vervilag: csepelművekben van egy komoly pad ott mérték van egy kevés videó róla,de nem tudom hogy kell feltölteni. A fordulatot nem tudtàk pontosan megmérni mert a gyujtokàbelről nehezen jőtt le a jel nem jól érzékelte a vevő, de digitàlis kijelzős stroboszkóppal üresben 9300 at forgott le.
Szerintem csináljátok meg először viszonylag egyszerűen. Az oroszok szerint, akik szinte mindig sima vascsővel csinálják meg, nulla fokig jó. Fogtok mínuszban is motorozni? Én elsőre, réz csőből,
O gyűrűvel szándékozom megcsinálni. Ja arra is figyelni kell, hogy a porlasztónak nem pontosan középen kell lennie, mert a bal henger előrébb van.
Azota is még csak elméleti sikon mozgunk..Ha esetleg O gyűrűs tömítést használva,illetve kivülröl a szívócsövet flexibilis 12v-os fűtőcsővel betekerve egy pz karbit raknánk fel,jo lehet véleményetek szerint?
vili1982: Még egy előnye lehet az egy karbinak, nyári kánikulában lassú meneti terepen használatnál nem forr fel a karburátorban a benzin jó eséllyel. Engem ez miatt érdekel. Ha egyszer elmész katonai járműves terep túrára autókkal, akkor rájön a motoros, hogy a vízhűtéses autók fél egyben döcögnek, te meg nem tudsz olyan lassan menni, ha meg megállsz, kiforr a benzin a karbikból és nehezen tudsz elindulni. Ez miatt kell normál esetben a karburátor elé a vastag bakelit. (ha megúsztatod a karbit akkor sem indul könnyen a gép, kipróbáltam )
vili1982: A forró kipufogógázt vezették fel a szívócsőhöz. A németek akkor sem voltak hülyék, a forró gázt felhasználták még a téli verziójú katonai R-75-ös BMW-nél flexibilis csövekkelmarkolat-kormány fűtésére, a KS-750-es Zündappnál pedig átvitték az oldalkocsiba lábfűtésnek egy kacskaringós cső fűtőtestbe(jobb oldalt ment ki a gáz).
A veszteség mértékét nem tudom neked %-osan megmondani mert az összes tényező, kialakítás, alkatrészek, karburátor stb. függvénye. A teljesítmény-fogyasztás görbe sem feltétlenül jó a két karburátorosakkal szemben. Ha van kedv, idő, pénz, kísérletezni kell és megírni a tapasztalatokat!
Sz.J.,Csa-bi:Köszönöm az infókat,nagyon hasznosak,sokat nézegettem a képet is.Ez a Bmw-s megoldás duplafalu olajjal feltöltött rendszer lehet?
A teljesítmény visszaesés milyen mértékű lehet?:/