Levescsont: 16-nál csak kb.5 centis küllők maradtak vna! Senki nem vállalta a fűzést..

Előzmény:


CsanádCJ750 :: 2017. júl 9. 23:10 ::





vervilag: üdv! Ègèstèr,szelep,szeleptànyèr, torok,karbi,lendkerèk,gyujtàs,h-hajtàs. Kb ennyi

Előzmény:


Levescsont :: 2017. júl 9. 22:47 ::




CsanádCJ750: èn az elejèt 16 nak nèztem.

Előzmény:


Levescsont :: 2017. júl 9. 22:00 ::




CsanádCJ750: màsold àt

Előzmény:


Levescsont :: 2017. júl 9. 21:54 ::




Levescsont: ez a link, csak nekem nem működik?!

Előzmény:


CsanádCJ750 :: 2017. júl 9. 21:52 ::




Levescsont: elöl 4,5X18; hátul 5.00X16; Firestone.
Hátul nincs elfűzve semerre, így pont befér, de simogatja a gumi szélét a kardán gumi porvédője.

Előzmény:


CsanádCJ750 :: 2017. júl 9. 21:33 ::




CsanádCJ750: nagyon zsivàny! Milyen màrka a gumi? Méret? Hàtul hogy van megoldva?

Előzmény:


Levescsont :: 2017. júl 9. 13:56 ::




levente: www.youtu.be/B3V-xyu0CPY

Előzmény:


Levescsont :: 2017. júl 9. 12:22 ::





levente:

Előzmény:


levente :: 2017. júl 9. 12:10 ::




levente:

Előzmény:


levente :: 2017. júl 9. 12:01 ::




levente:

Előzmény:


levente :: 2017. júl 9. 11:56 ::




Levescsont:






Előzmény:


levente :: 2017. júl 9. 11:41 ::




vervilag: csepelművekben van egy komoly pad ott mérték van egy kevés videó róla,de nem tudom hogy kell feltölteni. A fordulatot nem tudtàk pontosan megmérni mert a gyujtokàbelről nehezen jőtt le a jel nem jól érzékelte a vevő, de digitàlis kijelzős stroboszkóppal üresben 9300 at forgott le.

Előzmény:


Levescsont :: 2017. júl 9. 11:24 ::




CsanádCJ750: elmondom hogy àll őssze és hogy a gèpmunkàt ki csinàlta ès mit, de összerakni nincs időm örülök ha a sajàtomra jut

Előzmény:


Levscsont :: 2017. júl 9. 11:15 ::




Levescsont: Hello! Mi mindent kellet átalakítani, módosítani? 6200 nem kevés fordulat Uralnál. Nálam 4000-nél már elég komoly a vibráció.

Előzmény:


vervilag :: 2017. júl 9. 10:41 ::




Levescsont: az finom!
Mikor vállalsz másnak is tuningot?!
Fékem már alakul hozzá



Előzmény:


CsanádCJ750 :: 2017. júl 9. 0:02 ::





vervilag: köszi. Volt azèrt vele küzdelem,
hogy idáig eljusson

Előzmény:


Levescsont :: 2017. júl 7. 22:43 ::




Levescsont: Jó erőben van a paripa!

Előzmény:


vervilag :: 2017. júl 7. 21:19 ::




CsanádCJ750: sziasztok! Mai nap megmérettem az m63-at 6200 nàl 65nm és 45,9 le

Előzmény:


Levescsont :: 2017. júl 7. 14:19 ::




CsanádCJ750:
Szia! Úgy tervezem, hogy igen. Galgamácsán biztos, ha addig szét nem hullik megint. Most még szerelés alatt, várom az új flajsnikat. Hengerfejek elkészültek, kompresszió 11.5, készült hozzá még egy gyorsgázkar is, tömör alumíniumból kimarva. Ha esetleg erre jársz szívesen látlak. Megnézheted itthon is. Bp. 18. Ker. Üdv Levi

