UK: Hello! Tudomásom szerint maradt a hengerfej. Ez a blokk a "békalámpás" stílusú nagyszelepes hengerfejet és az ahhoz való himbákat használja. Vezérlési adatom sajna nincs. Van egy korábbi kiadású blokkom, ami M-67 "korabeli" Azon a régebbi nagyszelepes hengerfejek vannak.

Előzmény:


vervilag :: 2017. aug 2. 22:48 ::





UK:Jön valaki innen az aug.10-12 oldalkocsis találkozóra?

Előzmény:


Levescsont :: 2017. aug 2. 21:54 ::




vervilag: Sziasztok! Bocs hogy nem válaszoltam, lebetegedtem.Gratula a mocihoz, remèlem egyben is láti fogjuk.Nèztem a dugót, ès úgy gondolnám hogy a h- fej nek is hasonlóan kelle a szèlètől ívesnek lenni nem mint a szèriánál ott lèpcső van. A púpos dugó jó kompresszió növelő.Van olyan bmw dugó ami nagyon durván domború,de szerintem nem szabad tulzásba vinni mert robbanás után a visszaáramló gázt a henger falára tolja le.A tièd illetve a lapos a fasza csak az ègèstèr formáját kellene jóval közelebb vinni dugohoz.Mivel a szelepszög állása adott ès mèg a szelepekkel max mèretre megyünk így ezt nem tudjuk megoldani a gyárival.Ezèrt lesz a következő projekt egy olyan h - fej ahol a szelep majdnem függőleges a dugo tetejèhez kèpest.

Előzmény:


Levescsont :: 2017. aug 2. 21:48 ::




vervilag: Nincsenek vezérlési adataid róla?

Előzmény:


UK :: 2017. aug 2. 15:17 ::




vervilag: Ez nekem azért furi, mert a hengerfej valamivel kisebb átmérőjű, mint a dugattyú, viszont ezt nem tükrözi a kép. A hengerfej tényleg maradt?

Előzmény:


UK :: 2017. aug 2. 15:16 ::




Levescsont: Hello! Ezt a két fotót találtam hirtelen. Enyhén domború a teteje. Eltolt csapszeges konstrukció, mint a 750-es dugattyúk. Kompresszió 8,5. Igen meg van az egész motor. Egyedül az oldalkocsi és a két kipufogó hiányzik.






Előzmény:


vervilag :: 2017. júl 27. 19:02 ::




Van kèp esetleg dugoról? Mekkora a kompresszió? Meg van az egèsz moci?



Levescsont :: 2017. júl 26. 21:04 ::