2017. júl 7. 14:19 :: ::




Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt kívánok!!!!!!!



island-fighter :: 2016. dec 25. 9:50 :: ::




Sz.J.: Igazad van.
Boldog karácsonyt és Kellemes ünnepeket mindenkinek.

Előzmény: Sz.J.


vili1982 :: 2016. dec 24. 9:05 :: ::




Szerintem csináljátok meg először viszonylag egyszerűen. Az oroszok szerint, akik szinte mindig sima vascsővel csinálják meg, nulla fokig jó. Fogtok mínuszban is motorozni? Én elsőre, réz csőből,
O gyűrűvel szándékozom megcsinálni. Ja arra is figyelni kell, hogy a porlasztónak nem pontosan középen kell lennie, mert a bal henger előrébb van.

Válasz: vili1982


Sz.J. :: 2016. dec 22. 19:49 :: ::




vili1982: fűtőszálat akartam irni,mint a fűthető autoüléstakaróban van.

Előzmény: vili1982 Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


vili1982 :: 2016. dec 21. 7:10 :: ::




Azota is még csak elméleti sikon mozgunk..Ha esetleg O gyűrűs tömítést használva,illetve kivülröl a szívócsövet flexibilis 12v-os fűtőcsővel betekerve egy pz karbit raknánk fel,jo lehet véleményetek szerint?

Előzmény: Mixer Válasz: vili1982 Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


vili1982 :: 2016. dec 21. 7:07 :: ::




vili1982: Még egy előnye lehet az egy karbinak, nyári kánikulában lassú meneti terepen használatnál nem forr fel a karburátorban a benzin jó eséllyel. Engem ez miatt érdekel. Ha egyszer elmész katonai járműves terep túrára autókkal, akkor rájön a motoros, hogy a vízhűtéses autók fél egyben döcögnek, te meg nem tudsz olyan lassan menni, ha meg megállsz, kiforr a benzin a karbikból és nehezen tudsz elindulni. Ez miatt kell normál esetben a karburátor elé a vastag bakelit. (ha megúsztatod a karbit akkor sem indul könnyen a gép, kipróbáltam )

Előzmény: vili1982 Válasz: vili1982 Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


Mixer :: 2016. dec 18. 18:18 :: ::





Csa-bi: Ha jutunk valami biztató eredményre megosztom itt.

Előzmény: Csa-bi Válasz: Mixer Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


vili1982 :: 2016. dec 18. 18:00 :: ::




vili1982: A forró kipufogógázt vezették fel a szívócsőhöz. A németek akkor sem voltak hülyék, a forró gázt felhasználták még a téli verziójú katonai R-75-ös BMW-nél flexibilis csövekkelmarkolat-kormány fűtésére, a KS-750-es Zündappnál pedig átvitték az oldalkocsiba lábfűtésnek egy kacskaringós cső fűtőtestbe(jobb oldalt ment ki a gáz).
A veszteség mértékét nem tudom neked %-osan megmondani mert az összes tényező, kialakítás, alkatrészek, karburátor stb. függvénye. A teljesítmény-fogyasztás görbe sem feltétlenül jó a két karburátorosakkal szemben. Ha van kedv, idő, pénz, kísérletezni kell és megírni a tapasztalatokat!

Előzmény: vili1982 Válasz: vili1982 Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


Csa-bi :: 2016. dec 18. 16:56 :: ::




Sz.J.,Csa-bi:Köszönöm az infókat,nagyon hasznosak,sokat nézegettem a képet is.Ez a Bmw-s megoldás duplafalu olajjal feltöltött rendszer lehet?
A teljesítmény visszaesés milyen mértékű lehet?:/

Válasz: Csa-bi Az egész párbeszéd: 6db hozzászólás


vili1982 :: 2016. dec 18. 15:21 :: ::




Sz.J.: Az említett kompromisszumok elfogadása mellett persze lehet vele kísérletezgetni, pl, a KS 750-es is 26Le mellett szépen, egyenletesen elketyeg egy karburátorral.
A BMW R12-esnél egy átkötéssel oldották meg félig meddig a szívócső melegítését;
https://www.google.hu/search?q=bmw+r12&biw=1704&bih=922&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjK_YHhtfzQAhXMlSwKHfjiBpQQsAQIGg#imgrc=nOQC_eWyVg0spM%3A

Előzmény: Sz.J.


Csa-bi :: 2016. dec 18. 0:45 :: ::
« »