UK: A széria végén készült verzió közel 50 lóerõs. Ilyen az enyém is. A blokk most még próbaállványon van. Járatáskor robbanékonyabbnak és harapósabbnak tûnik, mint a normál 650-es.

Előzmény:


vervilag :: 2017. júl 26. 17:21 ::





vervilag: És úgy kb milyen teljesítményt tud? Olyanod van egyébként?

Előzmény:


UK :: 2017. júl 26. 9:33 ::




UK:HellO! A terepverseny Ural modellnél így érték el a teljesítmeny növelést. Hengerfej és karbi maradt, de a dugattyú teteje domború lett, a vezérműtengelyt is módosították.

Előzmény:


vervilag :: 2017. júl 23. 21:32 ::




UK: Fogyasztàs kb ugyanott mint nekem átalakítás elött 8-9

Előzmény:


Levescsont :: 2017. júl 23. 10:09 ::




UK: A veztengelyen egyenlőre nem vàltoztatok mert fèlek hogy ha köszörülik utàna nem lesz tartós,így is jól veszi a lapot. A lendkerèk kívül- belül atesztergàlva( centírozva) ès mint a szita ki furva ( kőnnyítve). Mindenki azt mondta nem lesz nyomaték. Hàt lett. Gyárilag amúgy is olyat üt mint PAPP LACI. Kompresszió 11.5 Kissebb karbi jobb lenne ugyan ebből,de valószínűleg idővel kap egy nagyobb h- fejet ès nem szerettem volna kèt Karbi szettet venni. Gyári szelep is bírta , de az èkek ès a tànyèr szètnyílt

Előzmény:


Levescsont :: 2017. júl 23. 10:05 ::




Levescsont: És ennyi elegendő? Van benne tartalék ezek szerint. Hajtórudak nem gyengék ehhez a teljesítményhez? Fogyasztás hogy változik? Mindig az a kényszerképzetem, hogy kompresszióviszony szelepátmérő vezérlés háromszögben kell ezt megoldani, de ezek szerint van más opció is.

Előzmény:


UK :: 2017. júl 22. 23:55 ::




Nagyszelepes h.fej ,ègèstèrben a lèpcső kihegesztve , lesíkolva,gyàri sz.rugó,abarth szelepek àtesztergálva,iveco teherauto szeleptànyèr,torok 34mm- max amit bír, 38 mm befecskendezős dell- orto,vezérlés gyàri,dugo almot üdv



Levescsont :: 2017. júl 22. 18:43 ::