ural












Belép
Regisztráció
Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu


Ural.HU » Fórum » Szerelés » Karburátorok

« »




Levescsont: Hello! Arról sajna nincs.

Előzmény: Levescsont Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


vervilag :: 2017. aug 4. 13:00 :: ::





vervilag: Szia! Ègèstèrről nincs kèped?

Előzmény: vervilag Válasz: vervilag Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


Levescsont :: 2017. aug 3. 22:42 :: ::




Mixer: Szia! Èn is családostul lentalvósan így autóval viszem a gèpsárkányt.

Előzmény: Mixer Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


Levescsont :: 2017. aug 3. 22:08 :: ::




CsanádCJ750: Igen ha mükszik megyek vele. A sarok jó ötlet.

Előzmény: CsanádCJ750 Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


Levescsont :: 2017. aug 3. 22:04 :: ::




Levescsont: Helló, én megyek 10-12-én családdal, gyerekekkel. Így most a moci pihenni fog, kocsival gurulunk. Csa-bi és Bazsimoci is jön tudtommal, ők kemények és mocival jönnek. :-)

Előzmény: Levescsont Válasz: Levescsont Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


Mixer :: 2017. aug 3. 20:15 :: ::




Levescsont: szia!
Oda nem, sajnos. De 12-én lesz Esztergomtól nem messze, Szlovákiában egy katonai találkozó. Oda megyünk páran.
Viszont Te néha Urallal jössz Szigetszentmiklósra...szeptember 30?!
Csinálhatnánk egy uralos sarkot!

Előzmény: Levescsont Válasz: Levescsont Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


CsanádCJ750 :: 2017. aug 3. 7:11 :: ::




UK: Hello! Tudomásom szerint maradt a hengerfej. Ez a blokk a "békalámpás" stílusú nagyszelepes hengerfejet és az ahhoz való himbákat használja. Vezérlési adatom sajna nincs. Van egy korábbi kiadású blokkom, ami M-67 "korabeli" Azon a régebbi nagyszelepes hengerfejek vannak.

Előzmény: UK Válasz: Levescsont Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


vervilag :: 2017. aug 2. 22:48 :: ::




UK:Jön valaki innen az aug.10-12 oldalkocsis találkozóra?

Előzmény: UK Válasz: Mixer CsanádCJ750 Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


Levescsont :: 2017. aug 2. 21:54 :: ::





vervilag: Sziasztok! Bocs hogy nem válaszoltam, lebetegedtem.Gratula a mocihoz, remèlem egyben is láti fogjuk.Nèztem a dugót, ès úgy gondolnám hogy a h- fej nek is hasonlóan kelle a szèlètől ívesnek lenni nem mint a szèriánál ott lèpcső van. A púpos dugó jó kompresszió növelő.Van olyan bmw dugó ami nagyon durván domború,de szerintem nem szabad tulzásba vinni mert robbanás után a visszaáramló gázt a henger falára tolja le.A tièd illetve a lapos a fasza csak az ègèstèr formáját kellene jóval közelebb vinni dugohoz.Mivel a szelepszög állása adott ès mèg a szelepekkel max mèretre megyünk így ezt nem tudjuk megoldani a gyárival.Ezèrt lesz a következő projekt egy olyan h - fej ahol a szelep majdnem függőleges a dugo tetejèhez kèpest.

Előzmény: vervilag Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


Levescsont :: 2017. aug 2. 21:48 :: ::




vervilag: Nincsenek vezérlési adataid róla?

Előzmény: vervilag Válasz: vervilag Levescsont Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


UK :: 2017. aug 2. 15:17 :: ::




vervilag: Ez nekem azért furi, mert a hengerfej valamivel kisebb átmérőjű, mint a dugattyú, viszont ezt nem tükrözi a kép. A hengerfej tényleg maradt?

Előzmény: vervilag Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


UK :: 2017. aug 2. 15:16 :: ::




Levescsont: Hello! Ezt a két fotót találtam hirtelen. Enyhén domború a teteje. Eltolt csapszeges konstrukció, mint a 750-es dugattyúk. Kompresszió 8,5. Igen meg van az egész motor. Egyedül az oldalkocsi és a két kipufogó hiányzik.






Előzmény: Levescsont Válasz: Levescsont UK Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


vervilag :: 2017. júl 27. 19:02 :: ::




Van kèp esetleg dugoról? Mekkora a kompresszió? Meg van az egèsz moci?

Válasz: vervilag Az egész párbeszéd: 13db hozzászólás


Levescsont :: 2017. júl 26. 21:04 :: ::




UK: A széria végén készült verzió közel 50 lóerõs. Ilyen az enyém is. A blokk most még próbaállványon van. Járatáskor robbanékonyabbnak és harapósabbnak tûnik, mint a normál 650-es.

Előzmény: UK Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


vervilag :: 2017. júl 26. 17:21 :: ::




vervilag: És úgy kb milyen teljesítményt tud? Olyanod van egyébként?

Előzmény: vervilag Válasz: vervilag Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


UK :: 2017. júl 26. 9:33 :: ::




UK:HellO! A terepverseny Ural modellnél így érték el a teljesítmeny növelést. Hengerfej és karbi maradt, de a dugattyú teteje domború lett, a vezérműtengelyt is módosították.

Előzmény: UK Válasz: UK Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


vervilag :: 2017. júl 23. 21:32 :: ::





UK: Fogyasztàs kb ugyanott mint nekem átalakítás elött 8-9

Előzmény: UK Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


Levescsont :: 2017. júl 23. 10:09 :: ::




UK: A veztengelyen egyenlőre nem vàltoztatok mert fèlek hogy ha köszörülik utàna nem lesz tartós,így is jól veszi a lapot. A lendkerèk kívül- belül atesztergàlva( centírozva) ès mint a szita ki furva ( kőnnyítve). Mindenki azt mondta nem lesz nyomaték. Hàt lett. Gyárilag amúgy is olyat üt mint PAPP LACI. Kompresszió 11.5 Kissebb karbi jobb lenne ugyan ebből,de valószínűleg idővel kap egy nagyobb h- fejet ès nem szerettem volna kèt Karbi szettet venni. Gyári szelep is bírta , de az èkek ès a tànyèr szètnyílt

Előzmény: UK Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


Levescsont :: 2017. júl 23. 10:05 :: ::




UK: szia!
Egy négykulcsos, Yamaha replika....

Előzmény: UK Az egész párbeszéd: 34db hozzászólás


CsanádCJ750 :: 2017. júl 23. 8:57 :: ::




Levescsont: És ennyi elegendő? Van benne tartalék ezek szerint. Hajtórudak nem gyengék ehhez a teljesítményhez? Fogyasztás hogy változik? Mindig az a kényszerképzetem, hogy kompresszióviszony szelepátmérő vezérlés háromszögben kell ezt megoldani, de ezek szerint van más opció is.

Előzmény: Levescsont Válasz: vervilag Levescsont Az egész párbeszéd: 7db hozzászólás


UK :: 2017. júl 22. 23:55 :: ::
« »