CsanádCJ750: Szia! Gyári állapotában került hozzám a motor saját karburátorával, amivel nem igazán lehetett szép alapjáratot állítani. Az úszó gyakran felakadt, túlfolyási gondok is voltak. Egyébként jól ment vele. Némi használat után 2 új K68-ra cseréltem le. Ezzel teljesen meg voltam elégedve, semmilyen problémám nem volt vele. Nem kellett átfúvókáznom sem. Széria hengerfejet nagy szelepesre cseréltem , és ugyanezeket a karbikat használtam variálgatás nélkül. Szerintem, ha nem akarsz tuningolni, normál használatra szánod a motort, akkor ezek tökéletesen megfelelnek. Én már ezen túlléptem, próbálom feszegetni a határokat
. Sok átalakításon esett át a hengerfej, többszöri nekifutásra. Úgyhogy a K68 után 29mm DELLORTO lapsúberes karbi került fel, most pedig 38mm PHM befecskendezős DELLORTO-k vannak rajta. Ezeknek megvan a hátránya is. A lámpánál való totyorgást nem nagyon szereti. Ilyenkor kicsit kormol. Idén Galgamácsán szerettem volna kicsit meghajtani, de a egyik szelepfészek kiverődött, így dadogott a bal oldala. Előfordulnak ilyen gondok, de hát ez a tuning átka. Mindenki magának csinálja a bajt. Ettől függetlenül imádom az URAL-t. Üdv Levi