Sziasztok. Tegnap végre valóravált gyermekkori álmom. Lett egy uralom. 2006-os gyártási évű wolf 750. Abban kérném a segítségeteket,hogy honnan lehetne hozzá szivócsonkokat és karburátor felújító készletet venni. sajnos szét van repedezve.
Üdv Attila
Rubi: Szia szia! Köszönöm a gyors válaszod. A motor két évet volt egy autószalonban dekoráció, a tulaj megunta és eladta, így került hozzám. Soha nem volt veterán motorom, meg kell szokni, mert ez egy teljesen másik dimenzió. Még nem nagyon fotózgattam, de ez elvileg egy eredeti honvédségi cucc honvédségi alvázszámmal és lekövethető múlttal.Teszek fel képet a képtárba.
Sziasztok! Most vettem egy katonai uralt. Ismerkedem a szerkezettel és a levegőszűrője körül olaj van. Én hagyományos papír légszűrőkhöz vagyok szokva, ebben meg egy alu szűrőszerű izé van és körülötte olaj. Ez normális?
Levescsont: Helló, én megyek 10-12-én családdal, gyerekekkel. Így most a moci pihenni fog, kocsival gurulunk. Csa-bi és Bazsimoci is jön tudtommal, ők kemények és mocival jönnek. :-)
Levescsont: szia!
Oda nem, sajnos. De 12-én lesz Esztergomtól nem messze, Szlovákiában egy katonai találkozó. Oda megyünk páran.
Viszont Te néha Urallal jössz Szigetszentmiklósra...szeptember 30?!
Csinálhatnánk egy uralos sarkot!
UK: Hello! Tudomásom szerint maradt a hengerfej. Ez a blokk a "békalámpás" stílusú nagyszelepes hengerfejet és az ahhoz való himbákat használja. Vezérlési adatom sajna nincs. Van egy korábbi kiadású blokkom, ami M-67 "korabeli" Azon a régebbi nagyszelepes hengerfejek vannak.
vervilag: Sziasztok! Bocs hogy nem válaszoltam, lebetegedtem.Gratula a mocihoz, remèlem egyben is láti fogjuk.Nèztem a dugót, ès úgy gondolnám hogy a h- fej nek is hasonlóan kelle a szèlètől ívesnek lenni nem mint a szèriánál ott lèpcső van. A púpos dugó jó kompresszió növelő.Van olyan bmw dugó ami nagyon durván domború,de szerintem nem szabad tulzásba vinni mert robbanás után a visszaáramló gázt a henger falára tolja le.A tièd illetve a lapos a fasza csak az ègèstèr formáját kellene jóval közelebb vinni dugohoz.Mivel a szelepszög állása adott ès mèg a szelepekkel max mèretre megyünk így ezt nem tudjuk megoldani a gyárival.Ezèrt lesz a következő projekt egy olyan h - fej ahol a szelep majdnem függőleges a dugo tetejèhez kèpest.
Levescsont: Hello! Ezt a két fotót találtam hirtelen. Enyhén domború a teteje. Eltolt csapszeges konstrukció, mint a 750-es dugattyúk. Kompresszió 8,5. Igen meg van az egész motor. Egyedül az oldalkocsi és a két kipufogó hiányzik.