Előzmény:


levente :: 2016. ápr 6. 20:54 ::




levescsont: szia!
Idén indulsz valamelyik felfutón, vagy más rendezvényen?
Megnézném testközelből a karbikat...
Üdv.!
Csanád

Előzmény:


CsanádCJ750 :: 2016. ápr 2. 8:43 ::




vervilag: Ilyen jelzést nem láttam rajta, de nem is kerestem. Már régen eladtam, emlékeim szerint 1?? valahányas volt benne,tuti nem 200 feletti. Nem vagyok szakértő csak elképzeléseimet próbálom megvalósítani, saját és mások tapasztalataival vegyítve.

Előzmény:


levescsont :: 2016. febr 7. 8:06 ::




levescsont: Arra gondoltam, hogy egy leírás szerint a K68U és K68T típus való Uralhoz, a T fúvókája 220-as a U-nak 190-es. Illetve, hogy te melyiket használtad a kettő közül. Valahol a házon kívül szokott lenni a típus betűjele beütve elvileg.

Előzmény:


vervilag :: 2016. febr 6. 19:20 ::




vervilag: Szia! Arra gondolsz, hogy orosz vagy kínai? Az orosz változat fekete műanyag sapkás. Üdv. Levi

Előzmény:


levescsont :: 2016. febr 6. 16:36 ::




levescsont: Hello! K68-ból melyik típust tetted fel? Azt hiszem van belőle egy pár változat. R,T,U vagy valami ilyesmik, nincs előttem pontosan.

Előzmény:


vervilag :: 2016. febr 4. 21:17 ::




CsanádCJ750: Szia! Gyári állapotában került hozzám a motor saját karburátorával, amivel nem igazán lehetett szép alapjáratot állítani. Az úszó gyakran felakadt, túlfolyási gondok is voltak. Egyébként jól ment vele. Némi használat után 2 új K68-ra cseréltem le. Ezzel teljesen meg voltam elégedve, semmilyen problémám nem volt vele. Nem kellett átfúvókáznom sem. Széria hengerfejet nagy szelepesre cseréltem , és ugyanezeket a karbikat használtam variálgatás nélkül. Szerintem, ha nem akarsz tuningolni, normál használatra szánod a motort, akkor ezek tökéletesen megfelelnek. Én már ezen túlléptem, próbálom feszegetni a határokat . Sok átalakításon esett át a hengerfej, többszöri nekifutásra. Úgyhogy a K68 után 29mm DELLORTO lapsúberes karbi került fel, most pedig 38mm PHM befecskendezős DELLORTO-k vannak rajta. Ezeknek megvan a hátránya is. A lámpánál való totyorgást nem nagyon szereti. Ilyenkor kicsit kormol. Idén Galgamácsán szerettem volna kicsit meghajtani, de a egyik szelepfészek kiverődött, így dadogott a bal oldala. Előfordulnak ilyen gondok, de hát ez a tuning átka. Mindenki magának csinálja a bajt. Ettől függetlenül imádom az URAL-t. Üdv Levi

Előzmény:


levescsont :: 2016. febr 4. 18:55 ::




levescsont: szia!
Első körben a karburátoraid érdekelnének. Miket próbáltál idáig?
Mi, hogy vált be? Tapasztalatok?
Köszönöm előre is!
Csanád

Előzmény:


CsanádCJ750 :: 2016. febr 1. 17:10 ::




CsanádCJ750: Szia! Enyém a gépsárkány. Ha érdekel róla valami, szívesen válaszolok.Üdv. Levi

Előzmény:


levescsont :: 2016. jan 22. 19:00 ::




CsanádCJ750:

Előzmény:


levescsont :: 2016. jan 22. 18:56 ::




Van egy srác, katonai zöld, Harley tankos, wla üléses
Urallal szokott veterán versenyeken indulni. Azon akkora karbik
vannak, h szerintem alig fér alá a lába! Nem ismeri vki közületek?!



CsanádCJ750 :: 2015. szept 30. 0:03 ::